300 x 300 dpi. Prints rules, gray shades, patterns. Forms overlay. IIIP also has built-in HP REt.
Memory:
IIIP, 1 MB installed, expandable to total caacity of 5 MB.
Input: One multipurpose tray holds 70 sheets of paper, or 5 envelopes. Handles multiple paper sizes (one size at a time): letter, A4, Legal, Executive. Accepts transparencies and labels too. Envelope sizes: Com-10, Monarch, International DL, C5.
An optional lower paper cassette holds 250 sheets of paper. It comes with one paper tray, either Letter size or A4 (international version).
The following optional paper trays can be purchased for use in the optional 250-sheet lower paper cassette: Legal, Executive, Letter, A4, and an Envelope Tray with 20 envelope capacity.
The standard 50-sheet output tray on top of the printer accumulates prints face down for normal page order..
Fonts IIIP: Adds font scaling capability. Its font cartridge slot will accept all HP cartridge fonts. Also adds 35 Intellifont and 10 TrueType typefaces.
Ordering
Vraagprijs 95 euro
quote:Ja, maar als ik moest kiezen tussen een LJ III of een LJ4 kies ik toch voor de nóg stabielere LJ III. Nog beter en geweldiger dan de 4, en al helemaal top in vergelijk met de LJ 2100/2200. Dat zijn best wel baggerapparaten...
Op woensdag 5 maart 2003 12:44 schreef hyperfuzz het volgende:voor dat geld heb je ook wel een LJ4 of 5
Maar goed, ik heb geen printer nodig, jammer voor de topicstarter.
[Dit bericht is gewijzigd door Kayuk op 05-03-2003 12:58]
Vind je dat nou niet leuk?
[Dit bericht is gewijzigd door Beavis op 05-03-2003 14:51]
quote:Ligt eraan waar je woont?
Op woensdag 5 maart 2003 12:59 schreef Beavis het volgende:
* Beavis biedt ¤ 45,00
alstie opgehaald moet worden.
* Beavis biedt ¤ 50,00
altie verzonden wordt; verzendkosten zijn voor mij.
* Beavis biedt ¤ 60,00
alstie gebracht wordt.Vind je dat nou niet leuk?
De printer is wel compleet gereviseerd en er zit nog garantie op, dus binnenwerk is helemaal nieuw.
quote:Inclusief de tandwielen? Die zijn namelijk meestal na 30.000 velletjes papier kuis verrot in een LJ3 serie.
Op woensdag 5 maart 2003 17:04 schreef HekkeySE het volgende:[..]
Ligt eraan waar je woont?
De printer is wel compleet gereviseerd en er zit nog garantie op, dus binnenwerk is helemaal nieuw.
quote:Ik geloof van wel. Deze prijs (95 euro) zijn de revisie kosten, dus verdien er niks aan
Op woensdag 5 maart 2003 17:08 schreef Lucille het volgende:[..]
Inclusief de tandwielen? Die zijn namelijk meestal na 30.000 velletjes papier kuis verrot in een LJ3 serie.
quote:Ik woon in Emmeloord, en ik wacht in spannig af.....
Op woensdag 5 maart 2003 17:04 schreef HekkeySE het volgende:[..]
Ligt eraan waar je woont?
quote:Hmm is wel ver
Op woensdag 5 maart 2003 18:58 schreef Beavis het volgende:[..]
Ik woon in Emmeloord, en ik wacht in spannig af.....
quote:¤ 75,00 verzonden
Op woensdag 5 maart 2003 19:09 schreef HekkeySE het volgende:[..]
Hmm is wel ver
75 euro maar dan afhalen
quote:Dat je nog 95 euro besteedt aan een oude laserjet III. Ik kreeg een laserjet 4 gratis en ik ken wel meer mensen die gratis perfecte laserjets krijgen. Een nieuwe inktjetprinter kost echt geen reet btw dus 95 euro??
Ik geloof van wel. Deze prijs (95 euro) zijn de revisie kosten, dus verdien er niks aan
quote:Euhm, een inktjet vergelijken met een laserprinter, om de haverklap moet je nieuwe inktcartridges kopen voor je inktjet. Kan je dus niet echt vergelijken, want een inktjet is veel duurder wanneer je veel tekst print.
Op woensdag 5 maart 2003 20:00 schreef opacohen het volgende:[..]
Dat je nog 95 euro besteedt aan een oude laserjet III. Ik kreeg een laserjet 4 gratis en ik ken wel meer mensen die gratis perfecte laserjets krijgen. Een nieuwe inktjetprinter kost echt geen reet btw dus 95 euro??
quote:Nee ik bedoel het complete binnenwerk vernieuwd, dus het technische gedeelte, niet de toner.
Op woensdag 5 maart 2003 20:15 schreef Toewan het volgende:[..]
Euhm, een inktjet vergelijken met een laserprinter, om de haverklap moet je nieuwe inktcartridges kopen voor je inktjet. Kan je dus niet echt vergelijken, want een inktjet is veel duurder wanneer je veel tekst print.
Wat bedoelt de topicstarter trouwens met revisie, een revisie als in nieuwe drum en toner ??
quote:Heb je mijn tegenbod gemist?
Op woensdag 5 maart 2003 19:54 schreef Beavis het volgende:[..]
¤ 75,00 verzonden
Verzendkosten voor jouw rekening
quote:¤ 72,50 ex verzend kosten.
Op woensdag 5 maart 2003 19:54 schreef Beavis het volgende:[..]
¤ 75,00 verzonden
Verzendkosten voor jouw rekening
quote:Helaas. Bedragen komen steeds dichter bij elkaar, maar dreigt toch mijn maximale ¤ 75,00 te overschrijden.
Op woensdag 5 maart 2003 20:40 schreef HekkeySE het volgende:[..]
¤ 72,50 ex verzend kosten.
* Beavis gaat verder zoeken.
Succes met de verkoop
quote:Ok 70 euro! en dan delen we de verzendkosten? is dat wat?
Op woensdag 5 maart 2003 20:45 schreef Beavis het volgende:[..]
Helaas. Bedragen komen steeds dichter bij elkaar, maar dreigt toch mijn maximale ¤ 75,00 te overschrijden.
* Beavis gaat verder zoeken.
Succes met de verkoop
quote:Eenmaal, andermaal.......VERKOCHT
Op woensdag 5 maart 2003 20:52 schreef HekkeySE het volgende:[..]
Ok 70 euro! en dan delen we de verzendkosten? is dat wat?
quote:Ok dit is geregeld dus topic mag worden gesloten.
Op woensdag 5 maart 2003 21:07 schreef Beavis het volgende:[..]
Eenmaal, andermaal.......VERKOCHT
mail me op m.t.haaf bij planet in nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |