Ruim 2000 motorrijders uit heel Nederland hebben in de Westerscheldetunnel geprotesteerd tegen de toltarieven.
bron: rtlnieuws.nl
Verband misschien?
quote:Nix mis mee buurtje vind ik persoonlijk, woon er al 4 jaar. Behalve dat er af en toe iemand op zeep wordt geholpen dan
Op zondag 16 maart 2003 12:35 schreef Cheiron het volgende:
He, dat is in mn oude buurtje...Het blijft een vage buurt..
Maar serieus, het ging de laatste tijd wel goed met de vdPekbuurt, jammer dat dit nu weer moet gebeuren, krijgt het weer de naam een slechte buurt te zijn
quote:Vroegen ze niet met wat voor kaliber je had geschoten?
Op zondag 16 maart 2003 12:35 schreef flipsen het volgende:[..]
Wat ik gehoord had en hoe laat. En m'n gegevens uiteraard...
quote:Daarover bellen ze me vandaag waarschijnlijk nog
Op zondag 16 maart 2003 12:39 schreef Loedertje het volgende:[..]
Vroegen ze niet met wat voor kaliber je had geschoten?
Of komt dat nog?
In de Van der Pekstraat in Amsterdam is een man geliquideerd. Een langsrijdende motorrijder schoot enkele malen op hem. De dader is voortvluchtig.
De Amsterdamse politie heeft de laatste jaren veelvuldig te maken gehad met liquidaties op straat. Afgelopen zondag kwam in de Molukkenstraat een 18-jarige man door een schietpartij om het leven. Rechercheonderzoek wijst in deze zaak op een ruzie in het criminele circuit.
Politie-informanten kondigden eerder deze maand al aan dat er vanwege een slepend conflict tussen een drietal concurrerende criminele groeperingen nog meer liquidaties zouden volgen.
quote:Hier in het noorden is een achtertuin van 30 meter vrij normaal hoor
Op zondag 16 maart 2003 12:08 schreef Fliepke het volgende:[..]
grote achtertuin heb je dan...
quote:mooi!
Op zondag 16 maart 2003 12:40 schreef pekel het volgende:
Opnieuw liquidatie in AmsterdamIn de Van der Pekstraat in Amsterdam is een man geliquideerd. Een langsrijdende motorrijder schoot enkele malen op hem. De dader is voortvluchtig.
De Amsterdamse politie heeft de laatste jaren veelvuldig te maken gehad met liquidaties op straat. Afgelopen zondag kwam in de Molukkenstraat een 18-jarige man door een schietpartij om het leven. Rechercheonderzoek wijst in deze zaak op een ruzie in het criminele circuit.
Politie-informanten kondigden eerder deze maand al aan dat er vanwege een slepend conflict tussen een drietal concurrerende criminele groeperingen nog meer liquidaties zouden volgen.
quote:VD pekbuurt een slechte naam KRIJGEN!?!
Op zondag 16 maart 2003 12:38 schreef flipsen het volgende:[..]
Nix mis mee buurtje vind ik persoonlijk, woon er al 4 jaar. Behalve dat er af en toe iemand op zeep wordt geholpen dan
Maar serieus, het ging de laatste tijd wel goed met de vdPekbuurt, jammer dat dit nu weer moet gebeuren, krijgt het weer de naam een slechte buurt te zijn
Deze kan dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |