http://www.sexwoordenboek.nl/blauwe_ballen.html
[Dit bericht is gewijzigd door Dave op 05-03-2003 14:48]
quote:masochisme enzo
Op woensdag 5 maart 2003 14:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
en daar moet je om lachen...?
Heb het wel vaker gehoord, dus tis echt niet bijzonder hoor
Als je klaar bent gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heb je nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat je ballen weer hun normale omvang hebben.
Ah
quote:Probeer eens ouder te worden dan 12...
Op woensdag 5 maart 2003 14:49 schreef J.P.Montoya het volgende:
probeer eens een vrouw i.p.v. een man
is Trancemaster de enige? of zijn er nog anderen die dit verschijnsel kennen?
Of komt iedereen binnen 2 minuten hier?
quote:Ikke dus ook.
Op woensdag 5 maart 2003 14:53 schreef extreme het volgende:
is Trancemaster de enige? of zijn er nog anderen die dit verschijnsel kennen?
quote:Mja heb ik soms wel eens last van, maar niet vaak
Op woensdag 5 maart 2003 14:53 schreef extreme het volgende:
zelf nog nooit als pijnlijk ervaren,is Trancemaster de enige? of zijn er nog anderen die dit verschijnsel kennen?
De dokter heeft er een eenvoudige kuur voor, dan gaat het permanent weg.
Als je echter elefantitis hebt gaat het nooit meer weg. Dus hup snel naar de dokter....
quote:Ow ik heb er niet veel last van hoor.. Alleen als ik 3 uur lang met een zwaar stijve rondloop en 3 uur lang ook echt opgewonden ben... dan wordt het allemaal wat gevoeliger
Op woensdag 5 maart 2003 15:04 schreef DoctorB het volgende:
ik zou naar de dokter gaan.
Als je dit regelmatig hebt heb je nl. aanleg om elefantitis te krijgen, en dat is echt niet gaaf. (tenzij een zak als een skippybal iets is waar je altijd al van hebt gedroomd)
Dit betekent niet dat je dat ook daadwerkelijk krijgt, maar als je je apparaat een keer beschadigd (bijvoorbeeld een klein sneetje doordat je te lang hebt doorgepompt) kun je een onsteking krijgen die normaal gesproken onschuldig is maar bij jou (en anderen met dit "blauwe ballen" gevoel kan leiden tot elefantitis)De dokter heeft er een eenvoudige kuur voor, dan gaat het permanent weg.
Als je echter elefantitis hebt gaat het nooit meer weg. Dus hup snel naar de dokter....
quote:ik zou het risico niet willen lopen. Zoek voor de gein eens op google naar elefantitis, dan schrik je je kapot...
Op woensdag 5 maart 2003 15:06 schreef suxjahh het volgende:[..]
Ow ik heb er niet veel last van hoor.. Alleen als ik 3 uur lang met een zwaar stijve rondloop en 3 uur lang ook echt opgewonden ben... dan wordt het allemaal wat gevoeliger
En ik heb er btw nooit wondjes gehad..
quote:Ik ken die ziekte wel hoor
Op woensdag 5 maart 2003 15:07 schreef DoctorB het volgende:[..]
ik zou het risico niet willen lopen. Zoek voor de gein eens op google naar elefantitis, dan schrik je je kapot...
quote:Hej nepdokter. Het is elefantiasis.
Op woensdag 5 maart 2003 15:04 schreef DoctorB het volgende:
ik zou naar de dokter gaan.
Als je dit regelmatig hebt heb je nl. aanleg om elefantitis te krijgen, en dat is echt niet gaaf. (tenzij een zak als een skippybal iets is waar je altijd al van hebt gedroomd)
Dit betekent niet dat je dat ook daadwerkelijk krijgt, maar als je je apparaat een keer beschadigd (bijvoorbeeld een klein sneetje doordat je te lang hebt doorgepompt) kun je een onsteking krijgen die normaal gesproken onschuldig is maar bij jou (en anderen met dit "blauwe ballen" gevoel kan leiden tot elefantitis)De dokter heeft er een eenvoudige kuur voor, dan gaat het permanent weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |