--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 11 maart 2003 23:14 schreef Bobu het volgende:
Roma-Ajax 1-0
Valencia-Arsenal gelijkspel
Dan 3 ploegen met 7 punten...er wordt dan gekeken naar onderling doelsaldo tussen die drie ploegen tegen elkaar...
Ajax: 4-4
Roma: 5-3
Valencia: 3-5
Roma en Arsenal dus door
Zullen we verder alle toekomst-scenario's bespreken in het topic dat ongetwijfeld geopend wordt over de wedstrijd Roma-Ajax en het hier bij nabeschouwen houden en commentaar over deze wedstrijd
Ik denk 0-2.
valencia 9
roma 7
ajax 7
arsenal 7
doelsaldo onderling telt dan:
ajax: 3-3
roma:3-5
arsenal:5-3
zal wel niet precies kloppen, maar arsenal gaat iig wel door dan.
quote:
Ajax wint of gelijk: Ajax door
Ajax verliest: alleen door als Ajax minstens 2 doelpunten in Rome scoort, tegelijkertijd Roma niet meer dan een meer dan Ajax scoort en Arsenal wint...
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 11-03-2003 23:55]
quote:ik ga mee
Op dinsdag 11 maart 2003 23:22 schreef CAZZO het volgende:
ik ga voor 2-0
quote:Ajax gaat dan door, er wordt eerst gekeken naar de onderlinge resultaten, Ajax staat nu ook bovenaan terwijl Arsenal een beter doelsaldo heeft
Valencia wint :
Roma wint 1-0
valencia 9
roma 7
ajax 7
arsenal 7doelsaldo onderling telt dan:
ajax: 3-3
roma:3-5
arsenal:5-3
zal wel niet precies kloppen, maar arsenal gaat iig wel door dan.
quote:er wordt gekeken naar het doelsaldo onderling, staat in regels op uefa site
Op dinsdag 11 maart 2003 23:43 schreef Ximo het volgende:[..]
Ajax gaat dan door, er wordt eerst gekeken naar de onderlinge resultaten, Ajax staat nu ook bovenaan terwijl Arsenal een beter doelsaldo heeft
quote:Bij een gelijkseplp is ajax door!!
Op dinsdag 11 maart 2003 23:46 schreef Fate_mib het volgende:[..]
er wordt gekeken naar het doelsaldo onderling, staat in regels op uefa site
quote:Onzin, als ajax verkliesr mara scoort zijn we alsnoig dorr1!!
Op dinsdag 11 maart 2003 23:41 schreef Bobu het volgende:[..]
Juist, dit klopt...
Resumerend:
Ajax wint of speelt gelijk---> kwartfinale
Ajax verliest en Arsenal wint---> uitschakeling
Ajax verliest en Valencia wint---> uitschakeling
Ajax verliest en Valencia-Arsenal gelijkspel ---> kwartfinale
quote:Niet juist. Als Ajax minstens twee keer in Rome scoort en Roma niet meer dan twee dan Ajax scoort: dan onderling Ajax beter dan Roma.
Op dinsdag 11 maart 2003 23:43 schreef Bobu het volgende:Ajax verliest en Arsenal wint---> uitschakeling
quote:Niet juist: Roma dan door met Arsenal.
Op dinsdag 11 maart 2003 23:43 schreef Bobu het volgende:Ajax verliest en Valencia-Arsenal gelijkspel ---> kwartfinale
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 11-03-2003 23:52]
quote:helemaal juist
Op dinsdag 11 maart 2003 23:47 schreef Doc het volgende:
Ajax wint of gelijk: Ajax door
Ajax verliest: alleen door als Ajax minstens 2 doelpunten in Rome scoort, tegelijkertijd Roma niet meer dan een meer dan Ajax scoort en Arsenal wint...
quote:Niet pre definitie..Alzs ajsax 2x scvoort maar verliest met 3-2 zijn ze alsniog door!
Op dinsdag 11 maart 2003 23:51 schreef Doc het volgende:Niet juist: Roma dan door met Arsenal.
quote:Het heeft even geduurd, maar ik ben er nu ook vrij zeker van dat dit klopt
Op dinsdag 11 maart 2003 23:52 schreef Fate_mib het volgende:[..]
helemaal juist
Als het overigens 2-1 in Rome wordt wordt het trouwens ook best puzzelen: onderling resultaat gelijk, en dan denk ik dat het aantal doelpunten of zo telt en is Roma door. Da's het enige waar ik niet 100% zeker van ben, maar denk wel dat dat zo is.
quote:dat zegtie...
Op dinsdag 11 maart 2003 23:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Niet pre definitie..Alzs ajsax 2x scvoort maar verliest met 3-2 zijn ze alsniog door!
quote:NEe, dat is zop..
Op dinsdag 11 maart 2003 23:57 schreef Fate_mib het volgende:[..]
dat zegtie...
quote:Als Arse-Vale gelijk dan Vale, Roma en Ajax allen op 7.
Op dinsdag 11 maart 2003 23:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Niet pre definitie..Alzs ajsax 2x scvoort maar verliest met 3-2 zijn ze alsniog door!
Dan de onderlinge resultaten Vale, Roma en Ajax: haal de resulaten tegen Arsenal er af: Roma min 1, Vale en Ajax min 2: dan heeft Roma 6 en Vale en Ajax 5. Roma dan dus door.
quote:Dan gaat het volgens ad d. om het totale doelsaldo (dus van alle wedstrijden) Ervan uitgaande Roma-Ajax 2-1...
Op dinsdag 11 maart 2003 23:57 schreef Doc het volgende:[..]
Het heeft even geduurd, maar ik ben er nu ook vrij zeker van dat dit klopt
Als het overigens 2-1 in Rome wordt wordt het trouwens ook best puzzelen: onderling resultaat gelijk, en dan denk ik dat het aantal doelpunten of zo telt en is Roma door. Da's het enige waar ik niet 100% zeker van ben, maar denk wel dat dat zo is.
Roma: 8-8
Ajax: 6-6
Vervolgens gaat het dan volgens ad. e om het aantal gescoorde doelpunten en dan gaat Roma met 8 dus door...
BTW. Complimenten aan Doc...
quote:Volgens mij dus ook.
Op woensdag 12 maart 2003 00:00 schreef Bobu het volgende:[..]
Dan gaat het volgens ad d. om het totale doelsaldo (dus van alle wedstrijden) Ervan uitgaande Roma-Ajax 2-1...
Roma: 8-8
Ajax: 6-6Vervolgens gaat het dan volgens ad. e om het aantal gescoorde doelpunten en dan gaat Roma met 8 dus door...
quote:Dank. Beschouw het als de nederige taak die ik verricht als uw aller VBL mod
Op woensdag 12 maart 2003 00:00 schreef Bobu het volgende:BTW. Complimenten aan Doc..._O_
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |