is op 4 februari gekocht is nog met bon
gaat weg omdat ik beter geheugen heb
in tweakers pricewatch kosten pc3700 reepjes nog bijna 300 euro dus geef een reëel bod...
van boven de 150 euro....
ruilen mag ook... geforce 4,barton processor...
quote:jep, 2 maal, aan de voorkant
Op maandag 17 maart 2003 13:08 schreef devilish1980 het volgende:
ja maar heeft ze ook een snelheid van 4.3 nanoseconden
(466mhz)
512mb sdram kan je nog geen eens krijgen voor zo weinig... je wil zeker voor een duppie op de eerste rang zitten...
helaassss
Samsung 512MB PC3700 466MHz DDR CL2.5 with Copper heat spreader, In Stock
PC3700 geheugen voor $112. Met de huidige koers is dat 100 euro. Je betaald wel iets van $10 in shipping & handling en het duurt minimaal een week voor je het hebt. (alhoewel de site die de Samsung verkoopt "free shipping" heeft... maar dat zal wel alleen Noord Amerika zijn, meestal niet internationaal)
Als je em nog voor 100 euro kunt verkopen: NU DOEN! De prijzen voor geheugen hier in de USA dalen nog steeds.
Tja..... geheugen is in principe al waardeloos als je ermee de winkel uitloopt Zeker in deze tijden.
quote:Hmmz dank voor je info.
Op woensdag 19 maart 2003 01:28 schreef maartena het volgende:
http://www.pricewatch.com/1/33/5011-1.htmSamsung 512MB PC3700 466MHz DDR CL2.5 with Copper heat spreader, In Stock
PC3700 geheugen voor $112. Met de huidige koers is dat 100 euro. Je betaald wel iets van $10 in shipping & handling en het duurt minimaal een week voor je het hebt. (alhoewel de site die de Samsung verkoopt "free shipping" heeft... maar dat zal wel alleen Noord Amerika zijn, meestal niet internationaal)
Als je em nog voor 100 euro kunt verkopen: NU DOEN! De prijzen voor geheugen hier in de USA dalen nog steeds.
Tja..... geheugen is in principe al waardeloos als je ermee de winkel uitloopt
Zeker in deze tijden.
Mijn bod wordt 75 euro. Lijkt me redelijk als de huidige nieuwprijs maar 100 euro bedraagt.
Als je het voor 75 euro wil verkopen mail me dan even op martijn @ cableguy .nl
quote:En waarom staat er dan op de tweakers pricewatch helemaal geen pc3700 geheugen?
Op maandag 17 maart 2003 12:43 schreef devilish1980 het volgende:
Samsung 512mb PC3700 DDR(466!!!mhz) is ideaal voor het onderste uit de kan te halen voor je pcgaat weg omdat ik beter geheugen heb
is op 4 februari gekocht is nog met bonin tweakers pricewatch kosten pc3700 reepjes nog bijna 300 euro dus geef een reëel bod...
van boven de 150 euro....
ruilen mag ook... geforce 4,barton processor...
quote:Selecteer ff "alle produkten" en je zult ze tegenkomen.
Op woensdag 19 maart 2003 02:09 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
En waarom staat er dan op de tweakers pricewatch helemaal geen pc3700 geheugen?
![]()
dus voor 140 euro mag je t hebben, de nieuwprijs was echt geen 100 euro maar 220 en in vgl met het geheugen pc3700 op tweakers wat bijna 300 euro is heb je nog een koopje
hier bestel ik hem voor 120 dollar (110 euro ofzo) en dan is ie nieuw en is altijd dus. Hun "shippen" ook naar Nederland.
Dus mijn bod blijft 75 hoger ga ik niet voor iets wat nieuw iets duurder is.
quote:enig idee hoe duur shippen is?
Op woensdag 19 maart 2003 11:47 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
140 ????hier bestel ik hem voor 120 dollar (110 euro ofzo) en dan is ie nieuw en is altijd dus. Hun "shippen" ook naar Nederland.
Dus mijn bod blijft 75 hoger ga ik niet voor iets wat nieuw iets duurder is.
quote:waarom koopt iedereen dan z'n spul in nederland, en waarom niet in america?? voor de garantie maakt het niet uit..
Op woensdag 19 maart 2003 11:59 schreef Shooters het volgende:
dat valt best mee
quote:Dat vroeg ik me ook af maar shippen is volgens mij gratis, heb alles ingevuld en kon vervolgens 120 afrekenen met credit card, met nederlands adres ingevuld. En als er wel shipping kosten zijn vallen die altijd wel mee, zeker voor iets zo klein als een geheugen module.
Op woensdag 19 maart 2003 11:59 schreef Shooters het volgende:
dat valt best mee
quote:U bent niet wijs
Op woensdag 19 maart 2003 10:22 schreef devilish1980 het volgende:
voor 75 euro doe ik em niet weg ...., op tweakers krijg je voor 75 euro net pc2700 a pc3000 geheugen 50 euro is zelfs voor 512 mb sdram133....
dit is t snelste wat er is....dus voor 140 euro mag je t hebben, de nieuwprijs was echt geen 100 euro maar 220 en in vgl met het geheugen pc3700 op tweakers wat bijna 300 euro is heb je nog een koopje
Huidige koers: ¤ 113.31
Ongebruikt of niet, ik denk dat u niet hoger kunt vragen dan ¤ 100 ofzo. Inclusief de kosten om die module naar iemand te sturen.
quote:Omdat lang niet iedereen een Credit Card heeft.
Op woensdag 19 maart 2003 12:02 schreef fallox het volgende:[..]
waarom koopt iedereen dan z'n spul in nederland, en waarom niet in america?? voor de garantie maakt het niet uit..
Met de meeste geheugenmodules krijg je inderdaad de garantie van de fabrikant, en met Samsung is dat geen enkel probleem.
Toen ik nog in Nederland woonde bestelde ik met regelmaat in de USA, met name van Amazon. Geen enkel probleem....
www.pricewatch.com roeleert wel! Gebruik die site al enige tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |