(de caddy op de foto is niet de mijne)
opsomming gegevens:
Wit(maarja probeer maar is een caddy in een andere kleur te krijgen die ook nog is naar de prijs is)
Bouwjaar 2000-6
136.000 Km gelopen
Centrale deurvergrendeling + met afstandbediening
Elektrische ramen
Airbag
1900cc SDI (64pk)
Grijs kenteken
Ik heb hem in duitsland gekocht, en 28 maart word ie gekeurd en waarschijnlijk 1 april krijg ik mn kenteken (nee is geen grapje).
hij heeft alleen een beetje steenslag (tja wit he)
en die eikels hebben me alle boxen er uit gehaald en de kabeltjes doorgeknipt .
maarja dat word dus weer kabels trekken.
nou wat vinden jullie er van?
Nee, waarom een caddy, ga je hem voor je werk gebruiken?
quote:Traaaaaaaaaaaag
Op maandag 17 maart 2003 09:52 schreef BroesWillems het volgende:
nou wat vinden jullie er van?
quote:Nee hoefte niet persé volkswagen(hoe wel ik een zware VW Freak ben), maar deze liep ik tegen het lijf en de prijs was er naar.
Op maandag 17 maart 2003 09:54 schreef Herfst het volgende:
Je wou persé een volkswagen zodat je maar met dit ding genoegen hebt genomen?Nee, waarom een caddy, ga je hem voor je werk gebruiken?
Nou ik heb een caddy genomen voor het grijse kenteken, is lekker goedkoop en diesel is ook weer goedkoper.
Daarbij repareer (en verkoop) ik met regelmaat computers, het is daarbij bijzonder lastig om een 21" monitor met doos achter in je kadettje te proppen.
ik heb er laatst een klein stukje mee gereden(zonder kenteken dus niet zo ver gereden) maar ik moet zeggen dat het me mee valt, het trekt nog aardig.
ik wil er nog sportvelgen onder zetten maar daar wacht ik nog ff mee. (geld is op). eerst maar een paar wieldoppen.
[Dit bericht is gewijzigd door Jipje op 17-03-2003 10:17]
maar toch wat moet je met z'on caddy??
wel makkelijk voor boodschappen trouwens!
quote:Sportvelgen onder een caddy
Op maandag 17 maart 2003 10:14 schreef BroesWillems het volgende:ik wil er nog sportvelgen onder zetten maar daar wacht ik nog ff mee. (geld is op). eerst maar een paar wieldoppen.
quote:wat heb je er voor betaald? en sportvelgen?
Op maandag 17 maart 2003 10:14 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Nee hoefte niet persé volkswagen(hoe wel ik een zware VW Freak ben), maar deze liep ik tegen het lijf en de prijs was er naar.
Nou ik heb een caddy genomen voor het grijse kenteken, is lekker goedkoop en diesel is ook weer goedkoper.
Daarbij repareer (en verkoop) ik met regelmaat computers, het is daarbij bijzonder lastig om een 21" monitor met doos achter in je kadettje te proppen.
ik heb er laatst een klein stukje mee gereden(zonder kenteken dus niet zo ver gereden) maar ik moet zeggen dat het me mee valt, het trekt nog aardig.
ik wil er nog sportvelgen onder zetten maar daar wacht ik nog ff mee. (geld is op). eerst maar een paar wieldoppen.
quote:Je neemt me de woorden uit de mond.
Op maandag 17 maart 2003 10:17 schreef slashme het volgende:[..]
Sportvelgen onder een caddy
![]()
Over vlag op een strontschuit gesproken (Geen waarde oordeel trouwens over die caddy, is niets mis mee)
quote:Nou ik kan je vertellen dat dat heel mooi staat:
Op maandag 17 maart 2003 10:17 schreef slashme het volgende:[..]
Sportvelgen onder een caddy
![]()
Ik was trouwens van plan om de hele bak te betimmeren en te bekleden, het staat dan zeer mooi afgewerkt en het is gelijk een stuk geïsoleerder, daarbij is het een mooie klankkast voor je boxen. ik was ook van plan een nieuw tussenschot (ook van hout en bekleed) er in te maken, met een mooi glas ruitje erin.
en zoals ik al eerder zij, ik gebruik hem dus om computers in te vervoeren.
[Dit bericht is gewijzigd door BroesWillems op 17-03-2003 10:41]
quote:Tja, iedereen zijn smaak. Maar dit is dus drie keer niks.
Op maandag 17 maart 2003 10:37 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Nou ik kan je vertellen dat dat heel mooi staat:
[afbeelding]
quote:Same here, normaal
Op maandag 17 maart 2003 10:20 schreef micha het volgende:
Ik ben best wel anti volkswagenmaar een caddy (en de transporter) is best een leuk ding, bij m'n werk hebben we ook twee van die dingen en het rijdt erg lekker. Tis natuurlijk niet een snel ding maar het rijdt goed, het zit goed en je kan er aardige stukjes mee rijden. Goedkoop, grijs kenteken, dus goeie keuze als je niet perse een 'normale' auto wil. Veel plezier ermee!
Trouwens, bij mij op het werk heeft iemand een zwarte, MET sportvelgen.
quote:elke uitlaat heeft toch een gaatje?
Op maandag 17 maart 2003 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Heb ook in eentje gereden die een gaatje in de uitlaat had, had meer het gevoel dat ik in een rallywagen reed...
moet trouwens zeggen dat voor een diesel zonder turbo bijzonder goed trekt.
heeft er iemand anders nog rijervaring in een Caddy?
quote:Tot 80km wil wel:) Probeer echter maar es snel op 120 of 140 te komen
Op maandag 17 maart 2003 10:14 schreef BroesWillems het volgende:[..]
quote:tja, dat weet ik niet, maarja zou me niks verbasen, aerodynamisch is die namelijk niet....
Op maandag 17 maart 2003 13:59 schreef renkie het volgende:[..]
Tot 80km wil wel:) Probeer echter maar es snel op 120 of 140 te komen
trouwens leuke website over Caddy gevonden: http://212.92.64.47/caddy2tuning/fotocorner.htm
Staan er veel met sportvelgen, en das best mooi
Verder, tja, ik zou nooit zo'n ding kopen eigenlijk, of ik moet de ruimte wel heel erg hard nodig hebben.
Ik had hem van me werk/stage dus had niet zoveel keus.
quote:Voor je verder draaft ff een vraagje:
Op maandag 17 maart 2003 10:37 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Nou ik kan je vertellen dat dat heel mooi staat:
[afbeelding]Ik was trouwens van plan om de hele bak te betimmeren en te bekleden, het staat dan zeer mooi afgewerkt en het is gelijk een stuk geïsoleerder, daarbij is het een mooie klankkast voor je boxen. ik was ook van plan een nieuw tussenschot (ook van hout en bekleed) er in te maken, met een mooi glas ruitje erin.
en zoals ik al eerder zij, ik gebruik hem dus om computers in te vervoeren.
Waar ben je in godsnaam mee bezig!
Jij wil een Volkswagen Caddy met notabene een trage SDI (suffe diesel)
waar de plaatselijke bakker normalite zijn puntjes in vervoert, ombouwen tot een of andere super-sportwagen. Get real!
Of wil je straks ook "olijke popjes" op de boulevard opsnorkelen met die Paus-mobiel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |