Ik wil een psx voor Xenogears & FFVII- int. (tevens ook legaal), spellen die alleen op een omgebouwde psx zijn te bespelen.
Noem maar een prijs , niet te absurd aub.
Het liefst ook een psone maar als het niet kan een psx versie.
Controller is geen pré aangezien ik ze zelf nog heb.
Dank u.
quote:Ik weet bijna zeker dat Ker FF VII wel al heeft
Op woensdag 5 maart 2003 22:10 schreef dethoom het volgende:
[TK] Playstation 1 met Final Fantasy 750 euro en dan heb je zelfs het megaspel FinalFantasy 7 erbij
quote:FFVII staat onlosmakelijk verbonden met mij
Op woensdag 5 maart 2003 22:19 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik weet bijna zeker dat Ker FF VII wel al heeft
. Maar mocht hij geinteresseerd zijn in de playstation dan wil ik FF wel overnemen, is iedereen tevreden
.
quote:op dit moment is er al iemand anders die ook een optie heeft op mn psx met FF7... mocht ik hem niet verkopen, dan wil ik FF7 misschien ook wel los verkopen... (op de mijne zitten trouwens ook wat -lichte- krasjes, maar niet ernstig hoor)
Op woensdag 5 maart 2003 23:10 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
FFVII staat onlosmakelijk verbonden met mij
.Misschien dat ik hem alsnog wil.Zitten wat krasjes op de mijne...
Een FFVII kan je natuurlijk voor wat verkopen
morgen hoop ik een reactie te krijgen van diegene die een optie heeft... daarna kan ik jullie vertellen of ik hem nog heb en kunnen we kijken of jullie natuurlijk nog interesse hebben
quote:u heeft mail terug
Op donderdag 6 maart 2003 18:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
Check je email..
Ik zoek dus een omgebouwde psx, desnoods helemaal kaal
quote:Zou niet weten waar
Op donderdag 6 maart 2003 23:24 schreef Banzi het volgende:
En een niet-omgebouwde psx laten ombouwen???
Een reeds omgebouwde console aanbieden, of zoeken, is vooralsnog wel toegestaan.
Veel goedkoper zul je em denk ik niet vinden.. En een ombouwer voor 15 euro moet je nog maar zien te vinden.. Dan moet ie ook nog maar in de buurt zijn, en het moet toch een betrouwbaar iemand zijn, wat lang niet altijd is.
Dan nog 2e shock controller a 20 euro, originele spellen a 25/30 euro per stuk, en je zit al dik over de 250..
Ik vraag ècht niet teveel hoor Maar wil er gewoon ff van af.. Dat ding staat hier niks te doen, dus kan er beter iemand verschrikkelijk blij mee maken.
quote:PsOne is al een keer 85 geweest bij de makro... (inclusief), controllers en spellen hoeft de TS toch niet??? En het ligt idd aan de omgeving waar je goede ombouwers kan vinden...
Op vrijdag 7 maart 2003 10:13 schreef tummeke het volgende:
PS One
Webshopprijs: ¤ 94,95Veel goedkoper zul je em denk ik niet vinden.. En een ombouwer voor 15 euro moet je nog maar zien te vinden.. Dan moet ie ook nog maar in de buurt zijn, en het moet toch een betrouwbaar iemand zijn, wat lang niet altijd is.
Dan nog 2e shock controller a 20 euro, originele spellen a 25/30 euro per stuk, en je zit al dik over de 250..
Ik vraag ècht niet teveel hoorMaar wil er gewoon ff van af.. Dat ding staat hier niks te doen, dus kan er beter iemand verschrikkelijk blij mee maken.
heb er al bijna spijt van maar ik wil mkl niet teleurstellen en ik heb nu toch een gamecube dus
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 19:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ok,
Iemand nou een aanbieding?
quote:Tsjah.. Lezen is ook een vak..
Op vrijdag 7 maart 2003 00:18 schreef tummeke het volgende:
Ik heb nog wel een omgebouwde PS ONE staan.. zo'n kleine dus..
Zitten 2 dual shock controllers bij, een paar originele spellen (stuk of 6?) en een aantal backups..
Hijs nog helemaal compleet in doos enzo..
Wil er eigenlijk wel minimaal 100 euro voor hebben.. Dat is ie toch echt wel waard vind ik..
quote:En wat bedoel je met etc.?
Op zaterdag 8 maart 2003 11:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
OK, zonder die spellen etc. ¤85,-?
quote:Dus alleen dat ding zelf + controller.
Op zaterdag 8 maart 2003 11:50 schreef tummeke het volgende:[..]
En wat bedoel je met etc.?
Ben liever alles in 1 keer kwijt.. Maar 85 is op zich dan een redelijk bod.. Die spellen raak ik nog wel kwijt voor 15 euro dan
quote:Ok, deal..
Op zaterdag 8 maart 2003 11:52 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Dus alleen dat ding zelf + controller.
Do we have a deal?
Ik heb zelf geen vervoer...
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 10-03-2003 07:54]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |