Heb genoten!
Moet je de vorige film van Guy Ritchie eens huren: "Lock, Stock and Two Smoking Barrels". Is ook helemaal te gek
GAAT ALLEN KIJKEN
Mooie vind ik ook dat de rol van Brad Pitt zeeeeeeer beperkt blijft.. die hij overigens wel goed vertegenwoordigt.. zeer veelzijdige acteur..
* Charlie's Angels = poep
* Famillie man = sentimentele poep
* Autumn in New York = cavia in de poep
* Meet The Parents = Redelijke poep (leukste stukjes al in de trailer gezien).
* Coyote Ugly = poep in lekkere verpakking
Kortom, Kerst was dit jaar op film gebied POEP!!!!
Voor de rest een beetje overschatte film. Wel leuk, maar niet meer dan een 7,5.
Snatch moet je niet naar de ondertiteling kijken maar op de echte Engelse uitdrukkingen etc. haal je er veeeeeel meer uit
Als je dat goed vond is dit zeker een aanrader..
quote:Unbreakable, Almost Famous, Billy Elliot.
Op 03 januari 2001 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
Komt er eigenlijk binnenkort nog iets leuks uit? Het is toch bijna weer Oscar-tijd?
quote:
Op 03 januari 2001 14:11 scheet Strolie75 het volgende:harde stukjes, harde stukjes, harde stukjes POEP!!
quote:Tuurlijk, en Edward Norton is een goed acteur zeker?
Op 03 januari 2001 14:31 schreef Arcee het volgende:
The Perfect Storm vond ik net zo goed als Snatch.
quote:In aanvulling op Arcee: What Women Want, Cast Away, Miss Congeniality (2000)
Op 03 januari 2001 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
Komt er eigenlijk binnenkort nog iets leuks uit?
quote:'t Schijnt dat het accent dat Brad P. in Snatch hanteert een knipoog naar The Devil's Own is. In die film is hij van Ierse kant enorm afgezeken, omdat zijn accent nergens op leek. Was mij persoonlijk niet opgevallen, ik vond het daarin ook goed klinken. Maar ik ben ook geen Ier.
Op 05 januari 2001 19:00 schreef Qarinx het volgende:
Jah.. Devil's Own doet ie het ook erg goed in..
[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter op 06-01-2001 11:28]
quote:Tjah..Ier met Amerikaans accent zal ook niet geweldig klinken.. "t gaat om het idee zullen we maar zeggen...
Op 06 januari 2001 11:27 schreef Trainspotter het volgende:
't Schijnt dat het accent dat Brad P. in Snatch hanteert een knipoog naar The Devil's Own is. In die film is hij van Ierse kant enorm afgezeken, omdat zijn accent nergens op leek. Was mij persoonlijk niet opgevallen, ik vond het daarin ook goed klinken. Maar ik ben ook geen Ier.
Maar ja, de oscar nominaties heeft ie niet gehaald [wat ik al wel verwacht had]... Alleen vanwege dat supervette accent had Brad Pitt al een oscar moeten krijgen!
Zie btw ook mijn naam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |