quote:Dat is geen compliment aan je smaak.
Op dinsdag 4 maart 2003 08:24 schreef Mike het volgende:
Idols is verreweg het leukste tv-programma van de afgelopen jaren.
quote:Ja ja.. Dat denk jij... En je gaat niet doodgegooid worden met de winnaar in alle tijdschriften? Je hoort zijn plaatje niet op de radio?
Op dinsdag 4 maart 2003 08:27 schreef kwib het volgende:
Vanaf komende zaterdag ben je er voor een jaar vanaf joh.
quote:Die.
Idols
quote:Tuurtlijk wordt je dat. Maar ik lees geen Hitkrant/Break out en kijjk geen TMF. En ik denk niet dat de Elsevier of CNN er nu erg veel aandachtr aan zullen besteden
Op dinsdag 4 maart 2003 08:31 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ja ja.. Dat denk jij... En je gaat niet doodgegooid worden met de winnaar in alle tijdschriften? Je hoort zijn plaatje niet op de radio?
quote:Welnee... Hoe kom je erbij?
Op dinsdag 4 maart 2003 08:32 schreef Mike het volgende:
Ik voel wat vijandigheid.
Idols
Idols
quote:Ik kijk ook niet. Maar je wordt er wel mee geconfronteerd. Tot op de voorpagina van het AD toe. ZULKE foto's.. Alsof er geen belangrijker zaken zijn dan dat een of ander jong 'talent' een commerciele wedstrijd niet wint...
Op dinsdag 4 maart 2003 08:44 schreef Flierp het volgende:
sukkel . . kijk dan niet .. . . dit is een vrij land . . .
Beetje als sterren in Amsterdam op een balkonnetje staan zwaaien.
-elke dag 40 graden
-elke dag lekker eten
-goedkoop leven met veel luxe
-GEEN ACHTERLIJKE NEDERLANDSE TV
...zelfs de mogenlijkheid tot er per ongeluk op zappen is er niet,HEERLIJK gewooon!,.. ik heb geen idee wat idols is.....het enige wat ik weet dat het een hoop heisa is om een paar kinderen die NET uit de luiers gekropen zijn...(dat gevoel krijg ik als ik een foto van Jim te zien krijg)
Het enige nadeel is: je kan nog geen nieuwspagina openen en het gaat over idols
ik heb het niet eens gezien/ik ken het niet eens en ik word er nu al slap van!
my 2 cents..
('t Leven is goed!)
Zelfs op de Fok! frontpage wordt je er al mee doodgegooid, om ziek van te worden is het gewoon. Kut polls, de optie voor "ik haat idols" zit er vandaag de dag niet eens meer bij, ze gaan er maar klakkeloos vanuit dat jij ook vind dat een bepaald persoon moet winnen....
De finale klopt al helemaal niet die twee kunnen totaal niet zingen maar staan alleen in de finale omdat meiden masaal bellen omdat ze die twee jochies zo lekker vinden, om het zingen gaat het totaal niet.
Zou trouwens niet eens willen winnen, als je wint zit je zoveel jaar aan hmg vast, wurgcontractje, je bent gewoon hun speelbal, jij zingt hun verdienen en dat beseffen ze nog niet, er was er eentje die dat wel besefte die er uit is gestapt kan ff niet op zijn naam komen, die met dat baardje.
Hind had wel verdriet maar ze mag er juist blij om zijn vind ik, nu is ze bekend en kan ze ergens gewoon een normaal contract krijgen.
Maar het blijft een kots programma!
quote:leukst niet, wel zeer onderhoudend
(als RO op zou tiefen zou het misschien wel leukst kunnen zijn)
quote:Dat is je inderdaad goed gelukt afgelopen zaterdag
Op dinsdag 4 maart 2003 08:27 schreef PrivateRyan het volgende:
Idols valt best te ontlopen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |