abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2003 @ 22:12:09 #1
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_8870576
Hebben mensen hier toevallig ervaring met Anti-kraak kamers?
Wat zijn jullie ervaringen?
Hoe zit het met de opzegtermijn en andere rechten/plichten?

Vertel vertel vertel!

pi_8889446
He who asks is a fool for 5 minutes, but he who does not ask is a fool forever. ++Chinese Proverb++
pi_9971364
Niemand?

Ik wil het namelijk ook gaan doen.. Mijn neef werkt bij een anti-kraakbureau en waarschijnlijk heeft hij wel iets voor ons

Mocht het niet bevallen dan kunnen we altijd nog particulier huren

pi_9976977
quote:
Op woensdag 23 april 2003 22:16 schreef whiskas het volgende:
Niemand?

Ik wil het namelijk ook gaan doen.. Mijn neef werkt bij een anti-kraakbureau en waarschijnlijk heeft hij wel iets voor ons

Dan weet je neef het toch wel?
  zondag 27 april 2003 @ 14:03:37 #5
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_10044110
Hey ik zit in een anti-kraak pand in DH

Best wel relax, dicht bij mijn tijdelijke werk. Alleen is het pand waarschijnlijk verkocht, en moet ik dus binnenkort weer verhuizen.

Een voordeel is, in mijn geval de hoeveelheid ruimte die ik heb (2 ruime kamers), weing huur betaal en in een goede buurt woon!

De opzegtermijn is voor beide kanten 2 weken, dus dat kan wel een probleem zijn/worden. Maarre verder is het dus best wel ok wonen.

pi_10070652
Ik zit momenteel anti-kraak in Rijswijk, een voormalig sociale werkplaats. Heb 2 kamers, 1 om te wonen/slapen, 1 als garderobe totaal >100m2 voor heeeeel weinig geld. Verder een dakterras van nog net geen hectare, als we eens een feestje willen geven: zo f#*king veel ruimte en niemand die zeurt omdat de muziek te hard staat, overal toiletten (altijd makkelijk als je eens geen zin hebt om schoon te maken) OV aan de overkant, tja te veel om op te noemen. Het enige nadeel aan 'mijn' pand is dat de keuken zover weg is, het eten is al koud wanneer ik voor m'n deur sta.. En het is wat ver van het centrum (DH) maar ach, voor een tijdje is het hier best leuk wonen.

Wat betreft rechten & plichten, Ik heb een opzegtermijn van 2 wkn, de andere partij ook. Het is echter geen probleem wanneer het pand weer verhuurt wordt want het bedrijf dat het regelt heeft meerdere panden in beheer. Ik heb wel wat plichten maar die weet ik even niet zo uit mijn hoofd, iets van niet slepen met meubilair, niet binnenshuis barbequen, niet langer dan een bepaald aantal weken op vakantie &zovoorts. Dat laatste is in in mijn geval (heb huisgenoten) geen probleem. Het ziet er naar uit dat dit pand voorlopig niet wordt verhuurd, en per juli ga ik verhuizen naar de Laakhaventoren in Den Haag.

Als je van plan bent om ook anti-kraak te gaan wonen, doen!! Je houdt zoveel geld over, ideaal om een tijdje te sparen. Wel eerst ff het pand goed bekijken, heb verhalen gehoord dat iemand ongelooflijk veel moest schoonmaken alvorens het bewoonbaar was, toen 't na lang zwoegen schoon was werd het pand opgezegd, voordat hij z'n koelkast naar binnen had gebracht

pi_17933451
verkeerde topic
Gekkenhuis !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')