Een pakketje codecs, waaronder xvid en bij mij werkt het als een zonnetje
Het kan onmogelijk aan de video-codec liggen dat je geen geluid hebt. Mijn tip: gebruik Gspot om erachter te komen welke geluids-codec je nodig hebt.
In dit geval gok ik op AC3
Gebruik idd liever geen codecpack, veroorzaakt alleen maar conflicten als je gelijk de hele zooi erop flikkerd.
quote:Idd, vriend van me had het ook, ff AC3 installe en hoppa klaar met sound erbij
Op vrijdag 7 maart 2003 09:33 schreef Progressor het volgende:
Als dat de diviety(oid) xvid rip is dan heb je ac3 geluidscodec nodig. Zoek maar ff op google, dan vind je hem zo.Gebruik idd liever geen codecpack, veroorzaakt alleen maar conflicten als je gelijk de hele zooi erop flikkerd.
quote:SPECS !!!!!!!!!!!!!!!
Iemand een idee welke codec je moet hebben als je geen geluid hebt?
als ik bij de garage kom en zeg :"mijn auto is stuk" zegt de garagehouder . . ."meneer aan zo'n omschrijving heb ik niks" en hij stuurt me weer naar huis !
quote:ahem ...
Op vrijdag 7 maart 2003 09:59 schreef Suphafly het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad.. je moet de nimo codec pack hebben en dan alles uizetten behalve de AC3 decoder en die daar onder staat kweet effe niet meer hoe die heet iets met video. dan doet ie het meteen.. omzetten naar vcd wordt een kenkerwerk trouwen
<tip mode>
Installeer ffdshow voor al je video codecs mbt DivX /XviD... de standaard AC3 filters voldoen voor je geluid. Gebruik ook gewoon Mediaplayer 6.4 (mplayer2.exe in c:\programfiles\windows media player) of install Mediaplayer classic als je in XP zit... Voor subtitles DirectVobSub installeren waarbij je voor .SRT bestanden als Font het beste het Tiresias signfont kan gebruiken.
</tip mode>
Codecs opnieuw installeren heeft geen zin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |