quote:hahahahaha!
Op donderdag 20 maart 2003 19:07 schreef SunChaser het volgende:
Emmen is echt een kutdorp. Om de 300 meter is er een flitspaal. Vanochtend reed ik per ongeluk te hard, zag dat ding, rem af en toch: flits
quote:Was het binnen de bebouwde kom?
Op donderdag 20 maart 2003 19:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik reed 15 km te hard ofzo. Hoeveel wordt dat met aftrek?
Hoe zit het met die verhalen dat niet overal een rolletje in zit, flitsen ze ook wel eens zomaar zonder film of is dat een fabeltje?
quote:in emmen niet, daar zitten overal camera's in! of all places! hahahahaha!
Op donderdag 20 maart 2003 19:18 schreef SunChaser het volgende:
63 euro denk ik.Hoe zit het met die verhalen dat niet overal een rolletje in zit, flitsen ze ook wel eens zomaar zonder film of is dat een fabeltje?
Ph. Foggstraat en de Rondweg in Emmen
Check effe via www.politie.nl, dan korpsen en je regio kiezen
quote:Dat mag je in PTA doen.
Op donderdag 20 maart 2003 19:26 schreef StefanP het volgende:
Flitspalen... afbranden die parasitaire dingen.
quote:Verplaats dit even dan
Op donderdag 20 maart 2003 19:27 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Dat mag je in PTA doen.
quote:Ja, maar het valt dus mee. Ik heb de hele ochtend gedacht dat het 150 euro was.
Op donderdag 20 maart 2003 19:29 schreef Sakura het volgende:
<proest>
Dat gaat je pegels kosten hahahaha
quote:Wat deed je dan ook in Emmen of all places?
Emmen is echt een kutdorp. Om de 300 meter is er een flitspaal. Vanochtend reed ik per ongeluk te hard, zag dat ding, rem af en toch: flits
quote:Werken
Op donderdag 20 maart 2003 19:35 schreef Light het volgende:[..]
Wat deed je dan ook in Emmen of all places?
De baas betaalt overigens NIET de boetes
quote:Erg frustrerend idd. Binnenkort wordt waarschijnlijk om onduidelijke redenen ook nog eens de maximumsnelheid met met 20 km/uur verlaagd gevolgd door een intensieve flitscampagne. Law and order in Nederland
Om de 300 meter is er een flitspaal. Vanochtend reed ik per ongeluk te hard, zag dat ding, rem af en toch: flits
quote:Terecht....
Vanochtend reed ik per ongeluk te hard
flits
quote:Zeer gefundeerde en goed onderbouwd commentaar. Mijn complimenten
Op donderdag 20 maart 2003 19:48 schreef battlesickloner het volgende:[..]
kutfietser
quote:Jammer
Op donderdag 20 maart 2003 19:30 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, maar het valt dus mee. Ik heb de hele ochtend gedacht dat het 150 euro was.
quote:nee hoor, checked and approved.
Op donderdag 20 maart 2003 21:37 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja he.
En hoe is het met jou, nog steeds geen soa?
trouwens, sunchaser, is dat net zoiest als Don Quichote maar dan met de zon in plaats van met molens?
quote:Ph Foggstraat staan volgens mij geen flitspaaltjes...
Op donderdag 20 maart 2003 19:21 schreef julesnijs het volgende:
Toevallig op een van deze twee straten?Ph. Foggstraat en de Rondweg in Emmen
En ik kom er elk weekend...
quote:volgens mij is dat idd 63 euro...
Op donderdag 20 maart 2003 19:18 schreef SunChaser het volgende:
63 euro denk ik.Hoe zit het met die verhalen dat niet overal een rolletje in zit, flitsen ze ook wel eens zomaar zonder film of is dat een fabeltje?
quote:Dat is zo'n beetje de enigste straat met palen in Emmen, samen met de rondweg en de weg naar Nw A'dam, advies er zijn andere routes zat, waar moet je heen dan??
Op donderdag 20 maart 2003 19:24 schreef SunChaser het volgende:
De straat die tussen wooncoorperatie Wooncom en de parkeerplaatsen van het dierenpark doorloopt. Dus vanaf de stad (centrum) heb je rechts de parkeerplaatsen en dan ga je rechtsaf ook langs de parkeerplaatsen. Dan door de bocht die eerste flitspaal.
quote:Spiegels toch dacht ik?
Op donderdag 20 maart 2003 21:39 schreef Sakura het volgende:[..]
nee hoor, checked and approved.
trouwens, sunchaser, is dat net zoiest als Don Quichote maar dan met de zon in plaats van met molens?
quote:Nee joh, Don Quichote vocht tegen windmolens en kreeg daar toen een fikse klap van.
Op donderdag 20 maart 2003 21:42 schreef Tomtom het volgende:[..]
Spiegels toch dacht ik?
quote:Moest voor mijn werk 2 dagen bij klanten langs, du gewoon de routeplanner gebruikt.
Op donderdag 20 maart 2003 21:41 schreef SuperWeber het volgende:waar moet je heen dan??
quote:Ik vind het wel een kunst om daar geflitst te worden, reed er geen auto voor je die keihard op de rem getrapt heeft??
Op donderdag 20 maart 2003 21:59 schreef SunChaser het volgende:
Het stomme van die weg is dat het eruit ziet als een autoweg binnen de bebouwde kom, waar je 70 mag.
quote:Er waren zat andere routes geweest, de volgende keer dus nooit de afslag Emmen-Zuid nemen...
Op donderdag 20 maart 2003 22:02 schreef SunChaser het volgende:
Nee, het was 9.20, na de spits dus.
quote:Ik zal het effe op ¤ 400,- voor je afronden.
Op donderdag 20 maart 2003 19:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik reed 15 km te hard ofzo. Hoeveel wordt dat met aftrek?
quote:Mijn zwager heeft zo'n detector geval
quote:Ik heb ouders in die buurt wonen, gaat dus niet, maar het is inmiddels al zo'n beetje de 2e "stad" van het noorden... Op Groningen na...
Op donderdag 20 maart 2003 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Hopelijk nooit meer naar Emmen
quote:Ik begin wel te merken dat het steeds drukker word in Emmen!
Op donderdag 20 maart 2003 22:06 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Ik heb ouders in die buurt wonen, gaat dus niet, maar het is inmiddels al zo'n beetje de 2e "stad" van het noorden... Op Groningen na...
quote:Ik wil helemaal niet jagen, ik rij altijd voorzichtig. Maar soms vergis je je in snelheid. En ik klaag ook niet over de boete, want ik reed te hard. Ik klaag alleen over dat ik geflitst ben door zo'n klotepaal.
Op donderdag 20 maart 2003 22:06 schreef OphiOn het volgende:Vet hard jagen..
quote:lolol ze worden niet voor niets in de zoveel tijd gesloopt, er is zo'n site die daar foto's van heeft.. ben even vergeten welke url het is.
Op donderdag 20 maart 2003 22:08 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik wil helemaal niet jagen, ik rij altijd voorzichtig. Maar soms vergis je je in snelheid. En ik klaag ook niet over de boete, want ik reed te hard. Ik klaag alleen over dat ik geflitst ben door zo'n klotepaal.
Alleen de binnenstad en het winkelcentrum is wel leuk, net als de dierentuin. Alleen raar dat de bios midden in het winkelcentrum zit.
quote:ik bedoelde sunchaser.
Op donderdag 20 maart 2003 21:44 schreef Sakura het volgende:[..]
Nee joh, Don Quichote vocht tegen windmolens en kreeg daar toen een fikse klap van.
Vechten tegen de zon zou dus een fikse zonnesteek inhouden.
quote:Het is helemaal niet onlogisch. Je moet gewoon door hebben hoe het systeem in elkaar zit.
Op donderdag 20 maart 2003 22:17 schreef SunChaser het volgende:
Emmen is een grauwe stad en ziet er aftands uit, zeker de buitenwijken, met al die lange lanen waar de huisnummers oplopen tot 700 ofzo. En het is gewoon onlogisch rijden, met al die rare straten.
quote:Emmerhout/Bargeres/Angeslo is een fucking doolhof als je er niet bekent bent, de huisnummering klopt soms absoluut niet! Ik heb er 2 jaar een krantenwijk gehad.
Op donderdag 20 maart 2003 23:21 schreef Xanteh het volgende:[..]
Het is helemaal niet onlogisch. Je moet gewoon door hebben hoe het systeem in elkaar zit.
Emmerhout (wijk in Emmen) is niet voor niets 2e geworden met 'Best gebouwde wijk van de wereld' (Eén of ander vaag Japans/Chinees iets..paar jaar geleden)
quote:Het is heel simpel Den.. Rechts zijn de oneven huisnummers, links de even.
Op donderdag 20 maart 2003 23:30 schreef OphiOn het volgende:[..]
Emmerhout/Bargeres/Angeslo is een fucking doolhof als je er niet bekent bent, de huisnummering klopt soms absoluut niet! Ik heb er 2 jaar een krantenwijk gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |