abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9177497
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:04 schreef SCH het volgende:

[..]

DM gaat altijd maar tegenvragen stellen om de discussie uit de weg te gaan. Jullie vinden die bulldozer maar lastig, ik vind hem WEL relevant.

Nou nee. Of die bulldozer daar iets te zoeken heeft is niet relevant als het gaat om of het een moord is of niet.

Als er iemand in mijn huis door mij wordt gedood is het ook niet relevant of diegene daar wat te zoeken had.

quote:
Ik vind de vragen van DM niet relevant maar als je zo graag wilt: CT noemde het eigen schuld dikke bult, met een bulldozer over een vrouw heen rijden die voor je wagen staat, sinds wanneer is dat geen moord
Die vrouw wierp zich voor een bulldozer. Ik weet niet of jij ooit met een bulldozer hebt gereden maar dat ding is niet zo wendbaar als een VW Golf.

Ben nu naar Amsterdam trouwens. Morgen lees ik wel weer of er nog wat interessants is gepost.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9177550
Inderdaad. De kwestie of Israël al dan niet huizen mag vernielen, is niet relevant bij de vraag of de chauffeur 'moord met voorbedachte rade' pleegde, of dat er sprake was van een 'tragisch incident'.

En het artikel ging niet over het vernielen van huizen, maar over het feit dat er een Amerikaanse vrouw bij omgekomen is.

pi_9177587
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Die vrouw wierp zich voor een bulldozer. Ik weet niet of jij ooit met een bulldozer hebt gereden maar dat ding is niet zo wendbaar als een VW Golf.

Dat weet je al? Gossie, da's helderziend.

Ondertussen gaat DM nog steeds niet op de kwestie in. Die vindt blijkbaar alleen zijn eigen onnavolgbare gedachtengangen interessant. Ga eens in op de kwestie in plaats je van hobby (SCH-bashen) uit te oefenen. Jij rakker

pi_9177602
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:10 schreef DennisMoore het volgende:
Inderdaad. De kwestie of Israël al dan niet huizen mag vernielen, is niet relevant bij de vraag of de chauffeur 'moord met voorbedachte rade' pleegde, of dat er sprake was van een 'tragisch incident'.

En het artikel ging niet over het vernielen van huizen, maar over het feit dat er een Amerikaanse vrouw bij omgekomen is.

Ben je nou zo dom?
Wat deed die bulldozer daar denk je? Wat deed die vrouw daar? Weet je iets van de situatie?
pi_9177611
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Inderdaad, en vol dode hoeken! En dan zal die bulldozer waarschijnlijk ook nog gepantserd zijn geweest waardoor de bestuurder nog minder zag. Als je daaronder gaat liggen vraag je om problemen, net als wanneer je met je fiets in de dode hoek van een vrachtwagen gaat staan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9177613
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:07 schreef SCH het volgende:
Je hebt je holmaatje gevonden?
Goh, als mensen het met elkaar eens zijn, dan zijn ze ineens 'holmaatjes'? .

SCH, als jij niet kunt discussieren, als jij liegt, stemmingmaakt, en met dit soort ongein komt, dan is OOG misschien niet het goede forum voor jou.

pi_9177660
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:11 schreef SCH het volgende:

Ondertussen gaat DM nog steeds niet op de kwestie in. Die vindt blijkbaar alleen zijn eigen onnavolgbare gedachtengangen interessant. Ga eens in op de kwestie in plaats je van hobby (SCH-bashen) uit te oefenen. Jij rakker

Zoals ik al zei, is de kwestie van het mogen vernielen van huizen hier niet relevant, omdat het artikel over de dood van die vrouw gaat, en niet ingaat op de vraag of Israël wel of niet huizen mag vernielen. Zo moeilijk is dat toch niet. Deze 'onnavolgbare gedachtengang' is voor anderen blijkbaar niet zo moeilijk.
pi_9177662
-edit-

niet doen.

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 17-03-2003 13:17]

pi_9177682
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:14 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, is de kwestie van het mogen vernielen van huizen hier niet relevant, omdat het artikel over de dood van die vrouw gaat, en niet ingaat op de vraag of Israël wel of niet huizen mag vernielen. Zo moeilijk is dat toch niet. Deze 'onnavolgbare gedachtengang' is voor anderen blijkbaar niet zo moeilijk.

Oh ja - anderen sterk argument voor.
Toevallig gaat de hele kwestie daarover. De vrouw is daar om het vernielen te verhinderen - lastig om dat onder ogen te zien. Maar ja, als je alleen jouw kant van de zaak wil bekijken, as ever
pi_9177700
-edit-

niet doen

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 17-03-2003 13:18]

pi_9177709
Dit topic gaat over Israel-Palestina.

Als je het over bulldozers, verkeersdoden of dodehoekspiegels wilt hebben: zijn genoeg topics over

maandag 17 maart 2003 @ 13:24:15 #12
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_9177840
Ze wierp zich niet voor de bulldozer. Ze stond er al een tijdje en als een gek te zwaaien om dat ding tot stoppen te manen.

Reed echter gewoon door. Die gast zal vast gedacht hebben 'die gaat vanzelf wel weg, stomme palestijn'

Dat deed ze dus blijkbaar niet en toen dacht die gast 'ach, weer een palestijn minder...'

Er worden elke dag palestijnen doodgeschoten en ondergeschoffeld. En nu het een keertje een Amerikaan betreft willen ze een onderzoek

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_9177897
Ik vind het sowieso een beetje erg als je het huis van een zelfmoordterrorist gaat lopen verdedigen.

Maar inderdaad een beetje overdreven, er vallen dagelijks aan beide zijde veel doden. En nu het opeens een buitenlandse is krijgt het al deze aandacht.

pi_9177941
Hoe kan het trouwens dat buitenlanders zomaar in Gaza rond kunnen lopen?
'k Zou toch denken dat de boel aardig afgegrendeld was.
pi_9177981
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:28 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe kan het trouwens dat buitenlanders zomaar in Gaza rond kunnen lopen?
'k Zou toch denken dat de boel aardig afgegrendeld was.
Nee hoor - waarom zou je daar niet mogen komen? Die sympathisanten zijn er al tijden - is het nog niet erg genoeg?
pi_9177994
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje erg als je het huis van de familie van een zelfmoordterrorist gaat lopen verdedigen vernietigen .
pi_9178073
quote:
"This is a very regrettable incident," an Israeli military source said. "This is a group of protesters who are acting very irresponsibly. They are putting everyone in danger, the Palestinians, themselves, our forces, by intentionally placing themselves in a combat zone. We are checking the details of the incident and believe it to be a very regrettable incident."
Misschien een idee om deze mensen, die zich onverantwoordelijk gedragen, van te voren maar preventief te verwijderen uit deze 'combat zone'.
pi_9178121
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Misschien een idee om deze mensen, die zich onverantwoordelijk gedragen, van te voren maar preventief te verwijderen uit deze 'combat zone'.

DennisMoore - voor de laatste keer - wanneer begrijp je nou eens dat de Israeliers daar de bezetters zijn en er niks te zoeken hebben. Of bedoel je hen juist???

Waarom is het zo moeilijk hier gewoon redelijk over te praten. Ik ben geen Israel-basher maar het is gewoon een feit dat ze zich op dit vlak misdadig gedragen. Daar hoef je geen ziener voor te zijn. Jij vindt het normaal dat ze gebieden bezetten en huizen vernietigen? Ik kan daar niet bij.

pi_9178137
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Jij vindt het onverantwoordelijk als mensen opkomen voor andere mensen?
pi_9178224
Hier staan trouwens de foto's en het verhaal hoe het gebeurd zou zijn.

http://electronicintifada.net/v2/article1248.shtml

pi_9178346
Bedankt Gelly. Het geeft toch een wat gedetailleerder kijk op de zaak.

Tragische dood, dat Rachel moge rusten in vrede.

pi_9178407
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een bron als The Electronic Intifada nu niet echt objectief vind.
quote:
The Electronic Intifada (EI), found at electronicIntifada.net, publishes news, commentary, analysis, and reference materials about the Israeli-Palestinian Conflict from a Palestinian perspective. EI is the leading Palestinian portal for information about the Israeli-Palestinian conflict and its depiction in the media.
Maar goed, deze zaak zal zeker onderzocht worden. En als die bestuurder haar moedwillig heeft doodgereden verdient hij natuurlijk straf.
pi_9178448
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een bron als The Electronic Intifada nu niet echt objectief vind.
[..]

Maar goed, deze zaak zal zeker onderzocht worden. En als die bestuurder haar moedwillig heeft doodgereden verdient hij natuurlijk straf.

Nee ok, maar de foto's lijken me wel duidelijk eigenlijk.
pi_9178449
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]

Je vertrouwt de mensen die er bovenop stonden niet?
Die bulldozers moeten daar weg Strolie, dan is die vrouw niet voor niets gestorven.
pi_9178465
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:36 schreef SCH het volgende:

DennisMoore - voor de laatste keer - wanneer begrijp je nou eens dat de Israeliers daar de bezetters zijn en er niks te zoeken hebben. Of bedoel je hen juist???

De laatste keer? Beloof je dat?! .

Gaza, een piepklein stukje land dat Egypte (dacht ik) niet eens terug wilde hebben, is een broeinest van terrorisme. Het is volstrekt logisch dat alleen daarom al Israël er wel degelijk wat te zoeken heeft.

quote:
Waarom is het zo moeilijk hier gewoon redelijk over te praten.
Ik ben geen Israel-basher maar het is gewoon een feit dat ze zich op dit vlak misdadig gedragen. Daar hoef je geen ziener voor te zijn. Jij vindt het normaal dat ze gebieden bezetten en huizen vernietigen? Ik kan daar niet bij.
Of je wel of geen Israël-basher bent, daar zijn de meningen over verdeeld. Net als ook de meningen verdeeld zijn over het feit dat het hier een 'misdaad' betrof of een 'tragisch incident', en over het feit dat Israël zich niet met Gaza zou mogen bemoeien en op een bepaalde manier tegen terroristen optreden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')