In een Hind D...wat ik niet heb overleefd...
A10 dat geluid van die Gatling Gun
Favoriete maps: El Alamein day 1 en day 2, Bocage day 1 en day 2, Gazala en als Iraakse bestuurder van de M-1974 artillerie DC Battle of 73 Easting.
Artillerie verschuilen in zo'n lange kuil voor de uitgang van de Coalition basis en ik pluk ze er een voor een uit zonder dat ze me meteen kunnen zien.
Ik vind die All Seeing Eye en Gamespy niet altijd even lekker werken; niet alle servers staan er altijd op, dus je kunt niet altijd Fok!kers vinden zo is mijn eerdere ervaring. Ik mis de goede oude tijd met Battle.net. Veel lag, maar je kon tenminste chatten in eigen kanalen voordat je een game binnenging. En het was vrij simpel om van daar uit met mensen ingame te praten.
En ik kan nog steeds geen screenshots maken met PrintScreen of andere knopkes. Terwijl het wel bij iedereen schijnt te werken.
quote:Whoehahahaha
Op maandag 28 april 2003 04:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb gisteravond (zaterdag) de hele avond (sick) al met de Desert Combat mod gespeeld. Ik krijg na de Blackhawk nu de Apache beter onder controle en kan met trots melden dat ik ook eindelijk kills kan maken met dit ding,Ik vind die All Seeing Eye en Gamespy niet altijd even lekker werken; niet alle servers staan er altijd op, dus je kunt niet altijd Fok!kers vinden zo is mijn eerdere ervaring. Ik mis de goede oude tijd met Battle.net. Veel lag, maar je kon tenminste chatten in eigen kanalen voordat je een game binnenging. En het was vrij simpel om van daar uit met mensen ingame te praten.
En ik kan nog steeds geen screenshots maken met PrintScreen of andere knopkes. Terwijl het wel bij iedereen schijnt te werken.
Als server overzicht grbruik ik meestal het spel zelf. Daar zie je duidelijk welke servers gemod zijn en welke BF en RTR zijn. Prima verder......
PrintScrn moet gewoon werken hoor. Druk er op en zoek je screenshots later op in c:\program files\ea games\battlefield 1942\screenshots
Daar staat dan .tsa files in geloof ik die Photoshop kan openen Althans,... zo die ik het !
Hier nog wat screens van Bastard die het opneemt tegen een tank .....
LOL@Bastard
Die jongen leert het ook nooit!
Zijn we trouwens allemaal overgestapt op Desert Combat?
quote:
Op maandag 28 april 2003 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahaha.LOL@Bastard
quote:Ik iedergeval wel
Op maandag 28 april 2003 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahaha.LOL@Bastard
Maar als je geen zin hebt kan je ook normale bf 1942 doen, maar DC is vetter!
quote:Dat is ook een reden waarom ik het spel zelf als serveroverzicht gebruik, vanwege de DC helm.
Op maandag 28 april 2003 08:46 schreef Chocobo het volgende:
Als server overzicht grbruik ik meestal het spel zelf. Daar zie je duidelijk welke servers gemod zijn en welke BF en RTR zijn. Prima verder......PrintScrn moet gewoon werken hoor. Druk er op en zoek je screenshots later op in c:\program files\ea games\battlefield 1942\screenshots
Daar staat dan .tsa files in geloof ik die Photoshop kan openen
Althans,... zo die ik het !
Misschien omdat ik het spel op D:\program files\ea games\battlefield 1942 heb staan dat de screenshotfunctie niet werkt. In dat geval is er misschien een .ini of ander bestand waarin ik de dir kan wijzigen, maar dat heb ik niet gevonden.
quote:Dit MEEN je niet
Op maandag 28 april 2003 21:32 schreef Enchanter het volgende:
Die nieuwe star wars mod voor BF 1942 ziet er ook erg lekker uit![]()
quote:Word met de week steeds gekker.
quote:haha
quote:Ja dat meen ik wel
Op maandag 28 april 2003 21:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dit MEEN je niet
Waar komen al die mods toch vandaan ?
http://www.swbattlefield.jolt.co.uk voor meer info
Kijk anders ff op www.planetbattlefield.com voor meer mods (GI JOE mod bijvoorbeeld)
quote:God wat prachtig.....
Op maandag 28 april 2003 21:44 schreef Enchanter het volgende:[..]
Ja dat meen ik wel
![]()
Kijk anders ff op www.planetbattlefield.com voor meer mods (GI JOE mod bijvoorbeeld)
quote:Ohhh Yeah!
Ja dat meen ik wel
![]()
Het is nog in ontwikkeling lees ik, maar wat een gave mod zal het zijn als het uit is (en werkt)!
quote:Vond het spel al
Ja dat meen ik wel
![]()
quote:Zeker een aanrader.
Op dinsdag 29 april 2003 15:10 schreef Steve-O het volgende:
Word tijd dat ik ook maar eens BF1942 ga spelen
quote:Hee, dat werkt!
Op maandag 28 april 2003 21:24 schreef gieling.com het volgende:
printscreen en dan in een of andere photo/teken programma contl-v wil ook wel helpen
quote:Jah, das het nadeel daarvan!
Op dinsdag 29 april 2003 22:48 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Hee, dat werkt!
Alleen kan ik dus slechts maar één screenshot per keer maken...
Maar gewoon je tekenprogramma openlaten. Screenshot maken, alt-tab drukken, in tekenprogramma zetten, en opnieuwmet een nieuw 'document'
Nawja, dit is gewoon een mogenlijkheid
quote:Zoek is op fsscreen simpel programma die je screenshots op je desktop zet
Op dinsdag 29 april 2003 22:48 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Hee, dat werkt!
Alleen kan ik dus slechts maar één screenshot per keer maken...
quote:http://www.desertcombat.com/
Op woensdag 30 april 2003 18:13 schreef Bhorka het volgende:
Waar kan je die Desert Combat mod downloaden eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |