quote:oe oe oe!!! yummie
Op woensdag 12 maart 2003 22:34 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]Biertje?
vijfhundert bier jahhh...
quote:like i didn't know that
Op woensdag 12 maart 2003 22:35 schreef r8ality het volgende:[..]
Die metafoor was niet nodig.
.
* Jerruh is playing: jennifer love hewitt - can I go now
quote:Wel alles lezen meid want in een post ervoor heb ik gezegd dat t niet aan jouw ligt in mijn opinie
Op woensdag 12 maart 2003 22:27 schreef Partygurl het volgende:[..]
Njah hier heb ik dus echt geen zin in he
Blijven jullie lekker hier posten
Ik taai hem wel hoor
btje overbodig al dit gezeik erom heen maar ok, dis dus niet wat ik wil
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:35 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Volgens mij zijn o.a. Barb en Amaranta idd gewoon jaloers...
Dat is vrouwen eigen. Die kunnen het niet hebben als een andere vrouw meer aand8 krijgt dan zij en daarom blijven ze weg.
Ik zeg niet dat dit de enige reden is, maar het speelt zeker wel mee.leer mij vrouwen kennen...
Al eens gehoord van volwassen zijn?
Ik waai met bijna alle winden mee, zolang ik maar lol heb. Maar er zijn ook mensen die de eeuwige hormonale postings niet leuk vinden, dat moeten zij zelf weten natuurlijk maar kan mezelf er wel iets bij voor stellen.
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 12-03-2003 22:40]
quote:ja maar als ik alles gewoon ff doorneem gaat t er vooral om dat er veel gepost wordt mbt mij
Op woensdag 12 maart 2003 22:36 schreef febster het volgende:[..]
Wel alles lezen meid want in een post ervoor heb ik gezegd dat t niet aan jouw ligt in mijn opinie
quote:Dus?
Op woensdag 12 maart 2003 22:37 schreef Partygurl het volgende:[..]
ja maar als ik alles gewoon ff doorneem gaat t er vooral om dat er veel gepost wordt mbt mij
quote:Kap ik wel met posten in ehv topic he
Op woensdag 12 maart 2003 22:38 schreef Juup© het volgende:[..]
Dus?
quote:Ouwe
Op woensdag 12 maart 2003 22:39 schreef Jerruh het volgende:
jeumig, papa jerruh is er minder en meteen een zooitje, kinders kinders kinders toch
quote:Als jij het zo op jezelf betrekt zou ik dat doen als ik jou was ja.
Op woensdag 12 maart 2003 22:39 schreef Partygurl het volgende:[..]
Kap ik wel met posten in ehv topic he
quote:Je kent me heel erg slecht als je denkt dat ik jaloers ben op "het geilen op PG", ik heb persoonlijk nix tegen PG, maar ik hoef er ook nix van
Op woensdag 12 maart 2003 22:29 schreef r8ality het volgende:[..]
De anderen zijn een beetje jaloers geloof ik, dus blijf lekker.
.
quote:En dat bepaal jij
Principe van Fok!: Vind je het niet gezellig? Zoek een ander topic.
Principe van de wereld: Bevalt t je niet, dan kun je erover in discussie gaan, en we leven in een democratie...
quote:Wie heeft t hier over weggaan? Ik probeer alleen met argumenten te onderbouwen waarom ik er weinig aan meer vind en daarmee hoop ik te bereiken dat er bij jouw boven een belletje begint te rinkelen dat het eventueel ook anders kan...
Moeilijk te snappen voor sommigen. Het zou pas triest als ik zou weggaan, maar dat gebeurt voorlopig toch niet..
quote:Ik ook... maar daarom kwam ik ook als eerste met het woord generatiekloof. Barb en Amaranta (en JustMe) zijn een stukkie ouder en compleet anders qua karakter als/dan PG.
Op woensdag 12 maart 2003 22:37 schreef Juup© het volgende:[..]
Al eens gehoord van VOLWASSEN zijn?
Ik waai met bijna alle winden mee, zolang ik maar lol heb. Maar er zijn ook mensen die de eeuwige hormonale postings niet leuk vinden, dat moeten zij zelf weten natuurlijk maar kan mezelf er wel iets bij voor stellen.
En nogmaals... dat ligt echt niet aan PG, maar die anderen storen zich ergens aan blijkbaar. Ik vind dat zij dat dan ook ff moeten komen vertellen wat dan.. anders schieten we hier verder niks mee op.
quote:For once and for all, het ehv-topic ging hiervoor alleen maar over ouwe koeien, onzinnige meets, en de meest achterlijke Life and Cooking shit. Ik wil Barb niet aanvallen, maar dat was de grootste veroorzaker. Als ik 's avonds thuiskwam na Domino's, ging ik ff teruglezen en kwam tot de conclusie dat de meest zinnige post die ik kon plaatsen, een of andere domme sexuele opmerking zou zijn. Dat ging nu eindelijk eens een keer een beetje veranderen, (ik plaats niet voor niks gemiddeld de laatste dagen 250 posts
Op woensdag 12 maart 2003 22:35 schreef febster het volgende:-knip-
Oja nog 1 ding, (en ik wil alweer niet aanvallen) kap eens met achterlijke " ? "-combinaties.
.
quote:Het ligt niet aan jouw, daar en tegen zal ik niet ontkennen dat t misschien zou helpen al vind ik t geen goede oplossing want ik vind gewoon dat er een aantal mensen iets "normaler" zouden mogen posten maar goed
Op woensdag 12 maart 2003 22:39 schreef Partygurl het volgende:[..]
Kap ik wel met posten in ehv topic he
quote:whehe, man misschien nog wel, na jou dan
Op woensdag 12 maart 2003 22:40 schreef Juup© het volgende:[..]
Ouwe
tis allemaal maar fok
quote:Democratie = meeste stemmen gelden. Dus als een minderheid users vind dat een meerderheid users een stom topic ervan maken, hebben ze dikke pech.
Op woensdag 12 maart 2003 22:41 schreef febster het volgende:democratie...
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:43 schreef febster het volgende:[..]
Aangezien de andere alleen maar gaan over "geil hier op vrouwelijke fokster" en niet meer over het zinnige en onzinnige gebabbel van een x aantal gezellige eindhovennaren waaronder, Just Me, Barb, Mr W enzo (en die reageren dus niet meer in dat andere topic)
quote:Oftewel het was gewoon gezellig en er werd over zinnige en onzinnige dingen gepost, maar aangezien jij dat anders ziet moet alles maar wijken? Rare redenatie...
Op woensdag 12 maart 2003 22:42 schreef r8ality het volgende:[..]
For once and for all, het ehv-topic ging hiervoor alleen maar over ouwe koeien, onzinnige meets, en de meest achterlijke Life and Cooking shit. Ik wil Barb niet aanvallen, maar dat was de grootste veroorzaker. Als ik 's avonds thuiskwam na Domino's, ging ik ff teruglezen en kwam tot de conclusie dat de meest zinnige post die ik kon plaatsen, een of andere domme sexuele opmerking zou zijn. Dat ging nu eindelijk eens een keer een beetje veranderen, (ik plaats niet voor niks gemiddeld de laatste dagen 250 posts
.) is het weer niet goed. Kom op zeg.
quote:Sorry, that's me
Oja nog 1 ding, (en ik wil alweer niet aanvallen) kap eens met achterlijke "? "-combinaties.
.
quote:Volgens mij vben jij degene die hier zit te zeiken Febster.. dus of je kapt met zeiken of je gaat maar anderen vervelen.
Op woensdag 12 maart 2003 22:44 schreef febster het volgende:[..]
Het ligt niet aan jouw, daar en tegen zal ik niet ontkennen dat t misschien zou helpen al vind ik t geen goede oplossing want ik vind gewoon dat er een aantal mensen iets "normaler" zouden mogen posten maar goed
En zorg maar dat Barb en MrW ook even laten horen wat zij er van vinden, want dat weten we nu dus niet en daar kunnen we dus nu ook niet over oordelen.
EN NU WIL IK ER NIKS MEER OVER HOREN!!!
quote:Ik slik een flame in
Op woensdag 12 maart 2003 22:48 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Volgens mij vben jij degene die hier zit te zeiken Febster.. dus of je kapt met zeiken of je gaat maar anderen vervelen.
quote:Ik zal ze even opzoeken
En zorg maar dat Barb en MrW ook even laten horen wat zij er van vinden, want dat weten we nu dus niet en daar kunnen we dus nu ook niet over oordelen.
quote:Ik wel
quote:Kwam ik in het ehv topic om specifiek Barb, jou en just me? Nee.
Op woensdag 12 maart 2003 22:47 schreef febster het volgende:Oftewel het was gewoon gezellig en er werd over zinnige en onzinnige dingen gepost, maar aangezien jij dat anders ziet moet alles maar wijken? Rare redenatie...
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:48 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Volgens mij vben jij degene die hier zit te zeiken Febster.. dus of je kapt met zeiken of je gaat maar anderen vervelen.
quote:Wat? Zo is het toch
Op woensdag 12 maart 2003 22:45 schreef Partygurl het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |