abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:05:34 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9264104
Het Metroid Prime topic

Help elkaar, maak elkaar gek, deel scan percentages met anderen etc etc.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:10:48 #2
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9264182
-Ik heb nu 39% gescant en 40% van de items heb ik al . Ik heb net de spiderball gehaalt.

Damn wat zijn die tussen eindbasen geweldig gemaakt. Grafisch ziet er ook prachtig uit, jammer dat er heel soms wat onodige framerate drops zijn (van 1 sec maximaal).

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:11:00 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9264186
En laat je overhalen om het spel toch maar te gaan kopen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9264219
ik heb net de morph bomb ball gehaald
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:17:37 #5
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9264307
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:10 schreef BMH het volgende:
jammer dat er heel soms wat onodige framerate drops zijn (van 1 sec maximaal).
Dat heb ik nog niet gezien........

Ben nog amper ergens trouwens...... heb het grootste gedeelte van de Croma Ruins gehaald en moet nu ergens naar een Prince hupeldepup transportation,..... (das na de wespennesten)

Oh Metroid Tis echt de Metroid die ik wilde,........ God wat is dit spel groot. Dat oude nostalgische deuntje wat je hoort als je een game load vind ik super Beste spel op Cube tot nu toe,...... geen twijfel aan !

pi_9264364
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niet gezien........

Ben nog amper ergens trouwens...... heb het grootste gedeelte van de Croma Ruins gehaald en moet nu ergens naar een Prince hupeldepup transportation,..... (das na de wespennesten)

Oh Metroid Tis echt de Metroid die ik wilde,........ God wat is dit spel groot. Dat oude nostalgische deuntje wat je hoort als je een game load vind ik super Beste spel op Cube tot nu toe,...... geen twijfel aan !

Weet je wat ook leuk is ? Je ziet gewoon dat Miyamoto hier ook zijn medewerking heeft verleent , sommige dingen zouden zo in een groene Zelda landschap passen en dat is zeker een positief punt (herinner je die "boom" ruimte net nadat je je morph bomb ball hebt gekregen?)

En naast al dit goeds natuurlijk binnenkort ook Zelda

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:30:12 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9264529
Wow

pi_9264609
Hoe is de besturing nu? Kan je het zelf een beetje instellen of moet je het echt doen met de standaard instellingen?
En is het nog steeds zo dat je rechterachterknop moet indrukken om vrij rond te kijken?

Paar vraagjes maar

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_9264702
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:34 schreef Tain het volgende:
Hoe is de besturing nu?
Persoonlijk moest ik ff wennen omdat ik gewend was in Timesplitters 2 de C-stick gebruikte om rond te kijken maar na een kwartiertje spelen weet je niet beter

Ik vergis me soms nog wel eens in scanmode dat ik dan ipv L de A knop indruk waardoor je niet scant maar teruggaat naar je battle visor

quote:
Kan je het zelf een beetje instellen of moet je het echt doen met de standaard instellingen?
ik zou t niet weten maar de standaard instelling is gewoon dus ik zou niet eens weten waarom ik hem zou willen veranderen
quote:
En is het nog steeds zo dat je rechterachterknop moet indrukken om vrij rond te kijken?

Paar vraagjes maar

Yep maar dat doe ik niet gek veel aangezien ik meestal wel genoeg zie
pi_9264792
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:38 schreef febster het volgende:

[..]

Persoonlijk moest ik ff wennen omdat ik gewend was in Timesplitters 2 de C-stick gebruikte om rond te kijken maar na een kwartiertje spelen weet je niet beter

Ik vergis me soms nog wel eens in scanmode dat ik dan ipv L de A knop indruk waardoor je niet scant maar teruggaat naar je battle visor
[..]

ik zou t niet weten maar de standaard instelling is gewoon dus ik zou niet eens weten waarom ik hem zou willen veranderen
[..]

Yep maar dat doe ik niet gek veel aangezien ik meestal wel genoeg zie

Dank voor de snelle antwoorden Had de demo gespeeld bij de bart smit en vond het echt zo raar dat je die R knop moest indrukken om vrij rond te kijken, maar misschien ligt ie zondag ook wel in mijn gamecube
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_9264854
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:43 schreef Tain het volgende:

[..]

Dank voor de snelle antwoorden Had de demo gespeeld bij de bart smit en vond het echt zo raar dat je die R knop moest indrukken om vrij rond te kijken, maar misschien ligt ie zondag ook wel in mijn gamecube

Eehm tsjaa misschien gek idd maar eerlijk gezegd, geloof me als ik zeg dat terwijl je t speelt en echt in de game zit (4 min in de winkel is toch een hele andere zaak dan een uur thuis) er helemaal nix van merkt en gewoon moet concluderen dat de game gewoon is Geloof je me niet koop hem dan en vind je t nix ruil hem dan om
  donderdag 20 maart 2003 @ 18:46:53 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9264864
Whooohaaaa

Ik heb net de Commercial gezien!!

Die is stoer gek!

Evil must be destroid, but first, it must be found

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 20 maart 2003 @ 19:13:16 #13
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9265558
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whooohaaaa

Ik heb net de Commercial gezien!!

Die is stoer gek!

Evil must be destroid, but first, it must be found

Snap ook niet waarom jij nog niet speelt
  donderdag 20 maart 2003 @ 19:18:49 #14
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9265712
Damn.....dit spel is echt zo indrukwekkend.....Ben net krap 2 uur bezig, deze game is zo gruwelijk groot!!! Continu word je voortdurend meegesleept en nieuwsgierig gemaakt, je wilt moet gewoon verder....De omgevingen zijn echt prachtig, de kleine details zoals je helm die beslaat als je in een warme omgeving komt, of lichtelijk bevriest in de kouw. Heb net de morph bomb gevonden, en ben hard op zoek naar de spider ball. Wat een game......
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_9265757
Ik word helemaal warm van binnen van dit topic . Er breken mooie tijden aan voor de cubers
  donderdag 20 maart 2003 @ 19:21:01 #16
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9265769
Ik ben zo blij...ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_9265811
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:21 schreef nikanoru het volgende:
Ik ben zo blij...ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Toen ik Metroid Prime had uitgespeeld na een paar heerlijke dagen, heb ik zelfs zitten te klappen voor de t.v. . Dat heb ik nog nooit gedaan .
pi_9265940
ik vind dit spel er op de screens helemaal niet zo mooi uitzien....
pi_9265960
Wat een ge-wel-dig spannend spel! . Zweet stond in m'n handen!
pi_9266005
Ik heb hem vanmiddag toch maar gekocht!

ik was het eigenlijk niet van plan, maar ik heb er GEEN spijt van!!

Wat een GEWELDIG spel!!

donderdag 20 maart 2003 @ 19:34:21 #21
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9266072
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:29 schreef apengek het volgende:
Ik ben grafisch z'n gelijke nog niet tegen gekomen, op m'n box en ps2 niet.

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 20-03-2003 19:36]

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_9266094
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:34 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik ben grafisch z'n gelijke nog niet tegen gekomen, op m'n box, en ps2 niet.

Ik moet toegeven, beter dat ik had verwacht! . Vooral het morphen is erg goed gedaan!
  donderdag 20 maart 2003 @ 19:57:01 #23
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_9266523
MEE-STER-LIJK..

En ik houd helemaal niet van first person shooters, kun je nagaan..

Maarruuhh, is er ook een andere manier om de originele metroid te activeren zonder een GBA of Action replay ?

donderdag 20 maart 2003 @ 20:00:40 #24
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9266604
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:29 schreef apengek het volgende:
Niemand is perfect
pi_9266619
Ik heb hem

Gehaald bij FRS, kreeg er een speciale GameCube DVD bij met allerlei filmpjes, staat ook de geschiedenis op van Metroid (met filmpjes). Plus een Xbox boekje.

Metroid Prime is echt megacool!
Heb net introgedeelte gedaan.

Metroid Prime

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')