Voor mensen die niet bekend zijn met dit model een vergelijking:
Dit model is vrijwel identiek aan de huidige RG 550 EX versie met als enige verschil dat de RG 550 LTD een Sharktooth-inleg heeft. De adviesprijs van een RG 550 EX bij Ibanez-importeur Serlui zit op ¤949,-. Dit houdt in dat een winkel van een beetje formaat zo'n model voor ¤799,- zal verkopen. De tweedehands waarde schat ik daarom in op zo'n ¤600,- aangezien hij nog tiptop in orde is.
[Dit bericht is gewijzigd door BAUKstEr op 05-03-2003 10:32]
quote:Dit is mijn eerste 'echte' gitaar. Hiervoor had ik zes jaar lang een Hondo stratocaster (voor mensen die Hondo niet kennen: dit merk staat doorgaans voor brandhout). Daarna dus deze Ibanez gekocht, maar later nog meer schatjes... De opvolgers zijn een Ibanez John Petrucci sig. en een Fender USA telecaster (uitgerust met een Little '59-er; echt TE gek) en een 7-snaar die ik heb laten bouwen (ziet eruit als de bekende Musicman Axis van Eddie van Halen). Ik heb dus een plethora aan gitaren vergaard inmiddels waarin de RG 550 LTD met de komst van de Petrucci overbodig is geworden. En hij is gewoon teveel geld waard om als backup te houden!
Op woensdag 5 maart 2003 15:59 schreef Echoes het volgende:
gaaf ding, waarom doe j'm weg?
ZO, dat is er even uit...
En voor alle mensen die anderen niets gunnen, ik werk al vanaf mijn 13e
[Dit bericht is gewijzigd door BAUKstEr op 06-03-2003 15:45]
Bieders?
[Dit bericht is gewijzigd door BAUKstEr op 07-03-2003 12:34]
En om even gal te spuien over Marktplaats! Mensen bieden hoge bedragen om dan vervolgens of niet te reageren of te claimen dat ze een "betere deal" gevonden hebben. En IK zit dan met een betaalde advertentie waar niemand meer op biedt omdat ze het hoogste bedrag terecht niet kunnen toppen... GRRR!
quote:Dan zet je hem te koop voor 199 euro, maak je een nieuw e-mail adres aan en zet je een bod van 500euro op je gitaar, sim-pel
Op donderdag 20 maart 2003 13:12 schreef BAUKstEr het volgende:
Om even opnieuw onder de aandacht te brengen...En om even gal te spuien over Marktplaats! Mensen bieden hoge bedragen om dan vervolgens of niet te reageren of te claimen dat ze een "betere deal" gevonden hebben. En IK zit dan met een betaalde advertentie waar niemand meer op biedt omdat ze het hoogste bedrag terecht niet kunnen toppen... GRRR!
quote:Dat zou JUIST potentiėle bieders afschrikken!
Op donderdag 20 maart 2003 14:26 schreef Dissection het volgende:
Dan zet je hem te koop voor 199 euro, maak je een nieuw e-mail adres aan en zet je een bod van 500euro op je gitaar, sim-pel
quote:Dan zet je hem toch neit op marktplaats, maar op 2dehands.nl of ebay ofzow?
Op dinsdag 25 maart 2003 10:25 schreef BAUKstEr het volgende:
KICK!
quote:Dissection, ik heb je gemaild over de redenen waarom ik denk niets aan je reacties hier te hebben... Even goede vrienden, maar je biedt niet
Op dinsdag 25 maart 2003 11:14 schreef Dissection het volgende:
Dan zet je hem toch neit op marktplaats, maar op 2dehands.nl of ebay ofzow?
Dussssss... alleen bieders dienen te reageren a.u.b.
quote:Krijgen we nu weer die discussie??? Lees het verhaal voor de verklaring voor mijn vraagprijs... Het is gewoon een dure gitaar. Doe EEN BOD als je geinteresseerd bent!
Op dinsdag 25 maart 2003 15:37 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Is dat niet een beetje duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |