quote:Ik weet niet of de Xbox-versie van dit spel leuk is, maar ik kan me herinneren dat Dark Summit op de Playstation 2 zo cool was als een luier vol kinderstront.
Op dinsdag 25 maart 2003 15:56 schreef apengek het volgende:
ik heb vandaag dark summit gekooptbij discovery... die hebben hier grote failisement (ofzo
) uitverkoop
40 tot 60% korting op het hele assortiment... maar er was bijna niks meer
quote:Haal die laatste '1' eens weg aan het einde van de URL in je adresbalk....
Op dinsdag 25 maart 2003 16:45 schreef FluxC5 het volgende:
Ik klik dus op het beste intro topic krijg ik dit:
[afbeelding]
wel even vergroten om te lezen
Wordt elke post als 1 pagina weergegeven, ben ik de enige?
Pro Race Driver Xbox
Presentation
All you do is put the disc in your console and you're thrown into a rich racing storyline supported by cut-scenes and a great front end. 9.0
Graphics
Nearly photo-realistic cars and dynamic damage system will have you drooling and wincing at the same time. 10.0
Sound
Great surround sound and voice acting but there's a little something called music missing from the sound equation. 8.0
Gameplay
On the race track we're talking near perfection. The structure of the game can be a little misleading and hard to follow. 8.0
Lasting Appeal
With 42 cars and 38 tracks and plenty of losses waiting for you, there's some real depth here. 8.0
OVERALL SCORE (not an average) 8.9
quote:zag ik jou net bij bf1942???
Op dinsdag 25 maart 2003 17:16 schreef Chocobo het volgende:
Dit misschien iets voor je Bastard ?Pro Race Driver Xbox
Presentation
All you do is put the disc in your console and you're thrown into a rich racing storyline supported by cut-scenes and a great front end. 9.0Graphics
Nearly photo-realistic cars and dynamic damage system will have you drooling and wincing at the same time. 10.0Sound
Great surround sound and voice acting but there's a little something called music missing from the sound equation. 8.0Gameplay
On the race track we're talking near perfection. The structure of the game can be a little misleading and hard to follow. 8.0Lasting Appeal
With 42 cars and 38 tracks and plenty of losses waiting for you, there's some real depth here. 8.0OVERALL SCORE (not an average) 8.9
quote:komt allebei van dezelfde maker: Red Storm
Op dinsdag 25 maart 2003 18:26 schreef gijsje79 het volgende:
Ja Ghost Recon is toch een soort Rainbow Six.
Je moet er taken uitdelen, tactieken afspreken en als je dan bv een team van 4 hebt waarbij er 2 toch zn eigen dingen gaan doen, of zitten te kloten, of gewoon geen hol verstand van hebben zit je bijna al met een verloren game.
Ik zie bv bij BF 1942 op het internet dat er weinig sprake is van team verband werken, mensen gaan gewoon kloten of eigen dingen doen.. en terecht als ze daar plezier in hebben natuurlijk maar dat resulteert in een slechte match.
Dus kortom, het spel zal er cool uit zien als je van "Sniper mode"houdt bv, maar zal toch denk ik tegenvallen online. Of je moet vaste maten hebben waarmee je goed kan opschieten.
Misschien iemand ervaring?
quote:Ja he?
Op dinsdag 25 maart 2003 19:23 schreef Fliepke het volgende:
Sjezus heb net een 45 minuten UC zitten doen tegen de computer om te oefenen, wat gaat dat ssssssssnel.
Dit kan ik dus echt geen uren doen, dan zijn mn ogen doodop...
Of ik moet gewoon wennen.
Als je dit vergelijkt met halo, dan is halo voor bejaarden naar mijn idee
Ik heb zelf eerst zitten kloten met mn joypad, dat die lekker liep. Heb bv de beweging wat langzamer gezet en gewoon toch dat ik lekker kan draaien. Mijn camera ging anders van links naar rechts en naar boven en beneden als ik iemand zag. Ik speel zelf het liefst inverte aan, net als een vliegtuig zal ik maar zeggen.
En toen na een uurtje of 2 ging het steeds beter en makkelijker..
Online zie je alle vormen lopen, sommige weten er bout van en staan stil bv (Resulteerd altijd in dood) en zijn makkelijk te raken en andere springen om je heen en schieten je in 1 klap dood.
quote:oh je kunt hem dus beter ongevoelig zetten, bij mij vliegt het ook in het rond namelijk.Op hele kleine bewegingen reageert ie amper, maar een beetje verder en dan ben je al 180 graden gedraaid.
Op dinsdag 25 maart 2003 19:27 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja he?
Tis ff wennen, en zeer vermoeiend omdat je geconcentreerd moet zijn. Na iedere hoek kan je dood zijn bv.Ik heb zelf eerst zitten kloten met mn joypad, dat die lekker liep. Heb bv de beweging wat langzamer gezet en gewoon toch dat ik lekker kan draaien. Mijn camera ging anders van links naar rechts en naar boven en beneden als ik iemand zag. Ik speel zelf het liefst inverte aan, net als een vliegtuig zal ik maar zeggen.
En toen na een uurtje of 2 ging het steeds beter en makkelijker..Online zie je alle vormen lopen, sommige weten er bout van en staan stil bv (Resulteerd altijd in dood) en zijn makkelijk te raken en andere springen om je heen en schieten je in 1 klap dood.
quote:Ja je moet echt ff kloten met die instellingen of je word zeeziek van je eigen bewegingen.
Op dinsdag 25 maart 2003 19:31 schreef Fliepke het volgende:[..]
oh je kunt hem dus beter ongevoelig zetten, bij mij vliegt het ook in het rond namelijk.Op hele kleine bewegingen reageert ie amper, maar een beetje verder en dan ben je al 180 graden gedraaid.
bedankt voor de tip, maar geinverteerd heeft mij altijd tegengestaan, dus dat doe ik niet
Oh en een tip, eigenlijk is het beter om "auto aim" ook uit te zetten, in het begin denk je dan van shit helemaal moeilijk nu iemand te raken. Maar als je er aan went ben je een betere "schutter" dan je tegenstander. Daarnaast heb ik gehoord dat je zodoende zelf ook moeilijker te raken bent. Ik wissel daar nog wel eens in, afhankelijk hoe ik er voor sta in de wedstrijd
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 25-03-2003 19:34]
quote:Ik heb het gevoel dat ik met linkerhanden speel anders.. steeds als ik omlaag wil ga ik omhoog, is haast niet aan te wennen.
Op dinsdag 25 maart 2003 19:34 schreef FluxC5 het volgende:
Invirted, ik vind dat toch wel zòòòò knap!!
Net alsof je rechts en links omdraait!
Ik heb echt respact voor mensen die invirted spelen!
quote:Beter op de xbox ongetwijfeld, maar al gespeeld op de Ps2
Op dinsdag 25 maart 2003 17:16 schreef Chocobo het volgende:
Dit misschien iets voor je Bastard ?
Zo niet: ga dat ONMIDDELIJK KOPEN!!!!!!!!!!!!
JEEEEEEZUS wat een gaaf spel!!!
Ik was al helemaal hooked on "Rez" op de Dreamcast... Dit is een soortgelijke game... Die retro-arcade gameplay... dat geluid... en... DIE GRAPHICS!!! TERING wat een cool spel is dit zeg....
quote:Het zijn echte mensen in je team
Op dinsdag 25 maart 2003 19:28 schreef FluxC5 het volgende:
Weet iemand of bij Ghost Recon online iedereen een team moet aanvoeren van drie man (CPU), of dat je echte mensen in je team van drie hebt?
quote:* Smots steekt zijn vinger op.
Op dinsdag 25 maart 2003 19:44 schreef TheMarco het volgende:
Wie heeft hier Panzer Dragoon Orta al?Zo niet: ga dat ONMIDDELIJK KOPEN!!!!!!!!!!!!
JEEEEEEZUS wat een gaaf spel!!!
Ik was al helemaal hooked on "Rez" op de Dreamcast... Dit is een soortgelijke game... Die retro-arcade gameplay... dat geluid... en... DIE GRAPHICS!!! TERING wat een cool spel is dit zeg....
quote:Geil he????
Op dinsdag 25 maart 2003 20:20 schreef Smots het volgende:[..]
* Smots steekt zijn vinger op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |