abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8925820
quote:
Vanaf woensdag, 12 maart zendt VTM de docu-reeks over het leven van Eddy Wally uit. De eerste aflevering van "Wally's Wereld" leert alvast dat het glamourpak van de bekendste Vlaamse smartlapzanger letterlijk en figuurlijk afvalt. Donderdag stelde Luk Alloo "Wally's Wereld" voor aan de pers. Alloo heeft als interactieve reporter "The Voice of Europe" enkele maanden gevolgd met een cameraploeg. Ook nu nog volgt de ploeg van TV6 "de handtassenverkoper van Ertvelde". Zowel het professionele als persoonlijke leven van de 70-jarige zanger komen in dertien afleveringen aan bod.

Aanvankelijk was de start van de reeks voorzien voor begin februari. De commerciële zender en Alloo waren het oneens over de uitzendvolgorde. De eerste aflevering start met de reis van Wally en zijn vrouw Mariette naar het mondaine Miami. "Het is beter dat de reeks begint aan de warme beach van Miami. Hier in Vlaanderen is het momenteel koud en dan kijken de mensen graag naar programma's in warme oorden", zegt de reporter.

Ondertussen staat de smartlapzanger 50 jaar op de planken. Het idee voor de reeks ontstond nadat de zanger Alloo eens toefluisterde: "Allootje, het zou wat zijn, een eigen Eddy Wally Show op televisie". De samenwerking met Eddy verliep volgens Alloo vlot. De eerste aflevering verloopt traag en toont Wally als een eerlijke en immer spontane entertainer. "We wilden bewust de eerste aflevering traag laten voortkabbelen. Ik ben niet uit op effectbejag en toon de mens Eddy Wally zoals hij is. De kijker kan hem zo rustig leren kennen", zegt Alloo. Volgens hem komt Wally ook authentiek over. "De kijker zal hem anders leren kennen. Langzaam valt zijn glitterpak af. Ik denk dat de vooroordelen over hem wel zullen verdwijnen".

Ook de typische entertainment-stijl van de zanger wordt in de verf gezet. De eerste uitzending bulkt van termen als "Gewéldig", "Fantastisch", "Oh my God", "Wauw", "Ongelooflijk, Onvoorstelbaar". Over dat turb-otaaltje zegt Wally zelf dat het een entertainment-trucje is: "De mensen reageren daar altijd enthousiast op, dus blijf ik dat gebruiken". Vrijdagavond zendt VTM "Idool 2003: van 3000 naar 10" uit. In deze speciale aflevering van het programma blikken de juryleden terug op de regionale audities en staan de 10 finalisten in de kijker.

bron: Gazet van Antwerpen

Dat wordt genieten!!!

Eddy

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 01:46:20 #2
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_8925835
Hij komt elke zomer bij de havenfeesten in terneuzen. Ik heb m nog nooit gezien...

Sherry....

Komt een bakker bij de man
pi_8925888
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 01:46 schreef dj-ango het volgende:
Hij komt elke zomer bij de havenfeesten in terneuzen. Ik heb m nog nooit gezien...

Sherry....

Grijp je kans dan zou ik zeggen, 13 afleveringen lang maarliefst!
pi_8925922
pi_8925939
*VCR al aan heeft staan*

Eddy is God!

Thunder announces that the storm is coming
  vrijdag 7 maart 2003 @ 01:58:08 #6
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_8925952
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 01:51 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Grijp je kans dan zou ik zeggen, 13 afleveringen lang maarliefst!

aj....
Komt een bakker bij de man
pi_8926045
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 01:57 schreef FROSTBITE het volgende:
*VCR al aan heeft staan*

Eddy is God!

Was het maar alvast 12 maart!!!
pi_8926133
Het feit dat Eddy Wally nu al camp is geworden, baart me ernstige zorgen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')