abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9001627
Omdat we net een keuken hebben gekocht, met een nieuwe ingebouwde vaatwasser, is dit vrijstaand model niet nodig. Hij stond te wachten om aangesloten te worden. Hij is ongebruikt, in verpakking, met gebruiksaanwijzing etc nog ingepakt.

We hebben hem gekocht voor 485 EUR. We hebben de energiepremie bon ingestuurd, 50EUR korting gekregen. Hij heeft ons dus 435 EUR gekost. Ik wil er minimaal 400EUR voor hebben (omdat ie gewoon nieuw is).

ZERO tolerance wat betreft off-topic posts. Kom maar . . kom maar kom maar kom maar . . . .. . .
pi_9003460
Ken je em niet naar de winkel terugbrengen en een volledige refund vragen? Tis maar een idee hoor.
pi_9004144
Tja, we hebben hem voor 2003 gekocht vanwege de energie premie, en gekocht via www.internetshop.nl (Prima online site en prima service, btw) maar terugnemen doen ze niet.
ZERO tolerance wat betreft off-topic posts. Kom maar . . kom maar kom maar kom maar . . . .. . .
  zondag 16 maart 2003 @ 18:32:08 #4
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_9160665
quote:
Op maandag 10 maart 2003 11:28 schreef togt het volgende:
Omdat we net een keuken hebben gekocht, met een nieuwe ingebouwde vaatwasser, is dit vrijstaand model niet nodig. Hij stond te wachten om aangesloten te worden. Hij is ongebruikt, in verpakking, met gebruiksaanwijzing etc nog ingepakt.

We hebben hem gekocht voor 485 EUR. We hebben de energiepremie bon ingestuurd, 50EUR korting gekregen. Hij heeft ons dus 435 EUR gekost. Ik wil er minimaal 400EUR voor hebben (omdat ie gewoon nieuw is).

EUR 225,-
ik vermoed dat je rondom eindhoven zit, dus kan ik hem ook komen ophalen

ben ook de msn'en op dunno2000@hotmail.com als je wilt onderhandelen, ik ben serieus jedoch niet dom genoeg om meer uit te geven dan nodig is

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_9347341
En dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')