quote:O.a. apollohenkie, jochem8, BYM en nog wat andere users die behoorlijk actief zijn in V&A.
Op woensdag 19 maart 2003 21:45 schreef superbossy het volgende:[..]
Mag je mij eens een paar usernames geven die zoveel gelijksoortige elektronica als jij aangeboden hebben hier de laatste tijd
Kezmania: 325 is ook te weinig.
quote:Knap berekend .... wist je trouwens dat je alleen geld toe zou moeten leggen als de afschrijving meer dan 100% was?
Op woensdag 19 maart 2003 23:38 schreef TheFrankey het volgende:[..]
33% per jaar? dan moet je hem over 3 jaar weg doen met geld toe!!
Ik vind de vraagprijs trouwens ook aan de hoge kant hoor .... maar zou er eventueel nog wel 350 voor geven. Maar meer kan je er echt niet voor vragen.
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 01:00 schreef _o_ het volgende:[..]
Ik vind de vraagprijs trouwens ook aan de hoge kant hoor .... maar zou er eventueel nog wel 350 voor geven. Maar meer kan je er echt niet voor vragen.
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:46 schreef DiviNe- het volgende:
iig succes met verkopen, let niet op die sloebers die goedkoop wat moois op de kop willen tikken. krentenkutten zijn et
quote:Jij bent dom
quote:Joh, ik ben niet eens geïnteresseerd in een laptop met zulke specs
Op donderdag 20 maart 2003 08:45 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
[..]
quote:Jij hebt zeker geen boekhouden gehad op school?
OT:
Bod van ¤ 327,50 dan.
quote:Belachelijke prijzen?
Op donderdag 20 maart 2003 10:16 schreef _o_ het volgende:[..]
Joh, ik ben niet eens geïnteresseerd in een laptop met zulke specs
Moet alleen iedereen gelijk geven. Je hebt er sowieso een handje van om zelf voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zetten en vervolgens echt belachelijke prijzen te vragen voor de troep die je zelf aanbiedt.
Je kent me niet eens, dus ga me alsjeblieft niet beoordelen op m'n persoonlijke situatie.
quote:Van de drie voorbeelden die jij geeft heeft BYM de langste lijst. Maar ook hij krijgt het niet voor elkaar om binnen twee weken drie laptops te koop aan te bieden...Die andere twee mannen, die hebben ongeveer evenveel topics gestart hier als jou, maar bij apollohenkie zijn daarvan ook een aantal [GEZ] topics bij.
Op donderdag 20 maart 2003 00:17 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
O.a. apollohenkie, jochem8, BYM en nog wat andere users die behoorlijk actief zijn in V&A.
Ik beschuldig je nergens van, maar de handel in gestolen laptops via internet tiert welig!
quote:Aan gestolen laptops doe ik absoluut niet. Bovendien: deze is van m'n broer, de Toshiba is van mezelf, die Dell daarvoor was al van meer dan 3 weken terug.
Op donderdag 20 maart 2003 13:53 schreef superbossy het volgende:[..]
Van de drie voorbeelden die jij geeft heeft BYM de langste lijst. Maar ook hij krijgt het niet voor elkaar om binnen twee weken drie laptops te koop aan te bieden...Die andere twee mannen, die hebben ongeveer evenveel topics gestart hier als jou, maar bij apollohenkie zijn daarvan ook een aantal [GEZ] topics bij.
Ik beschuldig je nergens van, maar de handel in gestolen laptops via internet tiert welig!
Bovendien: ik werk zelf ook in een pc-zaak. Van illegale zooi moet ik dus absoluut niets hebben in ieder geval.
Ik laat je verder met rust succes met je handel en de vriendelijke groeten van Superbossy
quote:Lol, is dat maar 3 weken terug?
Op donderdag 20 maart 2003 15:13 schreef superbossy het volgende:
20-8=12 Dus daarin heb ik nog steeds gelijk...3 laptops binnen twee weken.Ik laat je verder met rust
succes met je handel en de vriendelijke groeten van Superbossy
Maarre: het is echt legale handel, trust me.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 01:14 schreef Bart-Willem het volgende:
Naast m'n eigen laptop (...) heb ik nog een andere laptop (van een vriend van me) te koop.
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 14:04 schreef Bart-Willem het volgende:Aan gestolen laptops doe ik absoluut niet. Bovendien: deze is van m'n broer, de Toshiba is van mezelf, die Dell daarvoor was al van meer dan 3 weken terug.
quote:Hij is dus van m'n broer, foutje.
Op donderdag 20 maart 2003 15:59 schreef JoCo_Avatar het volgende:[..]
[..]
![]()
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:14 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
Hij is dus van m'n broer, foutje.
Maar editten kan nu niet meer, moet binnen 24 uur namelijk.
Die fout wordt inderdaad vaak gemaakt...
quote:haha ga er toch niet zo op in! ik snap zelf ook wel dat je nooit geld kunt toekrijgen bij afschrijving... ik kom niet uit texas
Op donderdag 20 maart 2003 08:56 schreef I_m_m_0 het volgende:[..]
Jij bent dom
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |