abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 7 maart 2003 @ 11:51:29 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8930335
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 11:37 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je niet CoolGuy maar wil je dat worden....
Dan moet je de binnenkant veranderen en niet de buitenkant.
En natuurlijk net als DoctorB een eeeeeenorme l*l krijgen....

Uhm...de binnenkant is altijd cool geweest Nu gaat het mij juist om de buitenkant. Mijn nick is dus van toepassing op mijn innerlijk
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 7 maart 2003 @ 11:52:26 #27
16180 crew  CoolGuy
pi_8930354
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 11:45 schreef schatje het volgende:

[een lap text]

http://www.mooigebit.nl/php/vraaghetde.php

Okay, maar wat kost het nou ? Dat wil ik erg graag weten. Iig alvast bedankt voor deze informatie
  vrijdag 7 maart 2003 @ 11:53:43 #28
16715 Mylene
*schatje*
pi_8930388
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 11:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Okay, maar wat kost het nou ? Dat wil ik erg graag weten. Iig alvast bedankt voor deze informatie

Klik op die link, dan kun je het vragen.
pi_8930752
Als je je tanden twee, drie keer op een dag poetst dan kunnen ze niet veel witter worden. De kleur van je tanden zit niet in het glazuur, maar in het tandbeen daaronder. En inderdaad, gelige tanden zijn stukken sterker dan witte tanden.
Natuurlijk is de kleur van je glazuur wel te beinvloeden door het roken, koffie en thee drinken etc.
Als je niet rookt, niet overmatig koffie en thee drinkt, je poetst je tanden goed en voldoende vaak op een dag, dan kúnnen je tanden gewoon niet witter worden!!
Er zijn wel middeltjes die beweren dat te kunnen, maar zoals al eerder gezegd, dat is een tijdelijk effect en je tanden zijn daarna gevoeliger voor aanslag dan daarvoor.

Wiite tanden zoals in de reclame zijn niet natuurlijk en zeker niet gezond!! Wees trots op je sterke gebit en geniet ervan zolang je het nog hebt

ps. rode lippenstift zou ik ook vermijdden, daardoor zien je tanden er geler uit... maar dat is in jouw geval geloof ik het probleem niet

Alles, alles wil ik weten!!
  vrijdag 7 maart 2003 @ 12:17:25 #30
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8931018
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 11:52 schreef CoolGuy het volgende:

Iets van +-500 Euro.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_8931208
Volgens mijn tandarts hebben mensen gewoon verschillende tinten van gebit, de een witter dan de anderen. Gele tanden schijnen sterker te zijn dan witte en een wit gebit is eigenlijk ook wel een modeverschijnsel, net als grote tieten en een slank figuur..
Hip Huismusje in De Grote Stad
  vrijdag 7 maart 2003 @ 12:29:54 #32
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8931332
http://www.britesmile.nl/

Hier hing een poster van bij de tandarts zojuist

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 7 maart 2003 @ 12:34:45 #33
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_8931445
Heb van te voren niet alles door gelezen dus het kan wezen dat deze tip er al een keer staat... sorry dan maar!

Tip:
Wrijf met een aardbei over je tanden heen, het zuur in die aardbei maakt dat je tanden wit (witter) worden. Niet te vaak doen want dan bijt dat zuur je hele glazuur laag kapot.

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  vrijdag 7 maart 2003 @ 12:52:54 #34
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8931897
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 12:34 schreef BlackOrchid het volgende:
Tip:
Wrijf met een aardbei over je tanden heen, het zuur in die aardbei maakt dat je tanden wit (witter) worden. Niet te vaak doen want dan bijt dat zuur je hele glazuur laag kapot.
Citroen toch ook? Maar dat is ook niet al te best voor je glazuur..

Maar is het dan niet slecht om je tanden bij een cosmetische tanden te laten witten?

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  Moderator vrijdag 7 maart 2003 @ 13:04:06 #35
16180 crew  CoolGuy
pi_8932180
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 12:52 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Citroen toch ook? Maar dat is ook niet al te best voor je glazuur..

Maar is het dan niet slecht om je tanden bij een cosmetische tanden te laten witten?

Dit zou ik idd ook wel graag willen weten ik blijf er toch bij dat gelige tanden niet mooi zijn, en ik vind dat ik best wel witte tandjes mag hebben want dan kan ik nog beter
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:04:49 #36
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_8932204
Bij de Witte Tandenwinkel in Amsterdam hebben ze allerlei bleekproducten, zoals gel die je dan met een bitje in je mond (om je tanden heen) moet stoppen, en een tijdje erin moet laten zitten. Een vriend van me heeft het geprobeerd en het hielp. Je moet er wel wat voor over hebben om elke dag weer dat bitje on je mond te laten zitten voor een tijdje.
pi_8932214
Je moet het inderdaad niet te vaak doen, maar eens in de paar jaar kan geen kwaad.
Ik heb het voor mijn bruiloft laten doen, omdat ik dat leuker vond op de foto's. Ik heb het wel teruggekregen van de verzekering, omdat bij mij de verkleuring een gevolg was van het slikken van penicilline op zeer jonge leeftijd, dus ik kon er zelf niets aan doen. Ik ben er inderdaad voor naar een cosmetische tandarts gegaan, wist ik zeker dat ze niet al te gek of ongezond zouden gaan doen.

Bij mijn boventanden hebben ze ervoor gekozen om witte "plaatjes" op de voorkant van mijn tanden te doen, dus daarmee was die verkleuring ook weg. Mijn ondergebit is met dat bleekspul gedaan, dat kostte als ik me goed herinner 250 gulden. Ik kreeg daarvoor een op maat gemaakt plastic bitje, dat ik elke avond moest vullen met een bepaalde gel, en daar moest ik dan mee slapen. Je tanden zijn de volgende dag een beetje gevoelig, maar zodra je wat gegeten hebt trekt dat weg. En na een keer of zes (je moet het om de dag doen) zijn je tanden mooi spierwit.

mooi he, alles
  Moderator vrijdag 7 maart 2003 @ 15:36:29 #38
16180 crew  CoolGuy
pi_8936244
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 13:05 schreef phileine het volgende:
Je moet het inderdaad niet te vaak doen, maar eens in de paar jaar kan geen kwaad.
Ik heb het voor mijn bruiloft laten doen, omdat ik dat leuker vond op de foto's. Ik heb het wel teruggekregen van de verzekering, omdat bij mij de verkleuring een gevolg was van het slikken van penicilline op zeer jonge leeftijd, dus ik kon er zelf niets aan doen. Ik ben er inderdaad voor naar een cosmetische tandarts gegaan, wist ik zeker dat ze niet al te gek of ongezond zouden gaan doen.

Bij mijn boventanden hebben ze ervoor gekozen om witte "plaatjes" op de voorkant van mijn tanden te doen, dus daarmee was die verkleuring ook weg. Mijn ondergebit is met dat bleekspul gedaan, dat kostte als ik me goed herinner 250 gulden. Ik kreeg daarvoor een op maat gemaakt plastic bitje, dat ik elke avond moest vullen met een bepaalde gel, en daar moest ik dan mee slapen. Je tanden zijn de volgende dag een beetje gevoelig, maar zodra je wat gegeten hebt trekt dat weg. En na een keer of zes (je moet het om de dag doen) zijn je tanden mooi spierwit.

Goffer zeg...250 gulden das een beetje duur, maar iig wel bedankt voor de tip, want als ze dan spierwit worden is ook mooi
pi_8937171
Witte gebitten zijn zwakker dan gele gebitten volgens mijn tandarts, dus maak je maar geen zorgen hoor...
pi_8937273
Het kan ook in je genen zitten waardoor je gele tanden krijgt. Tenminste dat is wat mij tandarts mij vertelde.
pi_8975940
Als ik dit zo allemaal lees houd ik mijn minder-witte tanden gewoon zoals ze zijn! Succes CoolGuy!
Mon 'en!
pi_8976081
Ik had 5 jaar terug ofzo ook zo'n setje met gels gekocht bij Tell-Sell. En ik moet zeggen dat het wel geholpen had. Maar het resultaat was wel heel miniem en ze zijn weer terug naar geelig.
  zondag 9 maart 2003 @ 14:31:33 #43
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_8979195
dus als ik dit zo lees kan je beter je normale kleur tanden houden nu omdat het witter maken te schadelijk is?

En wat is dan toch de beste methode ?

smile :D
pi_8979700
quote:
Op zondag 9 maart 2003 14:31 schreef Mimic het volgende:
dus als ik dit zo lees kan je beter je normale kleur tanden houden nu omdat het witter maken te schadelijk is?

En wat is dan toch de beste methode ?

laat ze bleken.

De tandarts maakt een afdruk van je gebit en maakt daarvan een bitje. Je krijgt dan een soort van gel mee die in je bitje moet doen, je moet deze 8 uur inhouden dus tijdens je gaat slapen is het beste.
Het hielp iig bij mij, het is nu al 2 of 3 jaar geleden maar mijn tanden zijn nog steeds wit, mijn tandarts verbaast zich er elke keer weer over dat ze niet meer geler zijn geworden

pi_8979743
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:44 schreef edjuh18 het volgende:
cif
Idd, schuurmiddel, echt heeeeeel goor maar het werkt wel
pi_8980142
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:01 schreef Charys het volgende:

[..]

Idd, schuurmiddel, echt heeeeeel goor maar het werkt wel

Maar niet aan te raden omdat je tanden heel gevoelig worden
pi_8980183
"Beverley Hills Formula" tandpasta van de betere supermarkt of drogist werkt goed, en schijnt het glazuur niet te zeer aan te tasten (je kunt desnoods na afloop even Elmex Medical of Elmex Sensitive gebruiken om het glazuur te versterken). Een week lang iedere avond een minuutje spoelen met 1% waterstofperoxide werkt ook goed.
pi_8983485
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:44 schreef edjuh18 het volgende:
cif
en daarna goed speoeln met bleek
*iets met rechterhand*
  zondag 20 juli 2003 @ 13:33:15 #49
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_11890012
Dank je Schatje, naar zo een adres was ik al een tijdje op zoek. Mag niet klagen wat betreft mijn gebit, echter ik heb twee kronen, ( gevallen met fietsen) en als ik de tanden nu wil bleken zit ik met een probleem, die kronen dus.

Aan die link heb ik wat

pi_11891925
pearldrops gaan gebruiken doe ik ook, werkt heel goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')