Hoe werkt nou zo'n potje? Moet je 1 tegen 1? Tegen heel de meut? Gewoon helft-tegen-helft en dan kwaliteitscontrole? Waarmee zijn ze over het algemeen tevreden? Ik ben echt bloednerveus, want ik heb nog nooit bij een clan gezeten
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:25 schreef The_Substitute het volgende:
Als jij gewoon altijd goed speelt, heb je geen reden om nerveus te zijn
quote:Zeker niet als je aan het MASTEREN bent
Op zaterdag 15 maart 2003 21:21 schreef EdSchouten het volgende:
Ikke zat vandaag bij Medal of Honor Spearhead in de server van [DBZ]. Daar was ik best wel aan het masteren, want ik stond als eerste van mijn eigen team en over het algemeen gezien 2e (op de eerste plaats stond een gozer van DBZ zelf). Ik daar dus mopperen dat ikke ook in een clan wou, vraagt die op de eerste plaats stond of ik misschien bij hun wouIkke dus helemaal gelukkig enzo en E-mail uitgewisseld enzo, maar nu moet ik over 1 week exact op zo'n soort van newbie-inmaak-potje
Hoe werkt nou zo'n potje? Moet je 1 tegen 1? Tegen heel de meut? Gewoon helft-tegen-helft en dan kwaliteitscontrole? Waarmee zijn ze over het algemeen tevreden? Ik ben echt bloednerveus, want ik heb nog nooit bij een clan gezeten
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:28 schreef Dethroned het volgende:
Zeker niet als je aan het MASTEREN bent
quote:Had maar niks gezegd
Op zaterdag 15 maart 2003 21:31 schreef Alfisti het volgende:
niets om je druk te maken,. gewoon lekker een potje raggen met twee teams en onderwijl word je bekeken door je medespelers.
quote:niks aan man! gewoon lekker spelen, binnen twee minuten ben je vergeten dat het een try-out is.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:32 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Had maar niks gezegd
![]()
quote:Laat ik het maar hopen
Op zaterdag 15 maart 2003 21:33 schreef Alfisti het volgende:
niks aan man! gewoon lekker spelen, binnen twee minuten ben je vergeten dat het een try-out is.
Wat wel kloten is, is dat die serverprijs daar niet goedkoop is (tenminste, 80 euro per maand is niet niets). En dan moet ik dus ook een deeltje (ongeveer 7,50) gaan ophoesten
quote:Waarom vraag je niet gewoon aan hen wat de bedoeling is
Op zaterdag 15 maart 2003 21:21 schreef EdSchouten het volgende:
quote:ff vragen of je een maadje proef mag draaien, kijken of het je bevalt, als je het je geld waard vindt betaal je de volgende maand gewoon eenmalig het dubbele...
Op zaterdag 15 maart 2003 21:35 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Laat ik het maar hopen
Wat wel kloten is, is dat die serverprijs daar niet goedkoop is (tenminste, 80 euro per maand is niet niets). En dan moet ik dus ook een deeltje (ongeveer 7,50) gaan ophoesten
enuh, als je jezelf echt goed vindt, ga dan niet bij de eerste de beste clan, als je goed genoeg bent zijn er zat clans die je willen hebben...
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Knoxville op 15-03-2003 21:40]
quote:Nice tip! Alleen hopen dat ze dat willen aannemen
Op zaterdag 15 maart 2003 21:39 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ff vragen of je een maadje proef mag draaien, kijken of het je bevalt, als je het je geld waard vindt betaal je de volgende maand gewoon eenmalig het dubbele...
Leuke sig trouwens
quote:Heersende reclame!!
Op zaterdag 15 maart 2003 21:40 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Nice tip! Alleen hopen dat ze dat willen aannemen
Leuke sig trouwens
quote:Ow sorry, overheen gekeken blijkbaar
Op zaterdag 15 maart 2003 21:40 schreef Sitethief het volgende:
Hoort dit niet in GAM ?
quote:uhmmmm ja
Op zaterdag 15 maart 2003 21:40 schreef Sitethief het volgende:
Hoort dit niet in GAM ?
en dan is voor mij meestal de lol eraf
quote:Hallo vreemdeling
Op zaterdag 15 maart 2003 23:55 schreef Strolie75 het volgende:
clan = verplichtingenen dan is voor mij meestal de lol eraf
* EdSchouten moet misschien iets meer gaan rondhangen in GAM
Inderdaad, het is wel wat verplichtingen enzo, maar je maakt wel de meest heftige dingen mee (clan vs clan zooi)
quote:Dat wou ik dus ook net zeggen
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:28 schreef Dethroned het volgende:
Zeker niet als je aan het MASTEREN bent
Slaap ze
quote:Same here. Heb in verschillende clans gezeten voor Delta Force2, Subspace (continuum) en Quake3, maar na het eerste mailtje dat ik om 2 uur s'nacht moet komen opdraven voor een deatmatch is de lol er voor mij af..
Laat mij maar lekker relaxed spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |