abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2003 @ 11:09:26 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_9001024
(op de search vond ik wel een topic over GS C, maar dat was oud en zeiken, en ik stel een vraagje, vandaar)

Iemand ervaringen met Gamespot Complete?

V.ertel...

Ja inderdaad, V. ja.
pi_9001167
IGN Insider lijkt me beter, dan heb je ook meteen Film en DVD nieuws. Chocobo is daar geloof ik lid van.

www.ign.com

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9001290
Zolang ik al het nieuws nog gratis kan vinden op andere sites is het aan mij niet besteed!
  maandag 10 maart 2003 @ 11:26:14 #4
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9001532
Gamespot complete biedt, naar mijn idee, niets wat je niet gratis op andere plekken kunt vinden......lijkt me vrij zinloos om voor te betalen dus...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 10 maart 2003 @ 12:56:39 #5
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_9004080
ik ga er ook niet voor betalen
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_9004107
Die videoreviews die ze vroeger hadden waren wel aardig, ik weet niet of ze die nog steeds hebben?
  maandag 10 maart 2003 @ 17:54:41 #7
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_9013369
Hebben ze nog steeds. He tenige voordeel van gamespot is is dat ze zo uitgebreid zijn. Maar ook ontzettend duur
  maandag 10 maart 2003 @ 18:34:15 #8
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_9014286
Zonde van je geld... een review en screenshots zeggen overigens nog steeds weinig... beste kan je toch gaan voor demo's bij game magazines. Zo heb ik zojuist een abonnement op Official Playstation Magazine 2 van de Benelux ( www.opm2.info ). Kost 7 euro per blad incl. een demo cd met meestal (de laatste tijd) zo rond de 10 speelbare demo's. Beter dan de Britse variant hierop, die kost 14 euro .

Gratis sites voor informatie ;

- www.insidegamer.nl
- www.gamer.nl

Diverse game fora enz.

maandag 10 maart 2003 @ 18:45:07 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_9014513
Ga in godsnaam voor IGN, als je zoiets al wilt. Want Gamespot zuigt hard, al vind ik dat. En ja, wie ben ik?
pi_9016837
Ik ben lid van De Spelletjesgarnaal. Misschien minder professioneel, maar zeker met veel meer enthousiasme samengesteld. Natuurlijk zijn de uitzendingen van Shrimp TV reden genoeg om lid te zijn!

SG

.
  maandag 10 maart 2003 @ 20:18:46 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_9017532
quote:
Op maandag 10 maart 2003 18:45 schreef twi het volgende:
En ja, wie ben ik?
Jij bent twi, toch?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_9684079
Titel even aangepast.

Ik heb net een jaarabo genomen op IGN Insider. Videoreviews zijn in elk geval al erg leuk.

pi_9684836
Even een quote van Chocobo.
quote:
Op woensdag 9 april 2003 12:58 schreef Chocobo het volgende:
Dat Insider gaat met je creditcard. Als je veel IGN checkt dan is het het wel waard. Ze schrijven namelijk erg goed en videoreviews en previews (die nieuw zijn) zijn erg gaaf. Je krijgt allerlei shit. Toegang tot persoonlijke shit zoals wishlist en collectionlists: http://users.ign.com/collection/Consolegamers.nl

Een emailadres (die ik niet gebruik), toegang tot de insider specials,.... Head to head (welk systeem is een game het beste), downloads, wallpapers, het gebruik van pdf walkthroughs en guides, EN elke maand een schitterende coole downloadable magazine Unplugged etc etc...
http://insider.ign.com/unplugged.html

Genoeg dus.... het kost geloof ik 25 dollar voor een jaar. Opzeggen gaat gewoon via mail...no problem Ik vind het tot nu toe erg cool. Zo ga ik nu bv de head to head van Splinter Cell lezen. Niet dat ik daar wat mee kan, maar omdat het cool is

http://insider.ign.com/

Wat ik persoonlijk het leukst vind:

• Unplugged, een gamesblad in pdf formaat.
  • Videoreviews.
  • Goede en uitgebreide reviews en previews.
  • Gaming Life in Japan.
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      woensdag 9 april 2003 @ 19:57:36 #14
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9684862
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 18:45 schreef twi het volgende:
    Ga in godsnaam voor IGN, als je zoiets al wilt. Want Gamespot zuigt hard, al vind ik dat. En ja, wie ben ik?
    Ben ik volledig mee eens
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_9684888
    Gamespot is inderdaad niks.

Alleen die wekelijkse colums zijn wel grappig.

woensdag 9 april 2003 @ 20:31:02 #16
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_9685609
    -knip-

[Dit bericht is gewijzigd door err op 09-04-2003 20:32]

pi_9685622
    quote:
    Op woensdag 9 april 2003 20:31 schreef err het volgende:
    Als ik me niet vergis kost IGN 29.95$ per MAAND?? Schandalig
    $ 24.95 per JAAR.

$ 5.95 per maand.

woensdag 9 april 2003 @ 20:33:26 #18
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_9685662
    quote:
    Op woensdag 9 april 2003 20:31 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

$ 24.95 per JAAR.

$ 5.95 per maand.

xag het al ja. Toch vind ik het wel duur eigenlijk.
      woensdag 9 april 2003 @ 20:48:12 #19
    19597 Skull
    Stay hungry!
    pi_9685936
    Ik heb ze beiden en ik vind op dit moment Gamespot echt beter dan IGN. Gamespot heeft meestal meer media ter beschikking, is veel overzichtelijker, behandeld ook elke game etc. Bij IGN is het allemaal maar afwachten wat er komt, alhoewel ze sommige zaken wel weer leuk aanpakken. Bij IGN krijg je ook nog reclame terwijl je betaald hebt. Vind ik niet kunnen.

<edit>

Die reclame kan je sinds kort uitzetten zie ik.

Qua video reviews heb je bij IGN zo'n duo die ik behoorlijk goed / grappig vind. Alleen van die video reviews zijn er nog veels te weinig. Greg Kasavin van Gamespot vind ik ook wel behoorlijk goed. Maar humor is niet echt zijn pluspunt.

Het enige nadeel van Gamespot is dat ze soms (onterecht?) onpopulaire / zeer kritische reviews geven.

[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 09-04-2003 20:54]

I don't even know what I'm doing here.
    pi_9694554
    Ik ben geen lid van IGNinsider, maar ik zie het grootste deel van de filmpjes toch wel en ik moet eerlijk zeggen dat de filmpjes en de reviews enzo altijd erg leuk zijn Misschien als ik ergens ooit een CC krijg/neem dat ik het wel doe maar voorlopig worden die meeste filmpjes wel gemirrord dus een echt grote behoefte heb ik niet
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      donderdag 10 april 2003 @ 11:41:22 #21
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9694592
    Ik ben een jaar Insider geweest op naam van iemand anders Toen dat afgelopen was was ik heel verdrietig

Ik denk dat ik gewoon weer een insider abo neem op naam van paps en mams

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_9694654
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 18:34 schreef JK het volgende:

Gratis sites voor informatie ;

- www.insidegamer.nl
    - www.gamer.nl

Diverse game fora enz.

Lichtelijk offtopic: Gamer.nl is een van de slechtste gamessites die ik ken, helemaal niet objectief en posten tegenwoordig alleen nog maar negatief Cube nieuws....

Insindegamer is een van Neerlands beste sites met hun "IGN" like sub sites

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')