Geef me eerst maar een foto van de definitieve versie+ proefrit en dan zeg ik het wel.
quote:Hij stond in ieder geval niet op de RAI.
Op woensdag 19 maart 2003 16:30 schreef duckes het volgende:
dit ding stond toch al op de RAI? ik heb m iig al ergens gezien IRL.
Wel een vette bak overigens, alleen waarom nou ook niet gewoon ronde mercedes koplampjes..
quote:Deze is wel nice, beter als dat dames model hiervoor
Op woensdag 19 maart 2003 16:06 schreef mabit het volgende:
http://www.autobild.de/aktuell/neuheiten/artikel.php?artikel_id=3872&artikel_seite=0&A_SESS=768597fc45a9a0dcc39388f3714722ad
quote:amen
Op woensdag 19 maart 2003 16:59 schreef Weurst het volgende:
dat front met die grote ster en die strepen over de kap vind ik helemaal niks, de rest en met name het kontje is wel mooi.
quote:Valt me eigenlijk tegen... de neus staat er imo wel erg 'ik wil meeliften met de SLR'
Eindelijk zijn ze dan officieel vrijgegeven: de foto´s van de nieuwe Mercedes SLK. De auto dook overal al gecamoufleerd op, zelfs in Nederland werd hij al zwaar beplakt gespot.Echt verrast zijn we dus niet meer. Ten opzichte van zijn voorganger is de nieuwe roadster 72 mm langer en 65 mm breder. Uiteraard beschikt ook de nieuwe weer over het variodak, Mercedes belooft een snellere openings- en sluitingstijd waardoor je in mum van tijd in de volle zon zit. En als de koperen ploert minder uitbundig schijnt biedt het AIRSCARF-systeem uitkomst. Deze optionele verwarming richt zich op de nekhoogte zodat de kans op een verkoudheid bij frisser weer beperkt wordt. Het systeem is geïntegreerd in de hoofdsteunen.
Het topmodel beschikt over een brute 5,4 liter V8 en gaat als SLK 55 AMG door het leven. Met 360 pk en 510 Nm raast hij 4,9 seconden van 0-100 km/h. De V8 werkt samen met een 7G-Tronic automaat met zeven versnellingen die te bedienen valt met knoppen op het stuur. In de SLK 350 ligt een V6 met variabele nokkenastiming voor de in- en uitlaat. Deze krachtbron schopt het al tot 272 pk en 350 Nm. De SLK 200 Kompressor is de instapper en heeft de bekende geblazen viercilinder met 163 pk.
Voor de veiligheid zorgen de versterkte A-stijlen en de rolbeugels achter de stoelen, altijd handig bij een koprol. Verder beschikt de SLK naast de gebruikelijke plofzakken over head/thorax sidebags voor bescherming van het hoofd en het bovenlichaam.
In maart is de SLK voor het eerst in volle glorie te aanschouwen op de Salon van Genève.
Maar als het ding een goede wegligging/handling heeft.... voor de AMG versie...!
quote:Jij wel weer he
Op dinsdag 6 januari 2004 20:50 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik heb m al in het echt gezien150 stuks naast elkaar
(ben 3 weken geleden in de fabriek geweest hehe)
Ik kan zeggen dat hij idd UBERGEIL is
Ik heb vandaag btw in een ML430 gereden, ik hoef em niet, is geen fijne auto.
quote:Like you can afford one....
Op dinsdag 6 januari 2004 20:54 schreef PeuRac het volgende:[..]
Jij wel weer he
Ik heb vandaag btw in een ML430 gereden,
ik hoef em niet, is geen fijne auto.
Niet dat ie slecht zal rijden, zal wel weer als een speer gaan.
quote:Wat hij zegt.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:53 schreef yup het volgende:
WAT EEN FOEI-LELIJKE MERCEDES![]()
![]()
![]()
![]()
(Capslock zat vast
)
Die ouwe SLK is 10.000x beter man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |