quote:jij wil vast geen hulp van mij.......
Op woensdag 19 maart 2003 14:49 schreef F-Lo het volgende:
Ja klinkt een beetje vaag dat onderwerp, maar ik zal het even uitleggen: een tijdje geleden onweerde het en toen sloeg de bliksem vlak bij mij in. Bij mij weten stond mijn computer uit, maar iig doet mijn monitor het dus nu niet meer, weet iemand waar dat aan ligt en vooral wat ik eraan kan doen. De computer zelf doet het nog wel en er staat ook gewoon stroom op de monitor want het ledje naast de aan/uit knop doet het. Alvast bedankt
mij kan het me reet roesten dat je anti ajax bent , Voetbal is zo ie zo
probeer eens een andere monitor, misschien is je gpu kaduuk...
anders idd ff zekering vervangen en kijken wat ie doet
quote:Kan dat zomaar? ik dacht dat die krengen altijd onder stroom stonden ookal is de stekker eruit
Op woensdag 19 maart 2003 15:00 schreef dutchmilan het volgende:
misschien is t al opgelost als je even de zekering vervangt.
En bovendien: als je dat ding zelf open maakt, is de garantie eraf (er vanuit gaande dat er nog garantie op zit natuurlijk )
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:00 schreef dutchmilan het volgende:
misschien is t al opgelost als je even de zekering vervangt.
quote:Dan brand het ledje ook niet meer hoor als de zekering door is
De computer zelf doet het nog wel en er staat ook gewoon stroom op de monitor want het ledje naast de aan/uit knop doet het. Alvast bedankt
quote:heb ik al geprobeerd maar dat was het gelukkig niet. Die zekering, waar zit die (ben een beetje kneus met techniek) en wat moet je losmaken (kap monitor ofzo?)
probeer eens een andere monitor, misschien is je gpu kaduuk...
anders idd ff zekering vervangen en kijken wat ie doet
quote:tis idd bij nader inzien als het ledje brandt en de zekering aan gort is... enerzijds omdat als de zekering voor het ledje zit het ledje uit zou zijn en anderzijds omdat als de stroom zo groot is dat de zekering eruit vliegt, het ledje ook durchgefickt moet zijn...
Op woensdag 19 maart 2003 15:05 schreef F-Lo het volgende:[..]
heb ik al geprobeerd maar dat was het gelukkig niet. Die zekering, waar zit die (ben een beetje kneus met techniek) en wat moet je losmaken (kap monitor ofzo?)
als je garantie hebt nog, moet je die gewoon proberen te claimen
quote:Dat wil ik dus niet horen he
Op woensdag 19 maart 2003 15:06 schreef Mirties het volgende:
Ik heb het ook gehad.
Mijn monitor was doorgebrand.
Heb ik weg kunnen pleuren.
Was niet meer te redden.
Ga ermee naar een computer boer ofzo laat hem daar cheken, doet ie het niet kun je altijd nog de fabrikant van het ding bellen voor service (mits je nog garanatie hebt) anders zit er niet veel op als een nieuwe kopen..
(als je het ding TOCH perse wilt repareren ga dan naar een of ander service center daarvoor maar ga niet zelf prutsen.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |