Aprilia SR Harada uit 2000, zie:
zie ook:
http://home.wanadoo.nl/lievens/Oom_Govert/PIC00003.JPG
http://home.wanadoo.nl/lievens/Oom_Govert/PIC00001.JPG
ca. 65 km/u
11.000 KM stand
schade-vrij
liquid-cooled
datatag
alarm+hangslot
vraagprijs ¤1200 (incl. AGV-helm)
Verder: uitlaat verroest kan best, tis een technigas, dingen zijn van baggerkwaliteit Plus dat in de winter je uitlaat vrij snel verziekt kant zijn. Remklauw is niet zo smerig als ie er uit ziet, is nml vanzich zelf al goud kleurig.
Alleen nog: 65km/u op een LC met een snelle pijp ? of je bent een paar begrenzers vergeten of je blok is zo gaar alst maar kan
quote:Alleen prop eruitgehaald..zo hard hoefde het van mij niet..daar heb ik nu een auto voor
Op vrijdag 21 maart 2003 17:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Schadevrij en je mist je rechterkapje van je richtingaanwijzerMwoah...hek iets te snel dichtgeklapt bij m'n werk..kapje kost 10 euro..vond het niet waard te vermelden
Verder: uitlaat verroest kan best, tis een technigas, dingen zijn van baggerkwaliteit
![]()
inderdaad
Plus dat in de winter je uitlaat vrij snel verziekt kant zijn. Remklauw is niet zo smerig als ie er uit ziet, is nml vanzich zelf al goud kleurig.Alleen nog: 65km/u op een LC met een snelle pijp ? of je bent een paar begrenzers vergeten of je blok is zo gaar alst maar kan
quote:Dus je variobegrenzing zit er nog in ?
Op vrijdag 21 maart 2003 17:48 schreef Boomlaars het volgende:[..]
Alleen prop eruitgehaald..zo hard hoefde het van mij niet..daar heb ik nu een auto voor
bovendien had ik geen zin in torenhoge boete's
quote:"deze toestand" ..wat is er zoal mis mee dan
Op vrijdag 21 maart 2003 17:45 schreef okkie-man het volgende:
750 euro maximaal waard in deze toestand ... o ja ... poesten/bijhouden kan 100den euro's meer opleveren (spreek uit ervaring)
quote:Ja zoiets was het..hield me er niet zo mee bezig..
Op vrijdag 21 maart 2003 17:49 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Dus je variobegrenzing zit er nog in ?
plus een prop uit je technigas uitlaat halen lijkt me vrij sterk maar ok
ik weet wat je bedoeld
quote:nogmaals ... als hij schoon op de foto zou staan, zouden mensen hem eerder van je willen kopen, want je koopt toch ook geen auto of wat dan ook die helemaal smerig is (waar bij thuiskomt beschadigingen zouden kunnen zitten)
Op vrijdag 21 maart 2003 17:49 schreef Boomlaars het volgende:[..]
"deze toestand" ..wat is er zoal mis mee dan
zo zie ik het
quote:Nou, aan die remklauw is wel te zien dat hij tegen een muur geschraapt is ofzo.. aan de uitlaat is wel te zien dat hij buiten staat.
Op vrijdag 21 maart 2003 18:06 schreef Conflict het volgende:
niet op zie zeikerds letten, 1000 euro ga je er minimaal voor krijgen
quote:En dat zegt potentiële kopers ook wel genoeg denk ik
Op vrijdag 21 maart 2003 18:00 schreef Boomlaars het volgende:
scooter poetsen =vooruit dan maar..misschien zondag even een doekje overheen halen
quote:dan koop je m niet
Op vrijdag 21 maart 2003 18:17 schreef blup het volgende:[..]
Nou, aan die remklauw is wel te zien dat hij tegen een muur geschraapt is ofzo.. aan de uitlaat is wel te zien dat hij buiten staat.
quote:Sja...dat ding staat 5 maanden in de garage...waarom zou ik hem poetsen...dat doe ik wel als er een evt. koper langskomt...en een beetje rationele koper zal zich eerder laten leiden door de technische staat van de scooter dan een beetje modder
Op vrijdag 21 maart 2003 18:20 schreef StrayDog het volgende:[..]
En dat zegt potentiële kopers ook wel genoeg denk ik
quote:Bij het naar binnen rijden in de garage zal hij waarschijnlijk een keer tegen de muur geschaafd zijn...maar echt beschadigd is hij niet..en hij staat niet buiten..alleen ff voor de gelegenheid om foto's te maken heb ik hem buiten gezet, roest komt bij Tecnigas normaliter altijd zeer snel aanzetten..maar dat is puur uitwendige schade, hij functioneert nog goed
Op vrijdag 21 maart 2003 18:17 schreef blup het volgende:[..]
Nou, aan die remklauw is wel te zien dat hij tegen een muur geschraapt is ofzo.. aan de uitlaat is wel te zien dat hij buiten staat.
quote:Technische staat is alleen niet goed te achterhalen onder een laag modder....
Op vrijdag 21 maart 2003 19:50 schreef Boomlaars het volgende:[..]
Bij het naar binnen rijden in de garage zal hij waarschijnlijk een keer tegen de muur geschaafd zijn...maar echt beschadigd is hij niet..en hij staat niet buiten..alleen ff voor de gelegenheid om foto's te maken heb ik hem buiten gezet, roest komt bij Tecnigas normaliter altijd zeer snel aanzetten..maar dat is puur uitwendige schade, hij functioneert nog goed
Hoe duur wassie nieuw?
nieuwprijs fl. 5600
quote:Phoe
Op vrijdag 21 maart 2003 19:58 schreef Boomlaars het volgende:
"Een laag modder" ...niet overdrijven hé...nieuwprijs fl. 5600
quote:that's the problem
Op vrijdag 21 maart 2003 20:46 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
het is geen motor hoor
Ik ga m dan gebruiken om een half jaartje naar school te raggen, daarna krijg ik OV - jaarkaart/auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |