Dat is altijd verschillend per man en mag wel eens wijzigen
(na b.v een slechte ervaring)
In mijn geval is de tip die danoontje me gaf wel toepasbaar
Laat een meisje nooit je gevoelens tonen als het net aan is..je bent sneller op straat dan de vuiniszak.
[Dit bericht is gewijzigd door Dracar op 08-03-2003 20:45]
Maar goed zo ben ik sommige zullen hier natuurlijk anders overdenken.
quote:Ehhh.... kijk ook even naar de Smilie.....Di eopeningszin is een beetje gechargeerd, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Verder spreek ik in de derde persoon, ik draag dus geen mening uit over de motieven maar, slechts over het gegeven.
Op zaterdag 8 maart 2003 16:27 schreef _Maria_ het volgende:[..]
dit is toch gewoon verschrikkelijk, een meisje moet dus blijkbaar, ook al wil ze best, net doen alsof ze niet wil, de boot afhouden, want anders is ze een 'gemakkelijk te verschalken hertje' en dan is de lol voor de heren er al af? Onder welke steen komen jullie uitgekropen? ooit gehoord van eerlijkheid en spontaniteit, ipv al die rare technieken om interessant te lijken? En hoe in godsnaam ga je het op die manier langer dan een week met iemand uithouden als je na een keer seks alle interesse al bent verloren. Wat een ellende zeg.
Verder zeg ik dat er "vuurwerk" moet zijn om 2 mensen bij elkaar te brengen, voor minder moet je het niet doen of het zijn avontuurtjes, romances, of hoe je kortstondige relaties dan ook noemt...
En dat "de boot afhouden" kan toch gewoon onderdeel zijn van het spel tussen man en vrouw??? Prachtig toch??
Capiche hertje???
quote:Sorry, ik doe niet aan bullshit verzachtende smileys. Verder vind ik het spel tussen man en vrouw ook flauwekul, ik heb ook die boekjes wel gelezen met 200 tips om de man van je leven te vinden. "bel hém niet, laat hem jou bellen", "beantwoord zijn mails niet dezelfde dag", "als hij je uit vraagt, zeg dan altijd dat je al een afspraak hebt" blablablabla, me dunkt dat ik zo ook wel genoeg gezever heb zonder al dat gedoe.
Op zaterdag 8 maart 2003 23:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Ehhh.... kijk ook even naar de Smilie.....Di eopeningszin is een beetje gechargeerd, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Verder spreek ik in de derde persoon, ik draag dus geen mening uit over de motieven maar, slechts over het gegeven.
Verder zeg ik dat er "vuurwerk" moet zijn om 2 mensen bij elkaar te brengen, voor minder moet je het niet doen of het zijn avontuurtjes, romances, of hoe je kortstondige relaties dan ook noemt...
En dat "de boot afhouden" kan toch gewoon onderdeel zijn van het spel tussen man en vrouw??? Prachtig toch??
Capiche hertje???
quote:Geslacht: man. En je bent het echt met me eens? amai.
Op zaterdag 8 maart 2003 19:21 schreef Kwark het volgende:
Ave _Maria_
En waar maak je je nou zo druk om. Als een man je echt ziet zitten, dan geeft hij je de tijd die je nodig hebt om elkaar beter te leren kennen. Doet hij dit niet, dan kan je erop rekenen dat het een lustmaniak is.
Maar een serieuze relatie, dat kost gewoon wat meer tijd. Mannen kunnen sex en liefde veel beter los van elkaar zien, denk ik (voor mannen is 'de daad' zowieso altijd wel leuk/lekker om te doen). Als ik verliefd op iemand wordt, denk ik niet (meer) alleen aan sex. Dit niet te oppervlakkig opvatten a.u.b.
Als er bij mij iemand blijft maffen, slaap ik zelf overigens gewoon op de bank, juist om de situatie te voorkomen dat een van de partijen de indruk krijgt dat er 'iets' verwacht wordt... Dan kun je elkaar iig ook de volgende ochtend nog gewoon aankijken
quote:Ze staan dan ook voor je in de rij zeker???
Op zaterdag 8 maart 2003 23:32 schreef _Maria_ het volgende:[..]
Sorry, ik doe niet aan bullshit verzachtende smileys. Verder vind ik het spel tussen man en vrouw ook flauwekul, ik heb ook die boekjes wel gelezen met 200 tips om de man van je leven te vinden. "bel hém niet, laat hem jou bellen", "beantwoord zijn mails niet dezelfde dag", "als hij je uit vraagt, zeg dan altijd dat je al een afspraak hebt" blablablabla, me dunkt dat ik zo ook wel genoeg gezever heb zonder al dat gedoe.
Waar heb je het over??? Als jij je voorbeeldjes onder het spel verstaat, dan snap je er helemaaaal niets van...
quote:Lees mijn posts maar eens door. En ik denk dat je dit ook wel een interessant topic zult vinden..
Op zaterdag 8 maart 2003 23:33 schreef _Maria_ het volgende:[..]
Geslacht: man. En je bent het echt met me eens? amai.
quote:Wat bedoel jij dan met 'het spel' ?
Op zondag 9 maart 2003 00:29 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Ze staan dan ook voor je in de rij zeker???
Waar heb je het over??? Als jij je voorbeeldjes onder het spel verstaat, dan snap je er helemaaaal niets van...
Als ik een meisje leuk vind, en zij mij, dan heb ik verder geen spelletjes nodig om het naar m'n zin te hebben hoor.
De meeste mannen die dit gewoon accepteren menen het meestal wel goed met je. Tenzij je natuurlijk beschikt over heel veel geld.. gna!
quote:Dat is bij iedere man verschillend. Ik denk dat je beter het type man moet in schatten. Je praat toch eerst met zoon man, dankunje subtiel vragen wat hij wil. Mannen hebben at soms niet in de gaten. Vrouwen zijn daar heel goed in,dat hoef ik jou eigenlijk niet te vertellen...
Op zaterdag 8 maart 2003 01:04 schreef danoontje het volgende:
Oke, ik snap er niks meer van. Ik ben aan t onderzoeken wat mannen nou eigenlijk willen, dus vraag ik het hier maar eens..
Kijk, stel je komt een leuke meid tegen in de kroeg ofzo, en jullie hebben het gezellig. Na afloop gaan jullie nog wat drinken bij jou of haar. Van het een komt het ander en je gaat zoenen enz..
Op zo'n moment heb ik dus zoiets dat ik niet meteen met hem naar bed wil ofzo. In dat opzicht zijn de meeste mannen dan nog wel redelijk relaxed. Maar op zo'n moment kun je dus echt niet inschatten wat ze willen. En dan negen van de tien keer gaan ze 's ochtends weg en hoor je er niks meer van. Gaat het dan echt alleen maar om de lusten??
En wanneer nemen mannen je dan serieus? Als je niet met ze naar bed gaat, of juist wel, of als je zelf ook onverschillig doet?
Laatst had ik namelijk ook een hele leuke avond met een jongen gehad en de volgende ochtend vroeg hij mijn nummer en gaf hij dat van hem. Nou, ik heb hem gesmst maar niks meer van gehoord. Later hoorde ik een vaag iets dat ie me wel leuk vond maar niet voor serieus ofzo.
Nou, geef me eens advies! Hoe werkt dat tegenwoordig nou allemaal??
Ik denk dat je het type man eens beter moet gaan inschatten.
quote:ik begrijp inderdaad niet waarom het spelen van een spel leuker of beter zou zijn dan gewoon eerlijk zijn nee. Maar je mag het natuurlijk altijd uitleggen.
Op zondag 9 maart 2003 00:29 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Ze staan dan ook voor je in de rij zeker???
quote:ik kan gewoon niet geloven dat mensen echt serieus zo denken. Nu kan ik van BHFH eerlijk gezegd geen enkele post lezen zonder te denken 'dat meent ie niet' maar dit is toch echt wel triestig.
Op zondag 9 maart 2003 03:15 schreef Kwark het volgende:[..]
Lees mijn posts maar eens door. En ik denk dat je dit ook wel een interessant topic zult vinden..
Schrikbarend, hoe weinig "nette" meisjes er zijn
quote:Kansloos hoor
Op zondag 9 maart 2003 14:40 schreef plukje84 het volgende:
alle mannen willen alleen maar neuken. En ik zie er best wel goed uit zeggen ze , duss, kan ik kiezen wat ik wil.
quote:Precies. Alle mannen willen alleen maar sex
alle mannen willen alleen maar neuken. En ik zie er best wel goed uit zeggen ze , duss, kan ik kiezen wat ik wil.
quote:
quote:wtf over arrogantie gesproken
quote:Ik ga alleen maar met coole gasten, sukkels moet ik niet. Ik heb hoge eisen en kan ik ook hebben,.,
Op zondag 9 maart 2003 14:46 schreef _Maria_ het volgende:[..]
en dan die mannen hier maar zeiken over gemakkelijk te verschalken hertjes!!
quote:Jij bent zo'n.............laat ook maar
Op zondag 9 maart 2003 14:48 schreef plukje84 het volgende:[..]
Ik ga alleen maar met coole gasten, sukkels moet ik niet. Ik heb hoge eisen en kan ik ook hebben,.,
quote:ben je nou weer dronken?
Op zondag 9 maart 2003 14:48 schreef plukje84 het volgende:[..]
Ik ga alleen maar met coole gasten, sukkels moet ik niet. Ik heb hoge eisen en kan ik ook hebben,.,
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:11 schreef AcidTrance het volgende:[..]
Jij bent zo'n kapsoneswijf laat ook maar
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:15 schreef Poogie het volgende:[..]
quote:Beter kun je het formuleren: JONGENS! willen bier, sex, voetbal, tieten, ass, tieten, neuken, one-night-stands, sletten.
Op zaterdag 8 maart 2003 09:05 schreef mrmiddel het volgende:Bier, sex en voetbal.
En in een later stadium waarschijnlijk een vrouw, een auto en een huis.
Mannen zijn volwassen en hebben godzijdank wat meer smaak!
quote:Waar slaat dit nu weer op? het enige dat ze zegt is dat ze niet met jan en alleman mee gaat? Fok zeg, een beetje zelfvertrouwen en de sneue kereltjes hier staan al weer klaar om het af te keuren.
Op zondag 9 maart 2003 15:15 schreef Poogie het volgende:[..]
quote:Jij doet nu precies hetzelfde
Op zondag 9 maart 2003 15:20 schreef _Maria_ het volgende:[..]
Waar slaat dit nu weer op? het enige dat ze zegt is dat ze niet met jan en alleman mee gaat? Fok zeg, een beetje zelfvertrouwen en de sneue kereltjes hier staan al weer klaar om het af te keuren.
[Dit bericht is gewijzigd door AcidTrance op 09-03-2003 15:25]
quote:Een lekker of knap wijf (ook man) is altijd arrogant
Op zondag 9 maart 2003 15:20 schreef _Maria_ het volgende:Waar slaat dit nu weer op? het enige dat ze zegt is dat ze niet met jan en alleman mee gaat? Fok zeg, een beetje zelfvertrouwen en de sneue kereltjes hier staan al weer klaar om het af te keuren.
quote:??? Het enige dat ik doe is me ergeren aan jullie belachelijke vooroordelen, preutsheid, en bekrompenheid. Ik geef toe, ik zou me beter de moeite besparen er iets van te zeggen, maar ik loop tenminste niet met kotssmileys te gooien als iemand zegt dat ze hoge eisen stelt aan haar one night stands/relaties/whatever.
Op zondag 9 maart 2003 15:22 schreef AcidTrance het volgende:[..]
Jij doet nu precies hetzelfde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |