Erg bang ook. Niet voor ons zelf maar wel voor het allemaal te weeg gaat brengen. De onnodige slachtoffers aan alle kanten, de reactie van de Arabische wereld, de verdeeldheid in de westerse wereld enz.
leuker zal het allemaal niet worden in de wereld...
kvind het eigenlijk wel spannend wat r t komende half jaar gaat gebeuren...
quote:Precies.
Op zondag 16 maart 2003 22:56 schreef Ludwig het volgende:
Ik ben niet bang maar wel teleurgesteld. Teleurgesteld in de NAVO en dan vooral in Europa. Rwanda en Kosovo waren dacht ik genoeg maar nu laat de NAVO het wederom onder onze ogen voltrekken. Een schande!
quote:Met dat verschil dat ze toen geen poging hebben gedaan om
Op zondag 16 maart 2003 22:13 schreef NordCore het volgende:
Ik ben blij als het begint dan is het ook zo weer over... de media maakt er zo'n overdreven onderwerp van. De eerste golfoorlog was ook komen en gaan en dat zal bij deze ook wel zijn. Dus Go Desert Rats!
Kris
quote:Hier sluit ik me ook bij aan, goeie opmerking
Op zondag 16 maart 2003 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Precies.
Europa doet WEER niets anders dan oeverloos lullen
quote:Neuh, daar ben ik niet bang voor, ik denk dat er 0,0 aanslagen komen eigenlijk...
Op zondag 16 maart 2003 23:37 schreef Fresco het volgende:
ohja jongens..ik denk dat we ons deze maand goed moeten voorbereiden op aanslagen..want geloof me...die gaan er komen..en dat weet jij ik...en de rest van de wereld..Europa Amerika e.d. zullen zwaar lijden onder de domme acties van bush..
mark my words![]()
![]()
quote:De gemiddelde Midden Oosten terrorist heeft volgens mij ook enigzins maling aan internationaal recht
Op zondag 16 maart 2003 23:30 schreef Meneer_Aart het volgende:
Bang? Neuh. Bezorgd wel. Over hoe de wereld eruit ziet als we weer terug zijn in 1914 bijvoorbeeld, als Bush het internationaal recht verfrommelt alsof het een beduimeld papiertje is.
quote:Tsja, om die reden noemen we ze ook terroristen.
Op zondag 16 maart 2003 23:42 schreef Swetsenegger het volgende:
De gemiddelde Midden Oosten terrorist heeft volgens mij ook enigzins maling aan internationaal recht
quote:Als jij het maar goed hebt, hè?
Op zondag 16 maart 2003 23:45 schreef speknek het volgende:
M'n vakantie naar Turkije in juli loopt geen gevaar meer als de oorlog nu begint.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 17-03-2003 00:18]
quote:Achjah zo denken de meeste mensen.
Op zondag 16 maart 2003 23:46 schreef Farzin het volgende:[..]
Als jij het maar goed hebt, hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |