quote:Dat zijn aardig wat centjes.
Don Johnson mag de brave agent hebben uitgehangen, in het dagelijks leven blijkt Sonny Crocket toch iets minder fatsoenlijk. In Duitsland wordt op dit moment een onderzoek ingesteld naar de 53-jarige acteur. Donnie reed vorig jaar november per auto via Duitsland naar Zwitserland en werd bij een routinecheck door de Duitse douane verzocht zijn koffertje open te maken. Maar in plaats van boxershorts en tandenborstel kwam er een bedrag van 7,24 miljard euro uit zijn koffer!Rekening
Johnson had het bedrag in cheques en andere documenten in zijn koffer zitten. De douane vermoedt dat hij probeerde de documenten Zwitserland binnen te krijgen om zijn biljoentjes ter plaatse op een lucratieve rekening te stallen. Johnson verklaarde tegen de Duitse douane-officier: "Ik wil alleen een auto kopen." Hierop antwoordde de douane-officier: "Meneer, met dit bedrag kunt u de hele fabriek kopen."Onderzoek
Er is nu nog geen gerechtelijk onderzoek ingesteld, maar de Amerikaanse belastingautoriteiten zijn wel ingelicht. Johnson beweert bij hoog en laag dat de waardepapieren van zijn medepassagier waren. Dit klinkt aannemelijk, want sinds zijn gloriedagen jaren geleden heeft de acteur weinig tot niets meer uitgevoerd. Een fortuin dat in de buurt komt van dat van Bill Gates zou dan ook vrij onwaarschijnlijk zijn. Of heeft Don een zeer slimme beleggingsadviseur?
(heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele stomme copy/paste fout)
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 12-03-2003 21:11]
quote:Als jij in 350 jaar 7,24 miljard bij elkaar schraapt, doe je het ook niet slecht !
Op woensdag 12 maart 2003 21:03 schreef MSXUser het volgende:
Heb het vanavond ook op TV gezien... jemig wat een geld. Om dat geld bij elkaar te krijgen zou ik 350 jaar moeten werken! (en dan ga ik ook nog uit van bruto bedragen)
quote:Hij probeert het blijkbaar ook zo bruto mogelijk.
(en dan ga ik ook nog uit van bruto bedragen)
quote:Een heeeeel slordige copy/paste fout van mij..... zat er een ruime factor 1000 naast
Op woensdag 12 maart 2003 21:05 schreef Makkinen het volgende:
Als jij in 350 jaar 7,24 miljard bij elkaar schraapt, doe je het ook niet slecht !
quote:wow dan verdien je 1.723.809 euro per maand... (als ik goed heb gerekend)
Heb het vanavond ook op TV gezien... jemig wat een geld. Om dat geld bij elkaar te krijgen zou ik 350 jaar moeten werken! (en dan ga ik ook nog uit van bruto bedragen)
maarja, raar verhaal
quote:Een gemiddelde Nederlander verdient in zijn leven rond de 980.000 guldens. Lijkt me stug dat je in 6 generaties 7240 Miljoen verdient...
quote:Nope, staat nu ook op nu.nl.
Op woensdag 12 maart 2003 21:05 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Miljard? Weet je het zeker? Niet miljoen?
quote:dan verdien je 1715 per maand... haha naja heb een beetje weinig te doen...
Op woensdag 12 maart 2003 21:09 schreef MSXUser het volgende:[..]
Een heeeeel slordige copy/paste fout van mij..... zat er een ruime factor 1000 naast
351790 jaar dus
quote:Ja... och, het is op dit moment heel erg rustig, maar jemig... denk je eens in... 7.24 miljard euro... Mogen ze wat mij betreft gerust een paar weken op m'n bankrekening zetten (en nee, ik kom er NIET aan)... alleen de rente al die je krijgt
Op woensdag 12 maart 2003 21:11 schreef Ruudje het volgende:
dan verdien je 1715 per maand... haha naja heb een beetje weinig te doen...
dat zijn 14,5 miljoen briefjes van 500 euro
lijkt me niet...
maar om wat voor waardepapieren, die je kunt witwassen, gaat het dan?!
quote:This certificate states officialy that you own Microsoft. [Not to be cashed in]
Op woensdag 12 maart 2003 21:19 schreef mabit het volgende:
7.240.000.000 euro delen door 500dat zijn 14,5 miljoen briefjes van 500 euro
lijkt me niet...
maar om wat voor waardepapieren, die je kunt witwassen, gaat het dan?!
quote:ik ken de belastingregels niet zo exact, maar als jij aandelen krijgt als zijnde beloning hoef je toch geen inkomstenbelasting te betalen!? En dan zou je het ook niet hoeven witwassen....
Op woensdag 12 maart 2003 21:34 schreef detulp050 het volgende:[..]
This certificate states officialy that you own Microsoft. [Not to be cashed in]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |