quote:je hebt van die kleine hondjes die verdacht veel op ratten lijken, dus dat zou best wel eens kunnen
Op vrijdag 14 maart 2003 11:57 schreef ReSiever het volgende:
Ja hoor, slangen eten honden. Waarom niet..
quote:Hm , ik heb het denk ik een beetje rottig geformuleerd
Op vrijdag 14 maart 2003 11:59 schreef madjacksss het volgende:[..]
je hebt van die kleine hondjes die verdacht veel op ratten lijken, dus dat zou best wel eens kunnen
Ik zou maar oppassen. Gemene beesten zijn het.
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 11:59 schreef madjacksss het volgende:[..]
je hebt van die kleine hondjes die verdacht veel op ratten lijken, dus dat zou best wel eens kunnen
Lijkt me een leuke grap voor een inbreker....
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 12:04 schreef Koningin het volgende:gevoerd werd (levend muisje)..................... niet fijn hoor.
Ziek!
quote:Nu kan het nog
Op vrijdag 14 maart 2003 12:08 schreef Viperdesign het volgende:
Al afscheid genomen van je hondje?
quote:Dan heb je mij nog niet gezien
Op vrijdag 14 maart 2003 12:00 schreef davako het volgende:
Hij kan jou ook opeten hoor.
quote:Als ik een slang was zou ik ook liever Sabyne opeten dan haar hondje.
Op vrijdag 14 maart 2003 12:00 schreef davako het volgende:
Hij kan jou ook opeten hoor.
Serieus, als hij regelmatig te eten krijgt, dan zal die slang noch Sabyne's hondje noch Sabyne zelf op willen eten.
En inderdaad, wurgslangen zijn niet giftig.
quote:Deze slang krijgt een keer in de zoveel tijd een levend konijn of cavia in zijn kooi die ie dan moet gaan vangen......heb gevraagd of ik mag komen kijken als het weer zo ver is want dat vind ik toch wel interresant,het is gewoon natuur.Als ie maar van mij en mijn hondje afblijft vind ik alles prima!We zij trouwens voordat ik er kwam wonen overeen gekomen dat hij zijn slangen mag en ik mijn hondje dus er iets van zeggen kan niet,hoeft ook niet let gewoon extra goed op dat Basje niet stiekum naat beneden gaat als dat beest los is.Het zou wel een spectaculair einde voor hem zijn,een bijna 18-jarig hondje die altijd een nogal apart leven heeft gehad want het is namelijk een soort van Herman Brood maar dan in hond-vorm!!!
Op vrijdag 14 maart 2003 12:04 schreef Koningin het volgende:
Ik zou dus gelijk verhuizen!
Afschuwelijk, ik heb eens bij iemand thuis gezien hoe zo'n beest gevoerd werd (levend muisje)..................... niet fijn hoor.
quote:Een levend konijn?? Brrrrr, dat zou ik dus echt niet willen zien.
Op vrijdag 14 maart 2003 12:19 schreef sabyne het volgende:[..]
Deze slang krijgt een keer in de zoveel tijd een levend konijn of cavia in zijn kooi die ie dan moet gaan vangen......heb gevraagd of ik mag komen kijken als het weer zo ver is want dat vind ik toch wel interresant,het is gewoon natuur.Als ie maar van mij en mijn hondje afblijft vind ik alles prima!We zij trouwens voordat ik er kwam wonen overeen gekomen dat hij zijn slangen mag en ik mijn hondje dus er iets van zeggen kan niet,hoeft ook niet let gewoon extra goed op dat Basje niet stiekum naat beneden gaat als dat beest los is.Het zou wel een spectaculair einde voor hem zijn,een bijna 18-jarig hondje die altijd een nogal apart leven heeft gehad want het is namelijk een soort van Herman Brood maar dan in hond-vorm!!!
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 12:19 schreef sabyne het volgende:[..]Het zou wel een spectaculair einde voor hem zijn,een bijna 18-jarig hondje die altijd een nogal apart leven heeft gehad want het is namelijk een soort van Herman Brood maar dan in hond-vorm!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |