abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8872483
Uitgaan met je vriendin brengt altijd zo zijn pakketje mee...
Als je met je vrienden uitgaat en sommige nemen dr vriendin mee moet natuurlijk de andere meisjes ook mee..
Dit is vaak een probleem want zoals jullie dit mischien bekend gaat klinken gedragen veel jongens zich anders bij het uitgaan wanneer het meisje mee is.
En dan heb ik het er niet over dat ze anders vreemd zouden gaan maar gewoon de sfeer is er dan niet...

Ik ga persoonlijk weinig tot nooit uit met mijn vriendin, daarmee bedoel ik naar discotheken.
Natuurlijk doen we zat andere leuke dingen zoals bioscoop/uit eten/shoppen etc etc...
Mijn vriendin laat me gelukkig ook altijd met mn vrienden stappen, maar veel van mijn vrienden hebben dat geluk niet..

Heb jij last van dit probleem, of hoe heb je de situatie met je vriendin aangepakt?

pi_8872541
die krengen zijn idd god's gruwelijk jaloers, maar 's nachts is alles weer vergeven en vergeten...
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_8872546
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:10 schreef valtwelmee het volgende:
Gezegd dat ze met haar eigen vriendinnen moest gaan..
uitgaan met je vriendin kan heel leuk zijn,..als je vriendin ook maar leuk is op stap
  Moderator dinsdag 4 maart 2003 @ 23:12:09 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8872553
ja uh, mijn ex woonde 150 km weg dus ik had dat probleem niet Als ik daar dan was ging ik altijd gewoon mee
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:14:21 #5
49109 toutunique
Winnaar Fok!Idols 3/2003
pi_8872634
"Ja, maar das toch gezellig, je moet je gewoon gedragen zoals je dat met je vrienden doet hoor"

....

"Wie is dat? Waar ken je haar van? Zie je haar vaker?"

Bleeeeeeeegggggggggghhhhhhhhh, ben nu weer lekker vrijgezel

Alles wat ik schrijf is slechts een uiting van mijn essentie. Gezien die niet beschrijfbaar is, kan ik moeilijk uitleggen waarom ik dit schrijf.
pi_8872644
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:11 schreef Rulin het volgende:

[..]

Gezegd dat ze met haar eigen vriendinnen moest gaan..
uitgaan met je vriendin kan heel leuk zijn,..als je vriendin ook maar leuk is op stap

Dat was ik er idd vergeten bij te vermelden.. Mijn vriendin gaat natuurlijk gewoon ook stappen met dr vriendinnen als ik er op uit trek...
Maar zo af en toe willen ze weleens mee... en dat blijft lastig..
pi_8872701
ja ligt eraan, als jij en je vrienden elke maand een ander sle.. uhh vriendinneke hebben...
Maar bij ons raken ze wel goed ingeburgerd.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_8872779
Ik ga eigenlijk nooit uit met mijn vriend.. ook niet naar festivals ofzo.. Ik heb er geen problemen mee en hij ook niet dus, Whatever? (in ons geval)..
Maar het lijkt mij idd. ook beroerd om de heletijd je vriend(in) achter je aan te hebben lopne
Ask me no questions and I'll tell you no lies
  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:19:42 #9
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8872832
Ik vind het niks om met je vriendin uit te gaan. Elkaar tegenkomen kan, maar samen op stap neuh..
pi_8872888
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:18 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit uit met mijn vriend.. ook niet naar festivals ofzo.. Ik heb er geen problemen mee en hij ook niet dus, Whatever? (in ons geval)..
Maar het lijkt mij idd. ook beroerd om de heletijd je vriend(in) achter je aan te hebben lopne
Idd. top reactie van een dame nog wel!! exact zo zou mijn vriendin ook gereageerd hebben... (gellukig)
  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:23:19 #11
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8872943
Wat ook grappig is dat als sommige stelletjes eens apart gaan dat ze zo geforceerd bezig zijn om elkaar niet tegen te komen dat het gewoon lachwekkend is.
pi_8873042
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:23 schreef Frenkie het volgende:
Wat ook grappig is dat als sommige stelletjes eens apart gaan dat ze zo geforceerd bezig zijn om elkaar niet tegen te komen dat het gewoon lachwekkend is.
Klinkt heel HEEL bekend....
Gewoon naar andere steden gaan, of nog leuker is is als de vriendin wel wilt zijn waar jij bent en vroeg op de avond al vraagt waar je heen gaat., Mijn reactie is dan altijd: Oh dat beslissen we pas als we in de wagen zitten
pi_8873181
Ik ga altijd stappen met mijn vriendin, net als mijn vrienden en het is iedere keer weer gezellig. Met vriendinnen (want niet alle vriendinnen kunnen altijd) of zonder, het is altijd feest. Misschien hebben wij gewoon allemaal feestbeesten als vriendinnen, maar dat we elkaar loslaten is waarschijnlijker. We hangen niet aan elkaars lip, staan rustig met anderen te praten en praten eigenlijk minder met elkaar dan met elkaars vrienden. Zelfs dans ik vaker met een van de vriendinnen van mijn vrienden dan met mijn eigen vriendin, gewoon om dat dat leuk ouwehoeren is. Van mij mag mijn vriendin dus altijd mee.

voordat mensen beginnen: onze relatie is prima

dinsdag 4 maart 2003 @ 23:53:16 #14
23328 NiMPhoenix
www.nimation.nl
pi_8873761
Ja wat zal ik zeggen. Ten eerste ben ik zelf niet zo'n uitgaansbeest
Mijn vriendin houdt er echter wel van en dus sleept ze me veel mee. Maar ik hou het erop dat ik meer van uitgaan geniet als ik met vrienden ben. Ik weet niet...ligt altijd zo'n ietwat raar sfeertje op als je met je vriendin bent. Je moet op haar letten...kijken of er geen gozers aan d'r zitten etc.
Ik blijf liever thuis met 'r...of bioscoopje en zow....maar ja...ik ben dan ook saai
Today we escape, we escape.......
pi_8873822
ik ken dit precies....bij ons is het zelfs zo erg dat een aantal vriendinnen van mn vrienden de sfeer regelmatig verzieken. Ik ga in principe altijd zonder vriendin stappen. Maar vind het toch steeds minder gezellig worden door de aanwezigheid van die andere meiden. Is veel sprake van stelletjes vorming. Gelukkig heb ik nog een paar vrijgezelle vrienden waarmee ik lekker kan feesten.
it's better to burn out than to fade away...
  FOK!fossiel woensdag 5 maart 2003 @ 00:23:29 #16
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_8874412
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:19 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind het niks om met je vriendin uit te gaan. Elkaar tegenkomen kan, maar samen op stap neuh..
En zo is het maar net

Mijn ex en ik gingen nooit samen uit
Ging en ga veel liever met vrienden uit.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_8874509
Liever niet
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
  woensdag 5 maart 2003 @ 00:42:53 #18
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8874809
Ik vind het ook zwaar irritant als een vriendin of vriend van iemand uit de groep waar ik mee uitga meegaat. De groep waarmee ik uitga is meestal gemengd, dus dat het ligt aan het 'lekker alleen met jongens opstap' is bij mij niet het geval. Maar het punt is dat je met je vrienden uitgaat, en niet met iemand die geen vriend van je is maar toevallig wel een relatie met iemand heeft. Ik neem m'n moeder toch ook niet mee, hoewel het een hele coole moeder is.

Verrotste is nog wel dat sommige 'aanhangsels' zichzelf niet kunnen redden bij een feest, daar had ik het laatst met een vriend nog over. Dan blijven ze continu achter zijn/haar vriend(in) aanlopen omdat ze met niemand durven/willen te praten. En als je dan eens leuk wil ouwehoeren met een van je vrienden(innen) dan zit het aanhangsel er ook bij waardoor het meestal niet leuk praten is omdat ze je niet goed genoeg kennen of gewoonweg niets te zeggen hebben en daardoor het gesprek om zeep helpen.

Ik denk dat ik het maar gewoon eens tegen de desbetreffende personen moet zeggen dat ik gewoon niet gediend bent van het meeslepen van zijn/haar vriend/vriendin. Laatste keer dat ik het subtiel probeerde te brengen kwam de boodschap geloof ik wel over maar het is toch altijd maar hopen dat ze het niet verkeerd oppakken.

Opvallend is het wel dat als ze een vriend of vriendin meenemen dat het vaak wel goed gaat. Hoe zou dat komen?

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
  donderdag 6 maart 2003 @ 01:15:04 #19
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_8901851
Uitgaan doe je met vrienden..
Vriendin krijgt al aandacht genoeg..
Af en toe kan het wel een keer dat ze mee gaat ofzo.. Maar over het algemeen.. Een biertje drink ik dan toch liever met mn beste maten. Lekker ouwehoeren erbij.. En met vriendin is dat toch anders.. Niet lekker uitgaan..
pi_8901962
zolang er geen geforceerd en krampachtig gedrag is kan het, en dat zal per persoon verschillen of die dat kan in uitgaansgelegenheid met vriend(in). Zelf zou ik t niet zo een probleem vinden, maar om nou constant en dan ook iedere keer de hele tijd samen de tijd door te brengen, nee.
pi_8902964
Ik ken het ook...maar blijf streven naar de utopie!
  donderdag 6 maart 2003 @ 03:58:37 #22
15864 Suncross
Stacheldrahtfloss
pi_8903046
Je moet gewoon niet naar discotheken gaan. Raak verzeild in een duistere subcultuur ofzo waar men relaxed met elkaar omgaat en waar die belachelijke door de commercie opgelegde gedragspatronen niet gelden.
Harmless victims, left to die...
pi_8903589
in het begin ging ik altijd met m stappen...maar voordat we hadden gingen we ook altijd samen, met nog 2 andere derbij, dat was ons vriendengroepje...later hadden hij en zen broertje alleen nooit meer zin om uit te gaan...en dan gingen we gewoon met 3 meiden....als hij dan weer mee ging....dan vond ik t ook nooit meer gezellig, ik ging wel graag met zijn broertje uit, dat was veel gezelliger
pi_8903926
Je heb toch het gevoel dat iemand op je let, op de 1 of andere manier, opgelaten gevoel denk ik dat een juiste veronderstelling is.
Lambo of Rekt
pi_8904234
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 23:10 schreef valtwelmee het volgende:
Uitgaan met je vriendin brengt altijd zo zijn pakketje mee...
Als je met je vrienden uitgaat en sommige nemen dr vriendin mee moet natuurlijk de andere meisjes ook mee..
Dit is vaak een probleem want zoals jullie dit mischien bekend gaat klinken gedragen veel jongens zich anders bij het uitgaan wanneer het meisje mee is.
En dan heb ik het er niet over dat ze anders vreemd zouden gaan maar gewoon de sfeer is er dan niet...

Ik ga persoonlijk weinig tot nooit uit met mijn vriendin, daarmee bedoel ik naar discotheken.
Natuurlijk doen we zat andere leuke dingen zoals bioscoop/uit eten/shoppen etc etc...
Mijn vriendin laat me gelukkig ook altijd met mn vrienden stappen, maar veel van mijn vrienden hebben dat geluk niet..

Heb jij last van dit probleem, of hoe heb je de situatie met je vriendin aangepakt?

Yep, jongens onder elkaar is toch ff net wat anders.
Zo is het trouwens ook als meiden onder elkaar.

Wij laten elkaar dan ook vrij om lekker met vrienden dingen te gaan doen....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')