Ik speel nu ronde 9 begint over een week, Zit momenteel in NoS !
en nu ben ik officieel retired
kzit nu nog in de legion gaming community, best fun
quote:URL = http://www.planetarion.com
Op woensdag 5 maart 2003 19:33 schreef Mastermaus het volgende:
had ik ook ooit eens gespeeld, bestaat dat nog dan? wat is de url ook alweer?
ik weet nog dat het begin het belangrijkste was, en dat een paar maten van me hielpen met snel groot worden
quote:mwhahaha leshy
Op woensdag 5 maart 2003 22:42 schreef Leshy het volgende:
*zwaait naar TheSeeker*
quote:OMG!
Op woensdag 5 maart 2003 19:28 schreef Cajun het volgende:
Ooooooohw, dat waren de tijden, jeetje mina. Ik heb 2 jaar geleden ofzo gespeeld. Toen nog met Tuba, VtS, Fury, en mijn eigen cluppie de frying dutchmen. Ik zat keertje in de beste galaxy, maar toen je moest betalen was ik het beetje zat. Dat was echt een enorm _0_ spel.
Ben toen het betaald werd maar Droidarena gaan spelen
En daar ook mee gestopt later.. Het vergt teveel tijd gewoon.. Ik ga niet snachts opstaan om research te starten enzo.. hallo
En ik blijf erbij.. of je doet het goed, of je doet het niet..
ook nog in de Frying Dutchmen gezeten.. heb zelf nog wel ergens een limited edition mousepad
quote:opzich niet, maar ik was het na 5 rondes wel een beetje zat. Vooral door het politieke gezeik de hele tijd. Even een alliance hier, een alliance daar. Ik wil oorlog! Het was gewoon zo saai de laatste ronde die ik speelde dat ik het wel ff had gezien.
Op donderdag 6 maart 2003 14:42 schreef Leshy het volgende:
Zijn wij hollanders nou echt zo krenterig dat 10 euro veel is voor 3 maanden lol?
Zoals eerder in het topic gezegd heb ik rondes 4, 5, 6 en 7 gespeeld.
Mja, ronde 7 was niet echt al te spannend. De weerstand die we kregen tegen het FLVTT block was nogal onthutsend weinig. Ronde 8 was een stuk spannender
Ik heb in de betatest crew gezeten van ronde 4 t/m ronde 7.
En ja, ik speel nu maar weer een keer, lekker allianceless, bij wat oude beta-m8s van me.
*waves to Leshy*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |