quote:douche ze dan ook
Op maandag 10 maart 2003 21:49 schreef FreddyJr het volgende:
Ik ben ook eventjes douchen!Tot zo!
quote:oh is dat nu dan?
Op maandag 10 maart 2003 22:07 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
oineuken doe je op de manier van BNN
Het komt niet alleen door Riann dat ik geen zin in Fok! meer heb, ze was bot tegen mij vanavond..
Maar ze heeft me aan het denken gezet wat ik nou eigenlijk de hele tijd deed in mijn vrije tijd..
Dat is dus niet veel..: Fok, fok en nog eens fok..
Ik heb al eerder geprobeerd om te minderen (mijn Fok!loze week) , het was geen succes...
En de laatste tijd heb ik niet echt het gevoel dat ik wat zinnigs zeg op dit forum..
En al mijn naamtopics waren ook niet echt denderend.
Het ergste is dat die mensen ook nog gedeeltelijk gelijk hebben..
Ik baal dus van mezelf
Maak veel te weinig tijd voor vrienden en familie, schoonmaken schiet er ook veel te vaak bij in..
Tijd om te veranderen dus:
Startpagine heb ik al gewijzigd, binnenkort krijg ik een hoop star-trek video's , etc.
Kortom: ik ga weer wat aan mijn loeven doen..
En om toch niet weer te gaan Fokken zal ik mijn e-mailadres vernaderen in onzin..
Het is erg als je dat moet doen, maar ik kan ff niet anders..
Aan het eind v/d maand stuur ik wel een mailtje naar een FA om mijn emailadres weer goed te zetten..
En dan hoop ik als een 'nieuw' mens terug te komen..
Het gaat jullie goed allemaal...
ik ben te bereiken op dik_koster(at)hotmail.com
quote:ohw
Op maandag 10 maart 2003 22:46 schreef DJKoster het volgende:
Kan niet slapen..
Toch maar wat opschrijven..Het komt niet alleen door Riann dat ik geen zin in Fok! meer heb, ze was bot tegen mij vanavond..
Maar ze heeft me aan het denken gezet wat ik nou eigenlijk de hele tijd deed in mijn vrije tijd..
Dat is dus niet veel..: Fok, fok en nog eens fok..
Ik heb al eerder geprobeerd om te minderen (mijn Fok!loze week) , het was geen succes...En de laatste tijd heb ik niet echt het gevoel dat ik wat zinnigs zeg op dit forum..
En al mijn naamtopics waren ook niet echt denderend.
Het ergste is dat die mensen ook nog gedeeltelijk gelijk hebben..Ik baal dus van mezelf
Maak veel te weinig tijd voor vrienden en familie, schoonmaken schiet er ook veel te vaak bij in..Tijd om te veranderen dus:
Startpagine heb ik al gewijzigd, binnenkort krijg ik een hoop star-trek video's , etc.
Kortom: ik ga weer wat aan mijn loeven doen..
En om toch niet weer te gaan Fokken zal ik mijn e-mailadres vernaderen in onzin..
Het is erg als je dat moet doen, maar ik kan ff niet anders..
Aan het eind v/d maand stuur ik wel een mailtje naar een FA om mijn emailadres weer goed te zetten..
En dan hoop ik als een 'nieuw' mens terug te komen..Het gaat jullie goed allemaal...
ik ben te bereiken op dik_koster(at)hotmail.com
najah zonde maar als dit is wat je wilt suc6 ermee dan
en het afkicken van fok is echt niet zo moeilijk als het lijkt hoor
niw, tot over een maandje dan probeer nu toch maar lekker te gaan slapen en morgen weer een nieuwe frisse dag
en tot over een maandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |