nog netjes in de verpakking, niet geopend. met 15 euro beltegoed.
ik doe hem weg omdat ik al een andere simkaart heb.
Af te halen voor 15 euro in Rosmalen. (ik stuur hem vooralsnog liever niet op vanwege de verzendkosten)
nieuwprijs: 30 euro
[Dit bericht is gewijzigd door dethoom op 09-03-2003 13:02]
quote:Dat is precies wat ik ook dacht
Op zondag 9 maart 2003 12:47 schreef Solomon het volgende:
Zet de sterretjes ff ergens anders neer, ik geloof dat de telefoonnummers van vodafone allemaal met dezelfde nummers beginnen (na de 06 dan). Tenminste, dat heb ik ooit gehoord
quote:
Zet de sterretjes ff ergens anders neer, ik geloof dat de telefoonnummers van vodafone allemaal met dezelfde nummers beginnen (na de 06 dan). Tenminste, dat heb ik ooit gehoord
quote:Niet dus. Mijn tel is 06- 2742****, en ook van vodafone. Gaat dus niet op
quote:en mijne begint met 270.. dus na de 27 verandert het
Op zondag 9 maart 2003 17:46 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
Niet dus. Mijn tel is 06- 2742****, en ook van vodafone. Gaat dus niet op
quote:Ik heb 06-25****** bij vodafone....
Op zondag 9 maart 2003 17:47 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
en mijne begint met 270.. dus na de 27 verandert het
Onzin dus!
quote:Well, excuuuuuse me..
Op zondag 9 maart 2003 17:49 schreef Bier-Broeder-R het volgende:[..]
Ik heb 06-25****** bij vodafone....
Onzin dus!
Ik baseerde mijn opmerking op de nummers in dit topic...
quote:en toch klopte het ergens wel wat je zei... mijne begint ook met 21.. 0621291***
Op zondag 9 maart 2003 17:51 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Well, excuuuuuse me..
Ik baseerde mijn opmerking op de nummers in dit topic...
quote:hoe moet ik hem dan opsturen (onder rembours)? en hoe krijg ik het geld dan op mn rekening?
Op vrijdag 14 maart 2003 13:56 schreef bellingerII het volgende:
Deal: 12:50 plus portokosten
Check?
quote:ok dan is het goed.... zou u een mailtje met adresgegevens kunnen sturen naar het emailadres in mijn profiel? zodat ik weet waar ik hem naar toe kan sturen. dan beantwoord ik die met mijn bankgironummer waar u het bedrag op mag overmaken. als ik dan het geld op mijn rekening heb zal ik hem meteen opsturen naar u.
Op vrijdag 14 maart 2003 15:05 schreef bellingerII het volgende:
door mij jouw rekeningnummer te mailen, maak ik ik 12:50 plus porto (zeg 13:50) en jij stuurt mij na ontvangst de simkaart. Kheb een zoontje van 5 die een 5110 van mij heeft gekregen. Hij wil graag spelletjes doen op dat ding maar hij ziet niet anders dan "plaats een simkaart" vandaar....
kunnen we trouwens 14,50 euro afspreken als prijs, want verzenden is toch wel iets prijziger dan 1 euro, de simkaart zit namelijk nog in de grote originele verpakking.
quote:idd! dit topic kan dicht
Op vrijdag 14 maart 2003 15:32 schreef bellingerII het volgende:
Gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |