abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:45:52 #1
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8886102
Waarom komt die pijn er nou eigenlijk als je bloedgeil bent voor een langere tijd maar niet klaar komt? (tenminste zo issut bij mij)

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_8886117
pijn
pi_8886168
:| idd das volgens mij niet helemaal goed??
onder
pi_8886182
dat gebruik je als smoes om te kunnen nuecken als de dame in kwestie niet wil en heel goedgelovig is ...
"maar schat, ik moet nuecken ... ik ga anders kapot van de pijn in me ballen"
zoiets dus
een verzinsel ... je kan dat niet echt voelen ... althans, niet om die reden ...
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:47:49 #5
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8886183
en daar moet je om lachen...?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_8886187
vol is vol
ja kom maar op met die kutnewbies :(
pi_8886190
Dat heet blauwe ballen.

http://www.sexwoordenboek.nl/blauwe_ballen.html

[Dit bericht is gewijzigd door Dave op 05-03-2003 14:48]

C’est Davie :o)
pi_8886197
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
en daar moet je om lachen...?
masochisme enzo
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:48:33 #9
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_8886212
Dat heet 'blauwe ballen' toch? Hoewel ze niet echt blauw worden.

Geen idee hoe dat komt, sorry.

woensdag 5 maart 2003 @ 14:48:52 #10
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8886224
Haha, als ik zeg maar een uur continu ga zoenen krijg ik dus echt wel ontzettende last, kan dan niet eens meer een stap verzetten...

Heb het wel vaker gehoord, dus tis echt niet bijzonder hoor

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:49:58 #11
18330 J.P.Montoya
Everyday the devil at me
pi_8886269
probeer eens een vrouw i.p.v. een man
Mijn Psychiater zegt dat ik schizofreen ben, Wij denken van niet
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:50:25 #12
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8886287
Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar je balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt.

Als je klaar bent gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heb je nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat je ballen weer hun normale omvang hebben.

Ah

woensdag 5 maart 2003 @ 14:50:51 #13
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8886299
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:49 schreef J.P.Montoya het volgende:
probeer eens een vrouw i.p.v. een man
Probeer eens ouder te worden dan 12...
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:53:21 #14
17075 extreme
-wannahave-
pi_8886378
zelf nog nooit als pijnlijk ervaren,

is Trancemaster de enige? of zijn er nog anderen die dit verschijnsel kennen?

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:54:39 #15
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8886424
Hoor het ook wel eens van vrienden... Denk het dus echt wel hoor

Of komt iedereen binnen 2 minuten hier?

woensdag 5 maart 2003 @ 14:55:01 #16
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_8886438
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:53 schreef extreme het volgende:
Ikke dus ook.
Hoewel rond mijn 18e meer dan nu (32).
pi_8886461
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:53 schreef extreme het volgende:
zelf nog nooit als pijnlijk ervaren,

Mja heb ik soms wel eens last van, maar niet vaak Dan ben ik gewoon zo erg opgewonden, alleen ik kom niet klaar (want we zijn niets aan het doen dan) maar het is daarna wel een beetje pijnlijk (niet heel erg btw).. En is na een uurtje of wat weer voorbij..
Hallowww
  woensdag 5 maart 2003 @ 15:04:49 #18
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_8886751
ik zou naar de dokter gaan.
Als je dit regelmatig hebt heb je nl. aanleg om elefantitis te krijgen, en dat is echt niet gaaf. (tenzij een zak als een skippybal iets is waar je altijd al van hebt gedroomd)
Dit betekent niet dat je dat ook daadwerkelijk krijgt, maar als je je apparaat een keer beschadigd (bijvoorbeeld een klein sneetje doordat je te lang hebt doorgepompt) kun je een onsteking krijgen die normaal gesproken onschuldig is maar bij jou (en anderen met dit "blauwe ballen" gevoel kan leiden tot elefantitis)

De dokter heeft er een eenvoudige kuur voor, dan gaat het permanent weg.
Als je echter elefantitis hebt gaat het nooit meer weg. Dus hup snel naar de dokter....

Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_8886792
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:04 schreef DoctorB het volgende:
Als je dit regelmatig hebt heb je nl. aanleg om elefantitis te krijgen, en dat is echt niet gaaf. (tenzij een zak als een skippybal iets is waar je altijd al van hebt gedroomd)
Dit betekent niet dat je dat ook daadwerkelijk krijgt, maar als je je apparaat een keer beschadigd (bijvoorbeeld een klein sneetje doordat je te lang hebt doorgepompt) kun je een onsteking krijgen die normaal gesproken onschuldig is maar bij jou (en anderen met dit "blauwe ballen" gevoel kan leiden tot elefantitis)

Als je echter elefantitis hebt gaat het nooit meer weg. Dus hup snel naar de dokter....

Ow ik heb er niet veel last van hoor.. Alleen als ik 3 uur lang met een zwaar stijve rondloop en 3 uur lang ook echt opgewonden ben... dan wordt het allemaal wat gevoeliger En ik heb er btw nooit wondjes gehad..
Hallowww
  woensdag 5 maart 2003 @ 15:07:48 #20
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_8886826
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:06 schreef suxjahh het volgende:

[..]

Ow ik heb er niet veel last van hoor.. Alleen als ik 3 uur lang met een zwaar stijve rondloop en 3 uur lang ook echt opgewonden ben... dan wordt het allemaal wat gevoeliger En ik heb er btw nooit wondjes gehad..

ik zou het risico niet willen lopen. Zoek voor de gein eens op google naar elefantitis, dan schrik je je kapot...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_8886834
neuh das echt niet gek hoor, je sperm wor dop gekropt omdat je het constant zit 'op te houden, of tegen "terug ' drukt....zo komt er druk op je ballen te staan volgens mij staat, kheb d'r ook weles last van...
pi_8886880
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:07 schreef DoctorB het volgende:

[..]

ik zou het risico niet willen lopen. Zoek voor de gein eens op google naar elefantitis, dan schrik je je kapot...

Ik ken die ziekte wel hoor ik ben er van overtuigd dat ik die ziekte niet heb iig..
Hallowww
  woensdag 5 maart 2003 @ 15:09:34 #23
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_8886881
Ja, ik heb 'r ook een keer last van gehad, hele avond vet opgegeild door oz'n wijf maar ze had een vriend en ze bleef trouw
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_8886902
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:04 schreef DoctorB het volgende:

Hej nepdokter. Het is elefantiasis.
pi_8886955
En dat is overigens niet iets dat je krijgt als je een uur een stijve hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')