abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9172788
Ik ben nu eindelijk in bezit van m'n eerste echte Volkswagen, sinds een paar dagen ben ik in bezit van een VW Caddy SDI

(de caddy op de foto is niet de mijne)

opsomming gegevens:
Wit(maarja probeer maar is een caddy in een andere kleur te krijgen die ook nog is naar de prijs is)
Bouwjaar 2000-6
136.000 Km gelopen
Centrale deurvergrendeling + met afstandbediening
Elektrische ramen
Airbag
1900cc SDI (64pk)
Grijs kenteken

Ik heb hem in duitsland gekocht, en 28 maart word ie gekeurd en waarschijnlijk 1 april krijg ik mn kenteken (nee is geen grapje).

hij heeft alleen een beetje steenslag (tja wit he)
en die eikels hebben me alle boxen er uit gehaald en de kabeltjes doorgeknipt .

maarja dat word dus weer kabels trekken.

nou wat vinden jullie er van?

pi_9172812
Je wou persé een volkswagen zodat je maar met dit ding genoegen hebt genomen?

Nee, waarom een caddy, ga je hem voor je werk gebruiken?

Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_9172837
Leuke auto's in deze klasse. Je moet geen sportiviteit verwachten, maar verder rijdt het prima. Heeft ie ook elektrische spiegels? Dat lijkt me belangrijker dan elektrische ramen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_9172842
best wel wit he.
he maar om je op te beuren;
mooi wit hoeft niet lelijk te zijn...
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_9172867
quote:
Op maandag 17 maart 2003 09:52 schreef BroesWillems het volgende:
nou wat vinden jullie er van?
Traaaaaaaaaaaag
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  maandag 17 maart 2003 @ 10:13:33 #6
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_9173161
Neem aan dat het een bestelbusje is geworden i.v.m bepaalde behoeften? Als je perse gewoon een Volkswagen qua auto wilde kopen had je beter een golf kunnen doen ofzow. apart daarvan een leuke auto !
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_9173184
quote:
Op maandag 17 maart 2003 09:54 schreef Herfst het volgende:
Je wou persé een volkswagen zodat je maar met dit ding genoegen hebt genomen?

Nee, waarom een caddy, ga je hem voor je werk gebruiken?

Nee hoefte niet persé volkswagen(hoe wel ik een zware VW Freak ben), maar deze liep ik tegen het lijf en de prijs was er naar.

Nou ik heb een caddy genomen voor het grijse kenteken, is lekker goedkoop en diesel is ook weer goedkoper.

Daarbij repareer (en verkoop) ik met regelmaat computers, het is daarbij bijzonder lastig om een 21" monitor met doos achter in je kadettje te proppen.

ik heb er laatst een klein stukje mee gereden(zonder kenteken dus niet zo ver gereden) maar ik moet zeggen dat het me mee valt, het trekt nog aardig.

ik wil er nog sportvelgen onder zetten maar daar wacht ik nog ff mee. (geld is op). eerst maar een paar wieldoppen.

maandag 17 maart 2003 @ 10:16:25 #8
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_9173217
EEN CADDY! Die zijn geweldig trouwens die autootjes (mijn vriendje heeft op t moment een renault express onder zijn kont van zijn pappa dan maar oke )

[Dit bericht is gewijzigd door Jipje op 17-03-2003 10:17]

Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_9173223
hee maaar anyway
volkswagen zijn cool wite caddy of niet!!
in iedergeval gefeliciteerd .
ik heb ook een volkswagen en was er ook heel blij en trots mee!!

maar toch wat moet je met z'on caddy??
wel makkelijk voor boodschappen trouwens!

de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_9173229
quote:
Op maandag 17 maart 2003 10:14 schreef BroesWillems het volgende:

ik wil er nog sportvelgen onder zetten maar daar wacht ik nog ff mee. (geld is op). eerst maar een paar wieldoppen.

Sportvelgen onder een caddy
  maandag 17 maart 2003 @ 10:19:03 #11
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_9173259
quote:

[..]

Nee hoefte niet persé volkswagen(hoe wel ik een zware VW Freak ben), maar deze liep ik tegen het lijf en de prijs was er naar.

Nou ik heb een caddy genomen voor het grijse kenteken, is lekker goedkoop en diesel is ook weer goedkoper.

Daarbij repareer (en verkoop) ik met regelmaat computers, het is daarbij bijzonder lastig om een 21" monitor met doos achter in je kadettje te proppen.

ik heb er laatst een klein stukje mee gereden(zonder kenteken dus niet zo ver gereden) maar ik moet zeggen dat het me mee valt, het trekt nog aardig.

wat heb je er voor betaald? en sportvelgen?
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  maandag 17 maart 2003 @ 10:19:55 #12
10559 Edge
E l e v a t i o n
pi_9173276
In deze categorie auto's is de VW Caddy samen met de Seat Inca de leukste auto. Er wordt ook het meeste aan getuned. Er zijn sites te vinden waar de Inca's en Caddy's ongelooflijk optisch zijn getuned. Motorisch is de SDi natuurlijk een ramp maar dat is wel gunstig voor het verbruik. Hij zal iig erg goedkoop zijn mbt brandstof
pi_9173281
je kunt van de sdi een tdi maken loopt ie meteen weer wat harder
  maandag 17 maart 2003 @ 10:20:34 #14
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_9173292
Ik ben best wel anti volkswagen maar een caddy (en de transporter) is best een leuk ding, bij m'n werk hebben we ook twee van die dingen en het rijdt erg lekker. Tis natuurlijk niet een snel ding maar het rijdt goed, het zit goed en je kan er aardige stukjes mee rijden. Goedkoop, grijs kenteken, dus goeie keuze als je niet perse een 'normale' auto wil. Veel plezier ermee!
pi_9173312
quote:
Op maandag 17 maart 2003 10:17 schreef slashme het volgende:

[..]

Je neemt me de woorden uit de mond.

Over vlag op een strontschuit gesproken (Geen waarde oordeel trouwens over die caddy, is niets mis mee)

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_9173523
mijn oom rijdt nu een half jaar in de Seat-versie, de Inca. Best wel tevreden over, dashboard is erg fijn. Rijdt soms wel een beetje hobbelig met lege bak.
  maandag 17 maart 2003 @ 10:32:22 #17
10559 Edge
E l e v a t i o n
pi_9173536
Nou ff gezocht en gevonden:
getunede caddy's
Helaas allemaal pick-up varianten, maar het gaat ff om het idee he
pi_9173608
quote:
Op maandag 17 maart 2003 10:17 schreef slashme het volgende:

[..]

Nou ik kan je vertellen dat dat heel mooi staat:

Ik was trouwens van plan om de hele bak te betimmeren en te bekleden, het staat dan zeer mooi afgewerkt en het is gelijk een stuk geïsoleerder, daarbij is het een mooie klankkast voor je boxen. ik was ook van plan een nieuw tussenschot (ook van hout en bekleed) er in te maken, met een mooi glas ruitje erin.

en zoals ik al eerder zij, ik gebruik hem dus om computers in te vervoeren.

[Dit bericht is gewijzigd door BroesWillems op 17-03-2003 10:41]

pi_9173641
quote:
Op maandag 17 maart 2003 10:37 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

[afbeelding]

Tja, iedereen zijn smaak. Maar dit is dus drie keer niks.
  maandag 17 maart 2003 @ 12:21:11 #20
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_9176246
quote:
Op maandag 17 maart 2003 10:20 schreef micha het volgende:
Ik ben best wel anti volkswagen maar een caddy (en de transporter) is best een leuk ding, bij m'n werk hebben we ook twee van die dingen en het rijdt erg lekker. Tis natuurlijk niet een snel ding maar het rijdt goed, het zit goed en je kan er aardige stukjes mee rijden. Goedkoop, grijs kenteken, dus goeie keuze als je niet perse een 'normale' auto wil. Veel plezier ermee!
Same here, normaal ik op VW's, maar op het werk hebben we ook een aantal van die dingen. Je kunt ze op zich best goed mishandelen... Heb ook in eentje gereden die een gaatje in de uitlaat had, had meer het gevoel dat ik in een rallywagen reed...

Trouwens, bij mij op het werk heeft iemand een zwarte, MET sportvelgen.

Don't let my username fool you...
pi_9178581
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Heb ook in eentje gereden die een gaatje in de uitlaat had, had meer het gevoel dat ik in een rallywagen reed...
elke uitlaat heeft toch een gaatje?

moet trouwens zeggen dat voor een diesel zonder turbo bijzonder goed trekt.

heeft er iemand anders nog rijervaring in een Caddy?

pi_9178672
quote:

[..]

Tot 80km wil wel:) Probeer echter maar es snel op 120 of 140 te komen
pi_9179082
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:59 schreef renkie het volgende:

[..]

Tot 80km wil wel:) Probeer echter maar es snel op 120 of 140 te komen

tja, dat weet ik niet, maarja zou me niks verbasen, aerodynamisch is die namelijk niet....

trouwens leuke website over Caddy gevonden: http://212.92.64.47/caddy2tuning/fotocorner.htm

Staan er veel met sportvelgen, en das best mooi

pi_9179267
Ik heb ongeveer 25.000km gereden met een Caddy SDI uit 1996. Ik reed meestal met een lege bak en als je veel rijdt is dat niet bevordelijk voor je rug .
Hij is nogal hard geveerd achter, ik geloof dat er gewoon bladveren onder zitten achter. Dat levert overigens wel een leuk overstuurt weggedrag op .
Motorisch zijn het wel fijne dingen. Ze gaan nog redelijk vooruit als je geen wind tegen hebt. De herrie is trouwens niet echt iets om vrolijk van te worden. Of je moet de versie met glas tussen de cabine en de laadruimte hebben. Dan zal het wel minder zijn.

Verder, tja, ik zou nooit zo'n ding kopen eigenlijk, of ik moet de ruimte wel heel erg hard nodig hebben.
Ik had hem van me werk/stage dus had niet zoveel keus.

.
  maandag 17 maart 2003 @ 14:33:12 #25
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9179624
quote:
Op maandag 17 maart 2003 10:37 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik was trouwens van plan om de hele bak te betimmeren en te bekleden, het staat dan zeer mooi afgewerkt en het is gelijk een stuk geïsoleerder, daarbij is het een mooie klankkast voor je boxen. ik was ook van plan een nieuw tussenschot (ook van hout en bekleed) er in te maken, met een mooi glas ruitje erin.

en zoals ik al eerder zij, ik gebruik hem dus om computers in te vervoeren.

Voor je verder draaft ff een vraagje:

Waar ben je in godsnaam mee bezig!

Jij wil een Volkswagen Caddy met notabene een trage SDI (suffe diesel)
waar de plaatselijke bakker normalite zijn puntjes in vervoert, ombouwen tot een of andere super-sportwagen. Get real!

Of wil je straks ook "olijke popjes" op de boulevard opsnorkelen met die Paus-mobiel ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')