abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9058685
Ik wilde eigenlijk vandaag Tijs ontvoeren.. gewoon opbellen "Heb jij vandaag iets te doen? Nee? Zorg dan dat je om ...uur op het station bent.." en dan wilde ik met de trein gaan kijken wat voor weer het is aan het strand Maar hij had geen tijd; naar school

Waarom kunnen dit soort dingen nou nooit lukken?? Zo kom ik echt over als iemand die nooit het initiatief neemt.. Terwijl ik 100 leuke plannen heb die ik gewoon niet uit kan voeren omdat meneer steeds iets anders te doen heeft, moe is of gewoon geen zin..

Hebben jullie dat nou ook?

Mon 'en!
  woensdag 12 maart 2003 @ 11:47:14 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_9058728
ja altijd, maar keep trying
pi_9058730
dat schiet ook niet op als hij nooit ergens zin in heeft,

*kuch

pi_9058739
Als je hem echt wil verrassen moet je ervoor zorgen dat je zeker weet dat hij helemaal niks te doen heeft, dus bel iemand op uit zijn klas en vraag hoelaat hij vrij is enzovoorts...

Succes

Quiet!!
Shhh, hush your mouth
Silence when I spit it out, ... in your face
Open your mouth, give you a taste
pi_9058748
Nee nooit, net als ik heeft m'n vriend een hekel aan verrassingen. We spreken gewoon af en doen leuke dingen op een moment dat het ons allebei uitkomt.
  woensdag 12 maart 2003 @ 11:48:45 #6
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_9058770
Ja (oplossing: van te voren een datum afspreken waarop hij vrij moet blijven, werkt bij ons in ieder geval)
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
pi_9058839
hmm ... ik heb best zin om naar het strand te gaan ...
pi_9058924
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 11:47 schreef Le_Cock het volgende:
dat schiet ook niet op als hij nooit ergens zin in heeft,

*kuch

Hij heeft wel zin in veel dingen hoor.. maar als ik een keer een idee heb komt het gewoon nooit goed uit! Dan heeft hij een hele dag gewerkt en is moe ofzo.. Maar dingen die vaststaan zoals theateruitjes gaan altijd door!
Mon 'en!
pi_9059009
Verrassing hoeft niet groot te zijn hoor het gaat om het gebaar, waarom koop je niet een leuk lingerie setje, vind ie vast wel leuk, of dat tuigje waar je al jaren aan dacht om te kopen maar nooit durfde aangezien de drempel van de sexshop te hoog was.

pi_9059025
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 11:53 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Hij heeft wel zin in veel dingen hoor.. maar als ik een keer een idee heb komt het gewoon nooit goed uit! Dan heeft hij een hele dag gewerkt en is moe ofzo.. Maar dingen die vaststaan zoals theateruitjes gaan altijd door!

mensen hebben tegenwoordig gewoon een drukke agenda ...
verrassingen zijn dan ook meestal obstakels ...
  woensdag 12 maart 2003 @ 11:57:34 #11
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9059045
Je kuynt je wel drukmaken over hem, maar je kan niet verwachten dat hij alles laat vallen als jij iets in je kop krijgt. Beter opletten, plannen en organiseren volgende keer of op het juiste moment toeslaan
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9059079
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 11:57 schreef Ripley het volgende:
Je kuynt je wel drukmaken over hem, maar je kan niet verwachten dat hij alles laat vallen als jij iets in je kop krijgt. Beter opletten, plannen en organiseren volgende keer of op het juiste moment toeslaan
probeer dat bijvoobeeld te doen op een dag dat hij vrij heeft
pi_9059122
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 11:57 schreef Ripley het volgende:
Haha.. daar heb je wel gelijk in. Als ik mijn dag al vol heb zitten maak ik het ook niet ineens leeg als Tijs een plan heeft..
Ik verras 'm wel een keer als we allebei vrij zijn.. over een half jaar ofzo
Mon 'en!
pi_9059171
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 11:58 schreef Spuit het volgende:

[..]

probeer dat bijvoobeeld te doen op een dag dat hij vrij heeft

Da's juist het probleem: zodra hij een vrije dag in zijn agenda ziet gaat hij er iets plannen zoals werken, trainen (voetbal), grote projecten voor school.. en zaterdagmiddag (als hij écht vrij is) moet ik werken..
Mon 'en!
pi_9059187
Het is wel een leuk en lief idee...

Misschien moet je hem dit bericht gewoon even laten lezen, dan weet hij tenminste wat je voor hem in petto had!!

Zelf heb ik iets dergelijks nog niet meegemaakt. Wel ben ik met een paar vrienden een 'surprise-buffet-party' voor mijn vriend aan het organiseren (voor zijn afstuderen)... Om er zeker van te zijn dat ik hem die vrijdagavond de deur uit krijg (tja, de vrijdagavond is normaliter zijn hangen-op-de-bank-lekker-tv-kijken-avond) heb ik hem gevraagd die avond vrij te houden. Het blijft hoe dan ook een verrassing........

pi_9059267
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:02 schreef Dymphy het volgende:
Het is wel een leuk en lief idee...

Misschien moet je hem dit bericht gewoon even laten lezen, dan weet hij tenminste wat je voor hem in petto had!!

Denk niet dat het werkt, Ja ik had een verrassing voor je maar het werkte niet kijk hier maar dit wilde ik doen.
Heb ik ook gedaan met mijn vriendin en geloofde dat dus niet
pi_9059297
Ik heb ook al gedacht hem even een mailtje te sturen met "je mist vandaag een uitje met mij; ik had je mee willen nemen naar het strand", maar dan kan ik het niet nog eens uitvoeren..

Misschien lukt het volgende week wel ofzo..

Mon 'en!
pi_9059417
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:06 schreef bloempjuh het volgende:
Ik heb ook al gedacht hem even een mailtje te sturen met "je mist vandaag een uitje met mij; ik had je mee willen nemen naar het strand", maar dan kan ik het niet nog eens uitvoeren..

Misschien lukt het volgende week wel ofzo..

Dan weet hij wel wat hij mist... misschien dat hij jou dan verrast door er toch tijd voor vrij te maken! You'll never know!!
pi_9059547
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 11:45 schreef bloempjuh het volgende:
Ik wilde eigenlijk vandaag Tijs ontvoeren.. gewoon opbellen "Heb jij vandaag iets te doen? Nee? Zorg dan dat je om ...uur op het station bent.." en dan wilde ik met de trein gaan kijken wat voor weer het is aan het strand Maar hij had geen tijd; naar school

Waarom kunnen dit soort dingen nou nooit lukken?? Zo kom ik echt over als iemand die nooit het initiatief neemt.. Terwijl ik 100 leuke plannen heb die ik gewoon niet uit kan voeren omdat meneer steeds iets anders te doen heeft, moe is of gewoon geen zin..

Goed, als jij nou om 14:00 op station utrecht bent. Laten we zeggen voor de burger king, gaan wij samen met de trein naar het strand

Geen probleem

To be or not to be.....
pi_9059680
Hehe.. Heb je mijn bijdrage in het topic over vreemdgaan niet gezien?

Ik ga straks met Tijs naar de stad, schoenen kopen.. is ook leuk natuurlijk, maar het strand was leuker geweest.

Hij moet straks (om half 7) weer op school zijn, dus even heen en weer naar Scheveningen is een beetje kort dag..

Mon 'en!
pi_9059770
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:22 schreef bloempjuh het volgende:
Het was ook maar een geintje.
Maar als je met mij naar het strand zou gaan is dat dan vreemdgaan?

Heel veel plezier in ieder geval in de stad

<edit>
tenzij je natuurlijk andere dingen op het strand had willen doen met Tijs
</edit>

To be or not to be.....
pi_9059807
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:22 schreef bloempjuh het volgende:

Ik ga straks met Tijs naar de stad, schoenen kopen.. is ook leuk natuurlijk, maar het strand was leuker geweest.

Hij moet straks (om half 7) weer op school zijn, dus even heen en weer naar Scheveningen is een beetje kort dag..

Kan toch óók heel gezellig zijn met z'n 2-en de stad in!! Als je hem alsnog wil verrassen neem je hem bijvoorbeeld mee naar een romantisch restaurant/ eetcafé...
pi_9059845
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:26 schreef Michelinmannetje het volgende:

[..]

Het was ook maar een geintje.
Maar als je met mij naar het strand zou gaan is dat dan vreemdgaan?

Heel veel plezier in ieder geval in de stad

<edit>
tenzij je natuurlijk andere dingen op het strand had willen doen met Tijs
</edit>

Nee hoor.. met iemand anders weggaan is niet vreemdgaan.. Maar klef hand in hand lopen enzo (dat was het plan zo'n beetje ) wel..

Dank.. schoenen kopen is ook romantisch, toch?

Mon 'en!
pi_9078565
Pff.. romantisch was het niet eens

Wel gezellig! Een klasgenoot van 'm kwam mee. Nog even thee gedronken en alles..

Mon 'en!
  donderdag 13 maart 2003 @ 00:53:54 #25
23328 NiMPhoenix
www.nimation.nl
pi_9080391
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 11:45 schreef bloempjuh het volgende:
Mjah, vooral omdat vrouwen zo slecht plannen
Today we escape, we escape.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties