abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9220269
Best cool, het optreden van Roger bij barend & van dorp
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  dinsdag 18 maart 2003 @ 23:50:53 #2
14806 CrashOne
100% compliant
pi_9220594
Jammer genoeg is hun site net offline gehaald door te veel traffic. Morgen wordt er gebeld met het hosting bedrijf.
Dus voor alle mensen met intresse, http://www.intwine.nl/ is later deze week weer online.
pi_9221086
Merkte het ook al
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  woensdag 19 maart 2003 @ 01:17:39 #4
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_9222121
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:33 schreef EminemRulezz het volgende:
Best cool, het optreden van Roger bij barend & van dorp
Eens, is gewoon een heel goed nummer en het blijft een hele goede zanger
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_9223635
Zo, weer open. Voortaan eerst deel 1 vol maken he! .

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 19-03-2003 10:10]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9225232
Vond hem wel goed bij barend en van dorp..
Het nummer heb ik nu eindelijk helemaal gehoord en vind hem wel een stuk beter nu, de eerste keren dat ik hem hoorde, haakte ik in op het eind, als ie oneindig I hope you don't feel just like me, I hope you're happy blijft herhalen.. Dat vind ik nog steeds minder aan het nummer, dus dan zap ik weg, maar het begin is zeker okay!
pi_9225544
Ik vind het in het begin ook een beetje saai, maar daarna als meer geluid komt is het wel cool. Dat is het moment als er instrumenten in voor komen met hard geluid

Eigenlijk bijna aan het einde van het liedje

pi_9225552
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 08:21 schreef SmashBro het volgende:
Zo, weer open. Voortaan eerst deel 1 vol maken he! .
Thank You
pi_9228057
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:13 schreef Stranger het volgende:
Vond hem wel goed bij barend en van dorp..
Het nummer heb ik nu eindelijk helemaal gehoord en vind hem wel een stuk beter nu, de eerste keren dat ik hem hoorde, haakte ik in op het eind, als ie oneindig I hope you don't feel just like me, I hope you're happy blijft herhalen.. Dat vind ik nog steeds minder aan het nummer, dus dan zap ik weg, maar het begin is zeker okay!
Ja dat vind ik ook wel, op een geven moment boeit het einde me niet meer. Als het net ingezet wordt nog wel door de overgang van zacht naar wat harder, maar je op een gegeven moment begint het een beetje eentonig/saai te worden.

Ga binnenkort nog wel ff de 'repeat' test doen met het nummertje.
Evenals met Step Right Up.
Eens kijken hoe lang het duurt voor dat ik het zat ben.

woensdag 19 maart 2003 @ 17:31:20 #10
5360 Buijssen
Roed Roed Roed!
pi_9236484
shit dan heb ik da gemist

is het ergens te downloaden ofzo, of een herhaling

woensdag 19 maart 2003 @ 19:44:49 #11
14806 CrashOne
100% compliant
pi_9239934
Even een update voor geintresseerde:

door waarschijnlijk een paar jaloerse mensen is er een gigantische upload (ja, upload...) traffic ontstaan (ruim 6GB per dag). Hoe dit gedaan is is nog onduidelijk.
De hosting provider heeft de site offline gehaald omdat de koste anders voor beide partijen te hoog zouden worden.

Er wordt momenteel gezocht naar een andere host zodat de site snel weer bereikbaar is voor fans.

mocht iemand iets hebben vernomen over deze naai streek, een e-mail naar (niet beschikbaar@hotmail.com , zonder spatie)mij is altijd welkom!

donderdag 20 maart 2003 @ 12:08:54 #12
14806 CrashOne
100% compliant
pi_9255585
http://www.intwine.nl/ is weer online!
pi_9877281
Hij heeft z'n haar laten groeien. Hij is nu minder eng en evil goblin-achtig.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  zaterdag 19 april 2003 @ 18:33:15 #14
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_9883332
hij kan goed zingen ja beter als Hind en Jim maar Jamai was toch wel de beste
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_9886244
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 11:56 schreef SmashBro het volgende:
Hij heeft z'n haar laten groeien. Hij is nu minder eng en evil goblin-achtig.
Hele verbetering
pi_10490534
ik ken roger via msn en optredens enzo en hij is echt aardig hoor!
de band maakt ook heel erg verschillende muziek dat is ook juist het leuke! bijv. sleep in silence is rap en thin ice is weer een zachter liedje...
En ja roger is echt klein hehe... ik ben 1.58 en hij steekt niet veel boven mij uit...maar dat is juist het leuke aan hem !
btw check intwine-net.com voor meer info (mijn fansite waar roger ook regelmatig komt) enne de nieuwe single komt waarschijnlijk begin juni uit en het album eind deze zomer wat de nieuwe single is wou roger niet aan me vertellen maar het werd zeker niet today (zei hij maar hij lult wel vaker wat )
zo dat was het en btw ook nog hello want ik ben nieuwe
http://www.intwine-net.com/banner01.jpg
  zaterdag 17 mei 2003 @ 18:54:54 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_10496439
Ik vind het wel een goede zanger maar vind het nummer volledig ruk. Verder vind ik zijn stem niet mooi. Hij moet ook wat doen aan zijn bewegingen want het lijkt nu wel of hij continu op de skipiste staat.
pi_10606627
Kvin hem wel een schatje!
xxxx
  maandag 26 mei 2003 @ 18:22:26 #19
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_10692041
Intwine nog niet klaar voor het grote werk
Door Erik Krebbers
26 MEI 2003 - ZWOLLE - Intwine. Hedon Zwolle 23/5. Nog te zien: Dauwpop Hellendoorn 29/5, Gigant Apeldoorn 13/6, Podium Hardenberg 21/6, De Wheem Meppel 17/7, Takens Balkbrug 16/8, Feesttent Haarle 12/9.

Tot nu toe heeft de eerste serie van de voyeuristische talentenshow Idols drie winnaars opgeleverd. In de eerste plaats zijn dat natuurlijk Jamai en Jim maar ook Roger heeft met een top-vijf hit een aardig graantje van de Idols-gekte kunnen meepikken. Aan Roger Peterson zit een verhaal vast. Toen hij doordrong tot de laatste tien van het RTL-programma bedankte hij voor verdere deelname, omdat hij het daarbij behorende contract weigerde te tekenen. Behalve dat deze rebelse daad hem de nodige publiciteit opleverde, had Roger zich reeds voldoende in de picture gezongen om zich verder te kunnen concentreren op zijn band Intwine. Platenmaatschappijen waren ondertussen overtuigd van Rogers zangkwaliteiten, waardoor de eerste single Happy? direct doorstootte naar de vierde plaats in de Megatop 50. Het gaat dus goed met Roger/Intwine.

Hedon maakte dit weekend kennis met de vijfkoppige band en moest tot de conclusie komen dat de euforie rond de Idol-anarchist behoorlijk is doorgeslagen. Hoe graag een drietal gillende groupies in spe die schijn probeerde op te houden, inhoudelijk bleek Intwine weinig nieuws te bieden. Dat ondanks Jeremy, de nieuwe man achter de drumkit die probleemloos switchte van bikkelharde grunge naar pompende reggae en zwoele salsa.

Die mix moet dé kurk worden waar Intwine op gaat drijven, maar vooralsnog is die cocktail fragmentarisch van aard. Net als het voorprogramma Clueless, blijven de studenten van de Rockacademie steken in mainstream gitaarrock. Zowel de gitaristen Kevin Hissink en Jacob Streefkerk, als bassist Touché zijn technisch goed onderlegd, maar het heeft er alle schijn van dat de studie aan de Tilburgse popschool hen eerder creatief lamlegt, dan uitdaagt. De jongens laten zich niet verleiden tot muzikale losbandigheden, maar houden alles schools binnen de perken. Daarnaast heeft Idol Roger een hinderlijke neiging tot epigonisme van Kane-zanger Dinand Woesthoff. De rechterarm om zijn middel, een te zwaar aangezet stemgebruik, het is allemaal net teveel van het andere om als idool te kunnen overtuigen.

Het gemis aan eigen imago zit Intwine lelijk in de weg. In de kiem zijn enkele groeibriljantjes aanwezig, maar de band is nog niet klaar voor het grote werk. Zo komt een optreden op een middelgroot festival als Dauwpop op dit moment domweg te vroeg. Want met dat ene hitje en covers als Love Rears Its Ugly Head van Living Colour en het onbenullige Baby One More Time van Britney Spears vul je geen fatsoenlijk optreden. Bovendien mag je, zeker als beginnende band, nooit de stupiditeit begaan botweg een toegift te weigeren als daar om wordt gevraagd. Al heb je in Idols gestaan en een hit gehad.

Bron: Apeldoornse courant
http://tv.clubs.nl/reality=idols

pi_10692125
Een Cover van Baby One More Time???
Tja.....

Ik snap sowieso niet dat een bandje met slechts 1 hitje het aandurft om op zo'n festival te staan, een redelijk repetoire lijkt me wel een vereiste dan en met alleen covers spelen zet je jezelf ook niet neer als serieuze potentiele topband.

Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 20 juni 2003 @ 08:35:01 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_11238392
Ik hoor net de nieuwe single van Roger bij Stenders vroeg 3FM en het is een enorme bak muziek maar ik heb dus geen idee wat die jongen zingt of waar het over gaat. Het zijn voor mij alleen maar klanken weer zo diep uit de strot gezongen. Wel weer weinig echt tekst voorzover ik heb kunnen waarnemen veel geheeeeee heeee heee.

Henk-Jan vond zijn stem natuurlijk wel goed maar het nummer ziet hij niet hoger komen dan 25 inde hitparades.
Volgens Henk-Jan is het een kruising tussen Bon Jovi en de Red Hot Chili Peppers. Het leuke was dat ook Hans Kraay jr in de studio was en die vond het ook een kruising tussen die twee en dan vooral Bon Jovi met tegen wind.

Maargoed we zullen het afwachten wat het gaat worden.

vrijdag 20 juni 2003 @ 13:09:35 #22
5360 Buijssen
Roed Roed Roed!
pi_11244226
enig idee hoe het nummer heet(te)???
  vrijdag 20 juni 2003 @ 13:28:06 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_11244746
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 13:09 schreef Buijssen het volgende:
enig idee hoe het nummer heet(te)???
Kijk maar effe op de www.3fm.nl site. Daar kan je luisteren naar Stenders vroeg. Plaatje kwam in het laatste uur. Het lastige is dat ik dus niet uit de tekst kon opmaken waar het over ging en ook niet echt duidelijk kon horen wat een eventuele title zou kunnen zijn. Henk-Jan zei dan ook treffend dat de tekst te fragmentarisch was.
  woensdag 9 juli 2003 @ 11:12:01 #24
5360 Buijssen
Roed Roed Roed!
pi_11661138
Way out

Het komt uit op 10 juli

maandag 21 juli 2003 @ 12:33:20 #25
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_11908406
Nou... ik heb het nieuwe nummer nu meerdere keren voorbij horen komen en heb nog steeds geen idee wat hij zingt. Het zou net zo goed turks kunnen zijn maar ik begrijp dat het engels is. Onverstaanbaar wat hij zingt en het komt niet verder dan wat opgeboerde keelklanken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')