Vertel vertel vertel!
Ik wil het namelijk ook gaan doen.. Mijn neef werkt bij een anti-kraakbureau en waarschijnlijk heeft hij wel iets voor ons
Mocht het niet bevallen dan kunnen we altijd nog particulier huren
quote:Dan weet je neef het toch wel?
Op woensdag 23 april 2003 22:16 schreef whiskas het volgende:
Niemand?Ik wil het namelijk ook gaan doen.. Mijn neef werkt bij een anti-kraakbureau en waarschijnlijk heeft hij wel iets voor ons
Best wel relax, dicht bij mijn tijdelijke werk. Alleen is het pand waarschijnlijk verkocht, en moet ik dus binnenkort weer verhuizen.
Een voordeel is, in mijn geval de hoeveelheid ruimte die ik heb (2 ruime kamers), weing huur betaal en in een goede buurt woon!
De opzegtermijn is voor beide kanten 2 weken, dus dat kan wel een probleem zijn/worden. Maarre verder is het dus best wel ok wonen.
Wat betreft rechten & plichten, Ik heb een opzegtermijn van 2 wkn, de andere partij ook. Het is echter geen probleem wanneer het pand weer verhuurt wordt want het bedrijf dat het regelt heeft meerdere panden in beheer. Ik heb wel wat plichten maar die weet ik even niet zo uit mijn hoofd, iets van niet slepen met meubilair, niet binnenshuis barbequen, niet langer dan een bepaald aantal weken op vakantie &zovoorts. Dat laatste is in in mijn geval (heb huisgenoten) geen probleem. Het ziet er naar uit dat dit pand voorlopig niet wordt verhuurd, en per juli ga ik verhuizen naar de Laakhaventoren in Den Haag.
Als je van plan bent om ook anti-kraak te gaan wonen, doen!! Je houdt zoveel geld over, ideaal om een tijdje te sparen. Wel eerst ff het pand goed bekijken, heb verhalen gehoord dat iemand ongelooflijk veel moest schoonmaken alvorens het bewoonbaar was, toen 't na lang zwoegen schoon was werd het pand opgezegd, voordat hij z'n koelkast naar binnen had gebracht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |