quote:Het posticoontje links naast "Geplaatst door <username>" is een snelkoppeling naar de betreffende post. Je kan zo gemakkelijker duidelijk maken om welke post het gaat.
Op dinsdag 18 maart 2003 17:17 schreef SCH het volgende:
Kunnen jullie in het Specifieke Moslim Haat kijken op pagina 4 waarin echt een afschuwelijk antisemitische post staat.
Maar ik neem aan dat je deze post bedoelt?
Volgens mij is robh wel online, dus ik laat ingrijpen even aan hem of Gurgeh over.
quote:Weer wat geleerd, thnx. Die is het idd.
Op dinsdag 18 maart 2003 17:28 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het posticoontje links naast "Geplaatst door <username>" is een snelkoppeling naar de betreffende post. Je kan zo gemakkelijker duidelijk maken om welke post het gaat.
Maar ik neem aan dat je deze post bedoelt?
Volgens mij is robh wel online, dus ik laat ingrijpen even aan hem of Gurgeh over.
quote:En de post is weg. Bedankt voor het melden
Op dinsdag 18 maart 2003 17:35 schreef SCH het volgende:Weer wat geleerd, thnx. Die is het idd.
Israël onteerd begrafenis activiste,Traangas&Tanks
imo schandalig dat dit bericht weggemoffeld word..
is het bespreken van Israëlisch wangedrag hier ook een taboe ?
Foto van de vermoorde jongedame in kwestie
quote:Heef niets te maken met "wegmoffelen", maar met een volslagen onvermogen van mensen om op een normale manier een discussie aan te gaan, zonder direct in over en weer gescheld in insinuaties te verzanden.
Op woensdag 19 maart 2003 20:06 schreef Fonkmeistah het volgende:
kan het volgende topic weer open ? ..Israël onteerd begrafenis activiste,Traangas&Tanks
imo schandalig dat dit bericht weggemoffeld word..
quote:Nee.
is het bespreken van Israëlisch wangedrag hier ook een taboe ?
quote:Wel doe dan wat normaal gesproken ook gebeurt..
Op woensdag 19 maart 2003 21:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Heef niets te maken met "wegmoffelen", maar met een volslagen onvermogen van mensen om op een normale manier een discussie aan te gaan, zonder direct in over en weer gescheld in insinuaties te verzanden
Nee.
quote:Puinruimen doen we ook slechts in zoverre wanneer al niet het topic compleet verziekt is.
Op woensdag 19 maart 2003 22:17 schreef Fonkmeistah het volgende:
Wel doe dan wat normaal gesproken ook gebeurt..
"Puinruimen" en gooi het topic weer open..
of heb je liever dat ik hem opnieuw post ?
Het staat je vrij om het nog een keer te proberen hoor. Maar probeer het wel inhoudelijk te houden.
Kan de achternaam van Volkert worden gecensureerd?
Die gefrustreerde pubers moeten s een keer ophouden met dat kinderachtige gedoe.
quote:Artikel is gekopieerd van NU.nl. Hoewel ze nu daar wel de achternaam hebben weggehaald (vanochtend stond het er wel voluit.
Op woensdag 26 maart 2003 10:16 schreef Sidekick het volgende:
In:
[centraal topic] Zaak Fortuyn (deel 6)Kan de achternaam van Volkert worden gecensureerd?
Die gefrustreerde pubers moeten s een keer ophouden met dat kinderachtige gedoe.
http://nu.nl/news.jsp?n=125525&c=10
Maar ik heb het even aangepast.
quote:Je bent er eentje vergeten.
Op woensdag 26 maart 2003 10:18 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Artikel is gekopieerd van NU.nl. Hoewel ze nu daar wel de achternaam hebben weggehaald (vanochtend stond het er wel voluit.
http://nu.nl/news.jsp?n=125525&c=10
Maar ik heb het even aangepast.
En erg vreemd dat de volledige naam wel op nu.nl stond.
quote:
Op woensdag 2 april 2003 12:07 schreef robh het volgende:[..]
Klopt. [centraal] Feedback OOG
het is geen reeks
![]()
[..]Ik zal even kijken. En dan in het andere topic verder svp
Bij voorbaat dank.
quote:Opzouten en ga de FAQ lezen.
Op vrijdag 4 april 2003 18:52 schreef ReSpawn het volgende:
Discriminatie van autochtonen neemt toe
Typisch
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 18:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
leg eens uit, ik zie namelijk niet waarom dat topic op slot is gegooid.
quote:Bron: De huisregels/FAQ van 'Met het Oog op het Nieuws'.
Analyseer de gegevens zorgvuldig en geef een aanzet tot een mogelijke discussie. Een uitspraak als 'wat een achterlijke cultuur', een (kots-)smiley of een andere one-liner is niet voldoende om een discussie op gang te helpen en kan zondermeer rekenen op een slotje van één van de moderators.
quote:definieer eigen volk en dan heb je misschien een punt.... of hij
Op maandag 7 april 2003 19:30 schreef SCH het volgende:
NordCore heeft een avatar met de tekst 'eigen volk eerst' erin. Lijkt mij niet binnen de huisregels van Fok passen, toch?
quote:
Op maandag 7 april 2003 19:39 schreef milagro het volgende:[..]
definieer eigen volk en dan heb je misschien een punt.... of hij
quote:Met welke huisregel is het volgens jou in strijd?
Op maandag 7 april 2003 19:42 schreef SCH het volgende:
Je weet best wat ermee bedoeld wordt en dan is het strijdig met de huisregels, er hoeft niets gedefinieerd te worden.
En kun je aangeven waarom "eigen volk eerst" meer dan slechts gradueel verschilt van "eigen familie eerst"?
[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 07-04-2003 20:44]
quote:Je hebt gelijk - hij heeft het meteen weggehaald. Het is echt een extreem-rechtse rakker die voortdurend dit soort dingen uitprobeert.
Op maandag 7 april 2003 20:44 schreef robh het volgende:
Ik zie helemaal geen plaatje eigenlijk
Roloff: doe niet zo dom.
Moet ik je dan ook uitleggen waarom Sieg Heil niet kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |