quote:Uhm...de binnenkant is altijd cool geweest
Op vrijdag 7 maart 2003 11:37 schreef DoctorB het volgende:[..]
Dus eigenlijk ben je niet CoolGuy maar wil je dat worden....
Dan moet je de binnenkant veranderen en niet de buitenkant.
En natuurlijk net als DoctorB een eeeeeenorme l*l krijgen....
quote:Okay, maar wat kost het nou ? Dat wil ik erg graag weten. Iig alvast bedankt voor deze informatie
Op vrijdag 7 maart 2003 11:45 schreef schatje het volgende:[een lap text]
http://www.mooigebit.nl/php/vraaghetde.php
quote:Klik op die link, dan kun je het vragen.
Op vrijdag 7 maart 2003 11:52 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Okay, maar wat kost het nou ? Dat wil ik erg graag weten. Iig alvast bedankt voor deze informatie
Wiite tanden zoals in de reclame zijn niet natuurlijk en zeker niet gezond!! Wees trots op je sterke gebit en geniet ervan zolang je het nog hebt
ps. rode lippenstift zou ik ook vermijdden, daardoor zien je tanden er geler uit... maar dat is in jouw geval geloof ik het probleem niet
quote:Iets van +-500 Euro.
Op vrijdag 7 maart 2003 11:52 schreef CoolGuy het volgende:
Okay, maar wat kost het nou ? Dat wil ik erg graag weten. Iig alvast bedankt voor deze informatie
Hier hing een poster van bij de tandarts zojuist
Tip:
Wrijf met een aardbei over je tanden heen, het zuur in die aardbei maakt dat je tanden wit (witter) worden. Niet te vaak doen want dan bijt dat zuur je hele glazuur laag kapot.
quote:Citroen toch ook? Maar dat is ook niet al te best voor je glazuur..
Op vrijdag 7 maart 2003 12:34 schreef BlackOrchid het volgende:
Tip:
Wrijf met een aardbei over je tanden heen, het zuur in die aardbei maakt dat je tanden wit (witter) worden. Niet te vaak doen want dan bijt dat zuur je hele glazuur laag kapot.
Maar is het dan niet slecht om je tanden bij een cosmetische tanden te laten witten?
quote:Dit zou ik idd ook wel graag willen weten
Op vrijdag 7 maart 2003 12:52 schreef Qarinx het volgende:[..]
Citroen toch ook? Maar dat is ook niet al te best voor je glazuur..
Maar is het dan niet slecht om je tanden bij een cosmetische tanden te laten witten?
Bij mijn boventanden hebben ze ervoor gekozen om witte "plaatjes" op de voorkant van mijn tanden te doen, dus daarmee was die verkleuring ook weg. Mijn ondergebit is met dat bleekspul gedaan, dat kostte als ik me goed herinner 250 gulden. Ik kreeg daarvoor een op maat gemaakt plastic bitje, dat ik elke avond moest vullen met een bepaalde gel, en daar moest ik dan mee slapen. Je tanden zijn de volgende dag een beetje gevoelig, maar zodra je wat gegeten hebt trekt dat weg. En na een keer of zes (je moet het om de dag doen) zijn je tanden mooi spierwit.
quote:Goffer zeg...250 gulden
Op vrijdag 7 maart 2003 13:05 schreef phileine het volgende:
Je moet het inderdaad niet te vaak doen, maar eens in de paar jaar kan geen kwaad.
Ik heb het voor mijn bruiloft laten doen, omdat ik dat leuker vond op de foto's. Ik heb het wel teruggekregen van de verzekering, omdat bij mij de verkleuring een gevolg was van het slikken van penicilline op zeer jonge leeftijd, dus ik kon er zelf niets aan doen. Ik ben er inderdaad voor naar een cosmetische tandarts gegaan, wist ik zeker dat ze niet al te gek of ongezond zouden gaan doen.Bij mijn boventanden hebben ze ervoor gekozen om witte "plaatjes" op de voorkant van mijn tanden te doen, dus daarmee was die verkleuring ook weg. Mijn ondergebit is met dat bleekspul gedaan, dat kostte als ik me goed herinner 250 gulden. Ik kreeg daarvoor een op maat gemaakt plastic bitje, dat ik elke avond moest vullen met een bepaalde gel, en daar moest ik dan mee slapen. Je tanden zijn de volgende dag een beetje gevoelig, maar zodra je wat gegeten hebt trekt dat weg. En na een keer of zes (je moet het om de dag doen) zijn je tanden mooi spierwit.
En wat is dan toch de beste methode ?
quote:laat ze bleken.
Op zondag 9 maart 2003 14:31 schreef Mimic het volgende:
dus als ik dit zo lees kan je beter je normale kleur tanden houden nu omdat het witter maken te schadelijk is?En wat is dan toch de beste methode ?
De tandarts maakt een afdruk van je gebit en maakt daarvan een bitje. Je krijgt dan een soort van gel mee die in je bitje moet doen, je moet deze 8 uur inhouden dus tijdens je gaat slapen is het beste.
Het hielp iig bij mij, het is nu al 2 of 3 jaar geleden maar mijn tanden zijn nog steeds wit, mijn tandarts verbaast zich er elke keer weer over dat ze niet meer geler zijn geworden
quote:Idd, schuurmiddel, echt heeeeeel goor maar het werkt wel
Op vrijdag 7 maart 2003 10:44 schreef edjuh18 het volgende:
cif
quote:Maar niet aan te raden omdat je tanden heel gevoelig worden
Op zondag 9 maart 2003 15:01 schreef Charys het volgende:[..]
Idd, schuurmiddel, echt heeeeeel goor maar het werkt wel
quote:en daarna goed speoeln met bleek
Op vrijdag 7 maart 2003 10:44 schreef edjuh18 het volgende:
cif
Aan die link heb ik wat
|
Forum Opties | |