abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2003 @ 22:36:38 #201
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_9076438
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:34 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]

Biertje?

oe oe oe!!! yummie

vijfhundert bier jahhh...

Age of fruity enlightenment!
  woensdag 12 maart 2003 @ 22:36:49 #202
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9076445
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:35 schreef r8ality het volgende:

[..]

Die metafoor was niet nodig. .

like i didn't know that

* Jerruh is playing: jennifer love hewitt - can I go now

put
your
clothes
on!
pi_9076448
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:27 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Njah hier heb ik dus echt geen zin in he
Blijven jullie lekker hier posten
Ik taai hem wel hoor
btje overbodig al dit gezeik erom heen maar ok, dis dus niet wat ik wil

Wel alles lezen meid want in een post ervoor heb ik gezegd dat t niet aan jouw ligt in mijn opinie
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_9076475
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:35 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Volgens mij zijn o.a. Barb en Amaranta idd gewoon jaloers...
Dat is vrouwen eigen. Die kunnen het niet hebben als een andere vrouw meer aand8 krijgt dan zij en daarom blijven ze weg.
Ik zeg niet dat dit de enige reden is, maar het speelt zeker wel mee.

leer mij vrouwen kennen...

Al eens gehoord van volwassen zijn?
Ik waai met bijna alle winden mee, zolang ik maar lol heb. Maar er zijn ook mensen die de eeuwige hormonale postings niet leuk vinden, dat moeten zij zelf weten natuurlijk maar kan mezelf er wel iets bij voor stellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 12-03-2003 22:40]

pi_9076486
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:36 schreef febster het volgende:

[..]

Wel alles lezen meid want in een post ervoor heb ik gezegd dat t niet aan jouw ligt in mijn opinie

ja maar als ik alles gewoon ff doorneem gaat t er vooral om dat er veel gepost wordt mbt mij
.
pi_9076525
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:37 schreef Partygurl het volgende:

[..]

ja maar als ik alles gewoon ff doorneem gaat t er vooral om dat er veel gepost wordt mbt mij

Dus?
  woensdag 12 maart 2003 @ 22:39:23 #207
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9076535
jeumig, papa jerruh is er minder en meteen een zooitje, kinders kinders kinders toch
put
your
clothes
on!
pi_9076537
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:38 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dus?

Kap ik wel met posten in ehv topic he
.
pi_9076566
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:39 schreef Jerruh het volgende:
jeumig, papa jerruh is er minder en meteen een zooitje, kinders kinders kinders toch
Ouwe
pi_9076591
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:39 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Als jij het zo op jezelf betrekt zou ik dat doen als ik jou was ja.
Maar is nergens voor nodig mijn inziens.
pi_9076613
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:29 schreef r8ality het volgende:

[..]

De anderen zijn een beetje jaloers geloof ik, dus blijf lekker. .

Je kent me heel erg slecht als je denkt dat ik jaloers ben op "het geilen op PG", ik heb persoonlijk nix tegen PG, maar ik hoef er ook nix van , ik heb der niet in mijn msn, heb ook geen behoefte aan der nr of whatever, aardige meid ongetwijfeld en ik kan er leuk een tegen aan lullen maar that's it, punt.
quote:
Principe van Fok!: Vind je het niet gezellig? Zoek een ander topic.
En dat bepaal jij ?

Principe van de wereld: Bevalt t je niet, dan kun je erover in discussie gaan, en we leven in een democratie...

quote:
Moeilijk te snappen voor sommigen. Het zou pas triest als ik zou weggaan, maar dat gebeurt voorlopig toch niet. .
Wie heeft t hier over weggaan? Ik probeer alleen met argumenten te onderbouwen waarom ik er weinig aan meer vind en daarmee hoop ik te bereiken dat er bij jouw boven een belletje begint te rinkelen dat het eventueel ook anders kan...
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 12 maart 2003 @ 22:42:01 #212
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_9076629
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

Al eens gehoord van VOLWASSEN zijn?
Ik waai met bijna alle winden mee, zolang ik maar lol heb. Maar er zijn ook mensen die de eeuwige hormonale postings niet leuk vinden, dat moeten zij zelf weten natuurlijk maar kan mezelf er wel iets bij voor stellen.

Ik ook... maar daarom kwam ik ook als eerste met het woord generatiekloof. Barb en Amaranta (en JustMe) zijn een stukkie ouder en compleet anders qua karakter als/dan PG.
En dat stoot denk ik een beetje om een of andere stomme reden.

En nogmaals... dat ligt echt niet aan PG, maar die anderen storen zich ergens aan blijkbaar. Ik vind dat zij dat dan ook ff moeten komen vertellen wat dan.. anders schieten we hier verder niks mee op.

pi_9076651
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:35 schreef febster het volgende:

-knip-

For once and for all, het ehv-topic ging hiervoor alleen maar over ouwe koeien, onzinnige meets, en de meest achterlijke Life and Cooking shit. Ik wil Barb niet aanvallen, maar dat was de grootste veroorzaker. Als ik 's avonds thuiskwam na Domino's, ging ik ff teruglezen en kwam tot de conclusie dat de meest zinnige post die ik kon plaatsen, een of andere domme sexuele opmerking zou zijn. Dat ging nu eindelijk eens een keer een beetje veranderen, (ik plaats niet voor niks gemiddeld de laatste dagen 250 posts .) is het weer niet goed. Kom op zeg.

Oja nog 1 ding, (en ik wil alweer niet aanvallen) kap eens met achterlijke " ? "-combinaties. .

Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_9076681
Het lijkt nu wel een echte FB rel te worden
  woensdag 12 maart 2003 @ 22:44:35 #215
32716 Fonz
summerbreeze
pi_9076699
* Fonz gaat slapen
pi_9076701
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:39 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Het ligt niet aan jouw, daar en tegen zal ik niet ontkennen dat t misschien zou helpen al vind ik t geen goede oplossing want ik vind gewoon dat er een aantal mensen iets "normaler" zouden mogen posten maar goed
  woensdag 12 maart 2003 @ 22:44:39 #217
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9076702
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:40 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ouwe

whehe, man misschien nog wel, na jou dan

tis allemaal maar fok

put
your
clothes
on!
pi_9076721
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:41 schreef febster het volgende:

democratie...

Democratie = meeste stemmen gelden. Dus als een minderheid users vind dat een meerderheid users een stom topic ervan maken, hebben ze dikke pech. .
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_9076722
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:43 schreef febster het volgende:

[..]

Aangezien de andere alleen maar gaan over "geil hier op vrouwelijke fokster" en niet meer over het zinnige en onzinnige gebabbel van een x aantal gezellige eindhovennaren waaronder, Just Me, Barb, Mr W enzo (en die reageren dus niet meer in dat andere topic)

.
pi_9076777
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:42 schreef r8ality het volgende:

[..]

For once and for all, het ehv-topic ging hiervoor alleen maar over ouwe koeien, onzinnige meets, en de meest achterlijke Life and Cooking shit. Ik wil Barb niet aanvallen, maar dat was de grootste veroorzaker. Als ik 's avonds thuiskwam na Domino's, ging ik ff teruglezen en kwam tot de conclusie dat de meest zinnige post die ik kon plaatsen, een of andere domme sexuele opmerking zou zijn. Dat ging nu eindelijk eens een keer een beetje veranderen, (ik plaats niet voor niks gemiddeld de laatste dagen 250 posts .) is het weer niet goed. Kom op zeg.

Oftewel het was gewoon gezellig en er werd over zinnige en onzinnige dingen gepost, maar aangezien jij dat anders ziet moet alles maar wijken? Rare redenatie...
quote:
Oja nog 1 ding, (en ik wil alweer niet aanvallen) kap eens met achterlijke " ? "-combinaties. .
Sorry, that's me , dat krijg je er niet uit
  woensdag 12 maart 2003 @ 22:48:31 #221
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_9076821
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:44 schreef febster het volgende:

[..]

Het ligt niet aan jouw, daar en tegen zal ik niet ontkennen dat t misschien zou helpen al vind ik t geen goede oplossing want ik vind gewoon dat er een aantal mensen iets "normaler" zouden mogen posten maar goed

Volgens mij vben jij degene die hier zit te zeiken Febster.. dus of je kapt met zeiken of je gaat maar anderen vervelen.

En zorg maar dat Barb en MrW ook even laten horen wat zij er van vinden, want dat weten we nu dus niet en daar kunnen we dus nu ook niet over oordelen.

EN NU WIL IK ER NIKS MEER OVER HOREN!!!

pi_9076869
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:48 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Volgens mij vben jij degene die hier zit te zeiken Febster.. dus of je kapt met zeiken of je gaat maar anderen vervelen.

Ik slik een flame in
quote:
En zorg maar dat Barb en MrW ook even laten horen wat zij er van vinden, want dat weten we nu dus niet en daar kunnen we dus nu ook niet over oordelen.
Ik zal ze even opzoeken
quote:
Ik wel
pi_9076886
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:47 schreef febster het volgende:

Oftewel het was gewoon gezellig en er werd over zinnige en onzinnige dingen gepost, maar aangezien jij dat anders ziet moet alles maar wijken? Rare redenatie...

Kwam ik in het ehv topic om specifiek Barb, jou en just me? Nee.
pi_9076890
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:48 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

pi_9076905
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:45 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Wat? Zo is het toch ? en ik noemde maar even die namen want die kent Yvonne vandaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')