Och arme Dinus..... heel veel sterkte meid, ik hoop dat je gauw je kleintje in je armen hebt!
Komop Dinus, ontsluituuuuuuuuhhh...je kan het !!!
Zo, en nu maar duimen dat het wat opschiet.
Nou hier morgen 38 weken maar mooi niets dus, vandaag ff langs t ziekenhuis maar alles zit nog dicht dus inleiden heeft totaal geen zin
En ik ben het zat zeg, pffff van bank naar bed, bed naar bank en af en toe achter de pc.. vandaag eventjes naar buiten, heerlijk een frisse neus want verder lig ik toch maar boven t grootste gedeelte van de dag
Dinus ik hoop dat je inmiddels bevallen bent!
Ohhh en nou ben ik de naam kwijt van het Stuitertje... zou toch voor een keizersnee gaan, heb een paar spookverhalen gehoord, tis toch wel erg veilig voor de baby. Maar nou heb ik geen ervaring met een keizersnee maar een natuurlijke stuitbevalling lijkt me gewoon heel eng, straks wil het koppie er niet uit ofzo...
Ik ga weer es rusten... tot later
Dinus, als ik het mailtje van je moeder lees krijg ik een flashback naar de bevalling voor Bo. Hopelijk gaat het snel vorderen en hou je het allemaal nog een beetje vol. Je kan het echt hoor, ook al geloof je er helemaal niet meer in. Hoe je het doet, doe je het, maar je kleine meissie komt er uit echt waar
Als ik geen berichtjes meer lees omdat ik morgen een paar daagjes weg ga vergeet dan niet dat ik echt aan je denk hoor. Dikke knuf voor jou en je husb en Esther en je mamma die het ook moeilijk vind en een dikke knuf voor je meissie strakjes
Hoe kwam ik nou ook alweer aan een goekope personatest? Ik denk dat ik er voor deze maand toch maar eentje koop ....
Toot ik heb geen idee wat goedkoop is maar op http://www.vruchtbaarheid.org/shop/index_shop.html staan wel persona-test en andere ovulatietesten te koop
Toot: bij www.babybrabbel.com en dan de pre mom shop, of gewoon in de drogist een verpakking teststaafjes kopen. Zonder computertje kun je ze ook prima gebruiken, en het computertje is het dure onderdeel.
hihi wat zul je daarna een hoop bij te lezen hebben!!
Ik heb een blauwe buik...
een hele onwijze blauwe plek op de plaats waar de gyn het hoofdje aan het wegduwen was ....grrrrrr
En dat is precies op de plek waar normaal mijn broekrand zou zitten maar ik kan daar nu even echt nix hebben.
Wij hebben vannacht in onze nieuwe slaapkamer geslapen.... we zijn de hele avond bezig geweest met verhuizen en schoonmaken... Vandaag ga ik de nieuwe slaapkamer van Damien schoonmaken en zover klaarmaken dat er vanavond alleen nog verhuisd moet worden en dan morgen ga ik de slaapkamer van onze uk schoonmaken en dan zijn we in huis zover klaar. Eindelijk......
Dinus... meid ik hoop echt dat je nu inmiddels je ukkie in je armen hebt. Die noodkreet van je moeder had van mijn moeder kunnen zijn destijds
Ik vertrek zo weer naar mijn internetloze werkplek
Oja, ik heb ook 1 hele luier gekregen van DA. Gul hè
Dinus...komop meis!
CarOnline, jij ook veel sterkte!
Angel.. ouch! Dat wordt trainingsbroeken dragen!
Hier is het Jonas vond het wel gezellig om 3 keer wakker te worden vannacht
Jessie fijne vakantie en veel foto's maken van Bo he? Veel plezier!
quote:LOL! Ik ook! Wat een pakket was dat he?
Op maandag 17 maart 2003 20:17 schreef Lois het volgende:
edit=aanvulling
Ik weet niet meer of het in dit forum was of op OO dat ik iets las over een gratis pak luiers. Ik heb ze aangevraagd gelijk (ben gek op gratis) en kreeg ze vandaag binnen, alle 1.![]()
quote:Catootje, in de gebruiksaanwijzing van mijn personatest staat dat je 'm niet kan gebruiken bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Je zou misschien nog even kunnen bellen met de persona advieslijn: 010 243 8878 (werkdagen tussen 8.00 en 16.00), om jouw persoonlijke situatie voor te leggen.
Op dinsdag 18 maart 2003 06:36 schreef Catootje het volgende:Hoe kwam ik nou ook alweer aan een goekope personatest? Ik denk dat ik er voor deze maand toch maar eentje koop ....
Sorry voor dit rotbericht.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dinus heeft een dochter !
[quote]
Dinus haar Hub heeft zijn moeder gebeld met de mededeling dat de bevalling niet ging lukken en daarom is het kind gehaald via de keizersnee. Het is allemaal goed verlopen en Dineke en haar kind maken het goed tot dusver. Het een dochter zoals verwacht, weegt 9,5(!) pond en ze heet Jennifer.
[/qoute]
Yvi en ik wilden een beetje plagen,maar er kwamen erg vervelende reacties helaas
En 9,5 pond... Ze worden steeds groter hier!
Fotootjes!!
Van harte gefeliciteerd hoor!!!! Fotooooooooooo!!
(Nausicaa, ik heb hem net besteld zul je altijd zien najaaa!! *beseft ineens dat ze dat ding dan dus nooooit nodig gaat hebben*
ik kreeg het goede nieuws om 12.30 binnen, dus ik denk dat het echt pas vanavond zal worden eer dat Husb eens een keer naar huis gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |