Tv kijken op je pc en video opnemen. Werkt goed onder win98. ¤ 25,-
vraag daar ff of die ook stereo is
Hauppauge en Miro/Pinnacle kan je beter vermijden. Veel gedonder met IRQ's enz. Wel kan je op die kaarten gratis Canal+ kijken zonder geluid, maarja dat is toch verboden en wat heb je aan een film zonder geluid (ja behalve die films die rond middernacht op de buis te zien zijn).
Met de Terratec kan je geen canal+ decoderen, maar op de Terratec zit een Philips chip waarbij je betere beeldkwaliteit hebt... dus je kan kiezen tussen Canal+ en slechtere kwaliteit beeld of geen canal+ en goede kwaliteit.
Veel suc6 met je keuze.
quote:hmm als ie onder XP niet werkt durf ik het ook niet onder 2k te proberen eigenlijk.. misschien toch eens kijken voor een nieuwe dan
Op zondag 9 maart 2003 23:57 schreef Gunsmoke het volgende:
Ja, ik. Maar ik weet niet of die stereo is.
Met teletekst en afstandsbediening en video ingang. Nieuw in doos. Helaas krijg ik hem niet aan de gang onder XP.
het is een TV-live van AIMS.
¤ 35.
quote:anders ik wel
Op maandag 10 maart 2003 19:49 schreef Paddo80 het volgende:
Ik heb nog wel van pinnacle een pc tv kaart liggen en een pctv pro ( das met een ab en teletekst). interesse?
Indien topicstarter geen intresse meer heeft.
quote:wat moet ie kosten??
Op maandag 10 maart 2003 19:49 schreef Paddo80 het volgende:
Ik heb nog wel van pinnacle een pc tv kaart liggen en een pctv pro ( das met een ab en teletekst). interesse?
quote:ik zal er eens over denken, dat is dan wel inclusief afstandsbediening enzo neem ik aan.. en alles werkt uiteraard gewoon
Op dinsdag 11 maart 2003 16:00 schreef Paddo80 het volgende:
is 40 euro een redelijk bedrag? voor de pro versie
quote:Is goed, ik zal je mailen alleen als de topicstarter hem niet wil. okee?
Op dinsdag 11 maart 2003 21:52 schreef dagizmo het volgende:
Ik heb een goed tv signaal. Ik wil die kaart wel overnemen, dus mocht je em nog kwijt willen:
dagizmo@lycos.nl
quote:ik heb dezelfde kaart al eens in bruikleen gehad van iemand, en toen werkte ie ook.. wil m wel hebben dus.. mail me ff aub of voeg me toe @ msn.. de@isvet.nl
Op dinsdag 11 maart 2003 21:30 schreef Paddo80 het volgende:
Inderdaad, met ab en alle zooi. Ik zal zo thuis even kijken of ik alle onderdelen nog kan vinden. hij werkt inderdaad nog en als je de goede drivers download kun je hem zelfs onder xp krijgen. Ik moet er wel bijzeggen dat je zeker moet weten dat je een sterk tv signaal moet hebben, anders zul je geen beeld krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |