abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9189425
Jessie husb en Bo.. Heel veel plezier de komende dagen, geniet er lekker van!!
En dat het zonnetje maar flink mag schijnen
pi_9189457
Lief hoor Capaja, dat je het even meldt!

Och arme Dinus..... heel veel sterkte meid, ik hoop dat je gauw je kleintje in je armen hebt!

pi_9189510
AHHHhh ik zag Capaja staan als laatste poster, snel ff kijken....

Komop Dinus, ontsluituuuuuuuuhhh...je kan het !!!

Zo, en nu maar duimen dat het wat opschiet.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_9189594
Ja, alle 1 de luiers heb ik ook binnen, ben ik dan zo'n hebbert die er minimaal 5 verwacht had? Dat versta ik onder proefpakket iig
Bij Britt en Romée kregen we van Libero gewoon 2 pakken omdat we een tweeling hadden gekregen, dus kan zijn dat ik gewoon verwend ben

Nou hier morgen 38 weken maar mooi niets dus, vandaag ff langs t ziekenhuis maar alles zit nog dicht dus inleiden heeft totaal geen zin
En ik ben het zat zeg, pffff van bank naar bed, bed naar bank en af en toe achter de pc.. vandaag eventjes naar buiten, heerlijk een frisse neus want verder lig ik toch maar boven t grootste gedeelte van de dag

Dinus ik hoop dat je inmiddels bevallen bent!

Ohhh en nou ben ik de naam kwijt van het Stuitertje... zou toch voor een keizersnee gaan, heb een paar spookverhalen gehoord, tis toch wel erg veilig voor de baby. Maar nou heb ik geen ervaring met een keizersnee maar een natuurlijke stuitbevalling lijkt me gewoon heel eng, straks wil het koppie er niet uit ofzo...

Ik ga weer es rusten... tot later

Screw them.
We're going home.
pi_9193120
Livelink ik ga morgen gewoon hoor. Ben vandaag aan de kuur begonnen, merk er nog weinig van maar ben er erg aan toe om er tussen uit te gaan. Dus of ik nu hier een zieltje ben of daar Dan maar daar en af en toe ff fietsen klein stukkie wandelen en zwemmen. Wie weet slaat het goed aan en voel ik me morgen wel heel erg lekker.
Meaghan ik ben niet echt erg misselijk geweest, maar als ik het was moest ik juist wat van mezelf eten en dan was dat rotgevoel weg.
Angel wat moeilijk om te beslissen enzo. Sterkte met de keus die je maakt
Caronline ook sterkte, kan me voorstellen dat je het gesleep met jezelf flink zat aan het worden ben
Karin fijn dat het allemaal lekker loopt.
Ik zal geheid iemand vergeten zijn,sorry

Dinus, als ik het mailtje van je moeder lees krijg ik een flashback naar de bevalling voor Bo. Hopelijk gaat het snel vorderen en hou je het allemaal nog een beetje vol. Je kan het echt hoor, ook al geloof je er helemaal niet meer in. Hoe je het doet, doe je het, maar je kleine meissie komt er uit echt waar
Als ik geen berichtjes meer lees omdat ik morgen een paar daagjes weg ga vergeet dan niet dat ik echt aan je denk hoor. Dikke knuf voor jou en je husb en Esther en je mamma die het ook moeilijk vind en een dikke knuf voor je meissie strakjes

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_9196946
jeeeeeeeeeeeeetje nog geen babietje!! Arme, Arme Dinus.....

Hoe kwam ik nou ook alweer aan een goekope personatest? Ik denk dat ik er voor deze maand toch maar eentje koop ....

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2003 @ 07:16:52 #32
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9196979
Een goed bericht van Dinus op deze mistige dag zou toch wel gigantisch goed nieuws zijn!!

Toot ik heb geen idee wat goedkoop is maar op http://www.vruchtbaarheid.org/shop/index_shop.html staan wel persona-test en andere ovulatietesten te koop

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_9197015
Heeee nog geen nieuws van Dinus:'(
Wat een gedoe he. De lekkerste bevallingen zijn er niet echt op fok de laatste tijd.
Ik hoop dat het roesje je wat dufig gemaakt heeft zodat je wel iets op krachten gekomen bent en het 1 en ander aan je voorbij gaat.
Zet hem op weer. En tot gauw met foto's

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_9197018
Jeetje Dinus, moet steeds aan je denken. Ik hoop dat we snel iets van je horen en dat het allemaal goed gaat met je.

Toot: bij www.babybrabbel.com en dan de pre mom shop, of gewoon in de drogist een verpakking teststaafjes kopen. Zonder computertje kun je ze ook prima gebruiken, en het computertje is het dure onderdeel.

mooi he, alles
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2003 @ 07:35:18 #35
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9197019
jessie!!! veel plezier als je zo een paar daagjes weg bent

hihi wat zul je daarna een hoop bij te lezen hebben!!

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_9197031
Nog geen bericht van Dinus ..... kom op doe eens bevallen joh!!!!!
* gelukssterretjes van spookvrouw pakt en in de rondte strooit!!!!
Dat kan je wel gebruiken denk ik zo....

Ik heb een blauwe buik... een hele onwijze blauwe plek op de plaats waar de gyn het hoofdje aan het wegduwen was ....grrrrrr
En dat is precies op de plek waar normaal mijn broekrand zou zitten maar ik kan daar nu even echt nix hebben.

Wij hebben vannacht in onze nieuwe slaapkamer geslapen.... we zijn de hele avond bezig geweest met verhuizen en schoonmaken... Vandaag ga ik de nieuwe slaapkamer van Damien schoonmaken en zover klaarmaken dat er vanavond alleen nog verhuisd moet worden en dan morgen ga ik de slaapkamer van onze uk schoonmaken en dan zijn we in huis zover klaar. Eindelijk......

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 maart 2003 @ 07:42:14 #37
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9197040
Jessie, Bo en hub, fijne vakantie!

Dinus... meid ik hoop echt dat je nu inmiddels je ukkie in je armen hebt. Die noodkreet van je moeder had van mijn moeder kunnen zijn destijds

Ik vertrek zo weer naar mijn internetloze werkplek

Oja, ik heb ook 1 hele luier gekregen van DA. Gul hè

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_9197313
Jessie, heel veel plezier he
En lekker uitrusten natuurlijk! We verwachten wel veel Bo-in-badpakfoto's hier natuurlijk!

Dinus...komop meis!

CarOnline, jij ook veel sterkte!

Angel.. ouch! Dat wordt trainingsbroeken dragen!

Hier is het Jonas vond het wel gezellig om 3 keer wakker te worden vannacht

Jubileum moderator dinsdag 18 maart 2003 @ 09:04:25 #39
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9197651
Jeutje Dinus dat klinkt ook hels.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw je baby in je armen hebt.

Jessie fijne vakantie en veel foto's maken van Bo he? Veel plezier!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 18 maart 2003 @ 09:30:40 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_9198031
Jeetje Dinus, kom op meid. Hou nog even vol he! Ze komt er echt uit!
  dinsdag 18 maart 2003 @ 10:31:01 #41
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_9199191
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:17 schreef Lois het volgende:
edit=aanvulling
Ik weet niet meer of het in dit forum was of op OO dat ik iets las over een gratis pak luiers. Ik heb ze aangevraagd gelijk (ben gek op gratis) en kreeg ze vandaag binnen, alle 1.

LOL! Ik ook! Wat een pakket was dat he?
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_9200954
Toot, bij marktplaats.nl hebben ze soms 2e hands persona's.
Ik heb ze daar gezien voor 30 Euro, dus dat scheelt wel.
Het is natuurlijk wel een risico om zo'n ding 2e hands te kopen.
pi_9201982
Kom op Dinus!!

† In Memoriam † dinsdag 18 maart 2003 @ 12:35:47 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_9202202
Wat logican zei wat een gave smilies
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9202375
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 06:36 schreef Catootje het volgende:

Hoe kwam ik nou ook alweer aan een goekope personatest? Ik denk dat ik er voor deze maand toch maar eentje koop ....

Catootje, in de gebruiksaanwijzing van mijn personatest staat dat je 'm niet kan gebruiken bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Je zou misschien nog even kunnen bellen met de persona advieslijn: 010 243 8878 (werkdagen tussen 8.00 en 16.00), om jouw persoonlijke situatie voor te leggen.

Sorry voor dit rotbericht.

pi_9203048
capaja ??

hoera ik heb een cybernichtje
doet eens vertellen ?

dinsdag 18 maart 2003 @ 13:17:42 #47
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9203204
Nieuwsflits Update van
DINUS NIEUWS

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dinus heeft een dochter !

[quote]
Dinus haar Hub heeft zijn moeder gebeld met de mededeling dat de bevalling niet ging lukken en daarom is het kind gehaald via de keizersnee. Het is allemaal goed verlopen en Dineke en haar kind maken het goed tot dusver. Het een dochter zoals verwacht, weegt 9,5(!) pond en ze heet Jennifer.
[/qoute]

Yvi en ik wilden een beetje plagen,maar er kwamen erg vervelende reacties helaas

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_9203285
Hoera! Hoera! Hoera! Dinus gefeliciteerd met je dochter! En Capaja met d'r cybernichtje

En 9,5 pond... Ze worden steeds groter hier!

Fotootjes!!

pi_9203336
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, dinus, wat moet je geleden hebben!!! (9,5 pond, mijn gooooooodddd)

Van harte gefeliciteerd hoor!!!! Fotooooooooooo!!

(Nausicaa, ik heb hem net besteld zul je altijd zien najaaa!! *beseft ineens dat ze dat ding dan dus nooooit nodig gaat hebben*

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 18 maart 2003 @ 13:26:38 #50
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_9203445
helaas nog geen fototjes
Maar zodra die binnenkomen bij mij dan spam ik heel dit topic vol met Jennifer
ik ben net zo benieuwd als jullie hoor

ik kreeg het goede nieuws om 12.30 binnen, dus ik denk dat het echt pas vanavond zal worden eer dat Husb eens een keer naar huis gaat

HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')