Tevens hoop ik op een super wedstrijd van Pienaar en Van der Vaart
wie plant er dan ook een waterpoloscheidsrechterscursus op dinsdag EN woensdagavonden
quote:Wie wil er dan ook waterpoloscheidsrechter worden.
Op dinsdag 11 maart 2003 14:28 schreef kreischer2000 het volgende:wie plant er dan ook een waterpoloscheidsrechterscursus op dinsdag EN woensdagavonden
quote:Whahaha hoezo droog
Op dinsdag 11 maart 2003 14:31 schreef Merkowitz het volgende:[..]
Wie wil er dan ook waterpoloscheidsrechter worden.
quote:opeens heb je het... je wordt waterpoloscheidsrechter
Op dinsdag 11 maart 2003 14:31 schreef Merkowitz het volgende:[..]
Wie wil er dan ook waterpoloscheidsrechter worden.
quote:Waterpolo, is dat niet met een hele lange stok in een vijver een paard verzuipen?!
Op dinsdag 11 maart 2003 14:28 schreef kreischer2000 het volgende:
ajax wint natuurlijk! zonder dat ik het helemaal kan zienwie plant er dan ook een waterpoloscheidsrechterscursus op dinsdag EN woensdagavonden
Toch leuk dat de Engelsen voorspellen dat het een gelijkspel wordt, wie had dat ooit gedacht, dat onafhankelijke voorspellers een gelijkspel tussen het kleine jonge Ajax tegen het grote ervaren Valencia zouden voorspellen
Vermoedelijke opstellingen:
Ajax: Bogdan Lobont, Hatem Trabelsi, Cristian Chivu, Petri Pasanen, John O'Brien, Tomás Galásek, Nigel de Jong/Andy van der Meyde, Steven Pienaar, Maxwell, Rafael van der Vaart, Zlatan Ibrahimovic
Valencia CF: Santiago Cańizares, Anthony Reveillčre, Mauricio Pellegrino, Roberto Ayala, Amedeo Carboni, David Albelda, Pablo Aimar, Rubén Baraja, Kily González (Vicente), John Carew, Mista
Bij Valencia doet Aimar ook weer mee, en dat is niet de allerminste voetballer zal ik maar zeggen. Valencia is echt een ploeg ( voetballen als team) en ajax moet er gewoon voor zorgen dat Valencia niet in de wedstrijd kan komen. Door middel van compact voetbal en er goed bovenop zitten.
Natuurlijk hoop ik dat Ajax vanavond wint en doorgaan naar de volgende ronde. Met een thuiswedstrijd staat toch het publiek erachter dus ik gok op een 1-0 (zlatan ) overwinning.
.
Canizares, Reveillere, Ayala, Pellegrino, Carboni; Rufetem Baraja, Albelda, Vicente, Aimar, Mista of Carew.
Dus of Mista of Carew. Benitez schijnt er nog niet uit te zijn.
quote:zo vroeg al naar de arena? ga je niet eerst de stad in?
Op dinsdag 11 maart 2003 15:44 schreef superjoden het volgende:
nog een kwartiertje en ik ben hier pleite en dan naar de arena....
quote:eerst even naar huis spullen halen en dan naar maccie.....
Op dinsdag 11 maart 2003 15:46 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
zo vroeg al naar de arena? ga je niet eerst de stad in?
quote:* Doopy-X- heeft zijn spullen bij zich......
Op dinsdag 11 maart 2003 15:48 schreef superjoden het volgende:[..]
eerst even naar huis spullen halen en dan naar maccie.....
quote:oh nee, die schooiers gaan toch niet weer allemaal op het rembrandtplelin verzamelen he
Op dinsdag 11 maart 2003 15:50 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
* Doopy-X- heeft zijn spullen bij zich......
gaat om 5 uur vanaf z'n werk de stad in en vetrekt dan rond een uur of 7 naar de arena.
Zal een flinke pot voetbal worden waarbij de verdediging en het middenveld flink aan de bak zullen moeten.
Aanvallend kan het wel lekker gaan als er kansen komen...
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 15:53 schreef Fulton het volgende:[..]
oh nee, die schooiers gaan toch niet weer allemaal op het rembrandtplelin verzamelen he
quote:Ik zwaai wel even als ik thuis kom.
Op dinsdag 11 maart 2003 16:06 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
![]()
Over 15 mins ff naar t stembureau en dan naar de ArenA... moet daar om 18:30 beginnen...
anyweg, misschien zie je me vanavond (vak 110/111 achter de bar) maar dat zal wel niet... iig have fun allen en laten we hopen dat t een leuke avond wordt!
edit: oh ja, ik zie die 3-0 voorspelling (2x vd Vaart, 1 keer zlatan) wel zitten... maar dan denk ik dat Valencia ook wel zal scoren, 3-1 dus... hoewel het ook wel erg cool zou zijn als een vd jonkies weer scoort (pienaar / de jong)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |