quote:Ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren...
Op vrijdag 21 maart 2003 21:57 schreef robh het volgende:
Jep. All clear is "veilig"En vol.
CNN zegt de vier verslaggevers zo snel mogelijk naar de grens met Jordanië te sturen.
Voor de live-verslaggeving van de aanval op Bagdad gebruikt CNN beelden van de Arabische nieuwszender al-Jazeera, van de tv-zender van het Arabische emiraat Abu Dhabi en van de Britse omroep ITV.(nu.nl)
Grappig bericht...
Daar wil ik beelden van zien!
Er zijn op dit moment toch zware gevechten rond Basra en zo'n ander stadje? (naam ff kwijt)
quote:Of we het nieuws nou via CNN of via Abu Dhabi krijgen, objectief is het tog niet
Op vrijdag 21 maart 2003 22:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
De Amerikaanse nieuwszender CNN moet Irak verlaten. Het regime in Bagdad heeft het team laten weten dat het moet vertrekken. Volgens een regeringswoordvoerder is CNN een propagandamiddel geworden dat leugens en geruchten verspreidt.CNN zegt de vier verslaggevers zo snel mogelijk naar de grens met Jordanië te sturen.
Voor de live-verslaggeving van de aanval op Bagdad gebruikt CNN beelden van de Arabische nieuwszender al-Jazeera, van de tv-zender van het Arabische emiraat Abu Dhabi en van de Britse omroep ITV.(nu.nl)
Grappig bericht...
quote:En toch zie ik live beeld.....
Op vrijdag 21 maart 2003 22:04 schreef cptmarco het volgende:
de beelden van de reporters aan het front worden met een vertraging van enkele uren uitgezonden. Deze beelden worden (uiteraard) gecensureerd...
quote:ik neem dat je van Bagdad bedoeld?
Op vrijdag 21 maart 2003 22:05 schreef Dezz het volgende:[..]
En toch zie ik live beeld.....
quote:Naahh.. de beelden van "embedded" reporters zijn gecensureerd en outdated.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:05 schreef Dezz het volgende:[..]
En toch zie ik live beeld.....
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 22:07 schreef SilverSpirit het volgende:
Ik hoop wel dat er een vlietgtuig wordt neergeknald, dat zou een mooi gezicht geven. Zie je die moordenaar neerstorten
[Dit bericht is gewijzigd door El_Catalan op 21-03-2003 22:09]
quote:aparte humor
Ik hoop wel dat er een vlietgtuig wordt neergeknald, dat zou een mooi gezicht geven. Zie je die moordenaar neerstorten
quote:
quote:Keep on dreaming
quote:zouden ze misschien proberen om de stad uit te komen??
Op vrijdag 21 maart 2003 22:12 schreef greatgonzo het volgende:
ik vind het toch nog steeds vaag dat je auto's altijd rond ziet blijven rijden, alsof er niets aan de hand is.
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 21-03-2003 22:13]
quote:Of ze vluchten of hun live goes on
Op vrijdag 21 maart 2003 22:12 schreef greatgonzo het volgende:
ik vind het toch nog steeds vaag dat je auto's altijd rond ziet blijven rijden, alsof er niets aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |