als je dan zo graag wilt afvallen doe het dan op een normale en gezonde manier.
[Dit bericht is gewijzigd door glossy op 19-03-2003 16:05]
Alle gevaren die genoemd worden zijn me bekend en ik weet wat ik slik. heb alle ingredienten opgezoht op internet etc.
Ik denk dat je wel moet weten waar je aan begint.
quote:ben ik helemaal met je eens, vanmorgen zijn die van mij binnengekomen
Op woensdag 19 maart 2003 12:36 schreef karian het volgende:
heb tot nu toe wel last van het opgefokte gevoel...alleen smorgens.
smiddags niet.
het onderdrukt wel degelijk mijn hongergevoel.
slik er maar 1 per dag en ik slaap daardoor prima!Alle gevaren die genoemd worden zijn me bekend en ik weet wat ik slik. heb alle ingredienten opgezoht op internet etc.
quote:helemaal mee eens
Op woensdag 19 maart 2003 12:36 schreef karian het volgende:
heb tot nu toe wel last van het opgefokte gevoel...alleen smorgens.
smiddags niet.
het onderdrukt wel degelijk mijn hongergevoel.
slik er maar 1 per dag en ik slaap daardoor prima!Alle gevaren die genoemd worden zijn me bekend en ik weet wat ik slik. heb alle ingredienten opgezoht op internet etc.
en mensen die het gebruikt hebben .. last van jojo verschijnselen ? (mbt gewicht )
quote:Stacker 4 is de verbeterde versie van Stacker 2...
Op woensdag 19 maart 2003 14:27 schreef Snoetje het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen stacker 2 en 4 ?en mensen die het gebruikt hebben .. last van jojo verschijnselen ? (mbt gewicht
)
quote:nee, stacker 2 is zonder ephedra ...
Op woensdag 19 maart 2003 15:40 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Stacker 4 is de verbeterde versie van Stacker 2...
quote:en in 4 zit dat ephedra-dinges en in 2 niet?! werkt 2 ook? die is namelijk in de aanbieding...
Op woensdag 19 maart 2003 15:40 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Stacker 4 is de verbeterde versie van Stacker 2...
quote:4 geeft meer energie en is eetlustremmend, 2 niet ...
Op woensdag 19 maart 2003 15:58 schreef Snoetje het volgende:[..]
en in 4 zit dat ephedra-dinges en in 2 niet?! werkt 2 ook? die is namelijk in de aanbieding...
quote:stacker 4 is ook in de aanbieding bij www.perfectbody.nl
Op woensdag 19 maart 2003 15:58 schreef Snoetje het volgende:[..]
en in 4 zit dat ephedra-dinges en in 2 niet?! werkt 2 ook? die is namelijk in de aanbieding...
quote:die heb ik
Op woensdag 19 maart 2003 16:05 schreef glossy het volgende:[..]
stacker 4 is ook in de aanbieding bij www.perfectbody.nl
quote:hoveel ben jij in maand afgevallen dan??? of maanden
Op woensdag 19 maart 2003 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik gebruik ze met tussenpozen al vanaf augustus 2002 en ik leef nog hoor
Ik heb ook geen last van hartklachten, mijn hart doet verder geen rare dingen, hebg een last van hartkloppingen en ben periodes lang zonder Stacker ook prima doorgekomen. Als je het op de juiste manier gebruikt, kan er naar mijn idee weinig gebruiken. En niet gebruiken als partydrug, duh
quote:4,5 kilo tot nu toe. Maar dat komt niet alleen door Stacker: Stacker stelt me alleen maar in staat om normaler te eten: ik at nl. redelijk onregelmatig omdat ik meer een impulseter ben. Als ik normaal eet, verlies ik ook gewoon amper kilo's.
Op woensdag 19 maart 2003 21:46 schreef Girly het volgende:[..]
hoveel ben jij in maand afgevallen dan??? of maanden
quote:ok bedankt, anyway das ook mijn variant
Op woensdag 19 maart 2003 21:55 schreef SEMTEX het volgende:[..]
4,5 kilo tot nu toe. Maar dat komt niet alleen door Stacker: Stacker stelt me alleen maar in staat om normaler te eten: ik at nl. redelijk onregelmatig omdat ik meer een impulseter ben. Als ik normaal eet, verlies ik ook gewoon amper kilo's.
Ik prijs het trouwens ook liever niet aan: ik weet nl. wel dat het risico's inhoudt en mensen die ze graag willen gebruiken, moeten eerst zelf maar 's uitgebreid gaan onderzoeken; bijwerkingen, resultaten, reviews, ingredienten. Als ze dan nog het risico willen nemen, is dat volledig hun zaak. Ik hoorde trouwens net in de Smaakpolitie dat mijn variant van Stacker niet in NL verkocht wordt omdat-ie ephedrine ipv ephedra bevat en dat is in NL, verboden.
quote:Weet je wel wat het allemaal inhoudt? Ken je de risico's e.d.?
Op woensdag 19 maart 2003 21:57 schreef Girly het volgende:[..]
ok bedankt, anyway das ook mijn variant
ik keek ook net naar smaakpolitie en mijne bevat ook ephredine... ,maar jah ik gebruik m nu net sinds vandaag dus.... ik heb er nog geen meningen over.
quote:yep heb alle informatie gelezen wat er te vinden is ervan. plus ik heb mijn disciplines, ik weet tot hoever ik kan gaan....zal er niet aan verslaafd raken, dat heb ik wel onder controle,
Op woensdag 19 maart 2003 21:59 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Weet je wel wat het allemaal inhoudt? Ken je de risico's e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |