Bedankt.....
quote:Ja dat kan wel.Maar omdat de hele tijd te doen
Op zondag 2 maart 2003 22:40 schreef Wimpeh het volgende:
Foto's ben je denk ik kwijt, maar formateren van de kaart al gedaan?
quote:Dat was mijn begin probleem toen ik voor het eerst m'n digi camera had
Op zondag 2 maart 2003 22:43 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ja dat kan wel.Maar omdat de hele tijd te doen
Zo kan ik nooit foto's houden...
Dan denk ik dat de Kaart kapot is... maar laat de zaak waar je het gekocht hebt er maar eerst naar kijken.
quote:Lijkt me ook een defecte flashkaart. SmartMedia is al een stuk gevoeliger dan bijv. CompactFlash.
Op zondag 2 maart 2003 22:54 schreef Wimpeh het volgende:
Dan denk ik dat de Kaart kapot is...
Bedoel het goed hoor vriend
quote:Please, zo hem graag willen hebben
Op zondag 2 maart 2003 23:05 schreef Adfundum het volgende:
Ik heb de oude versie van digital image recovery nog wel voor je. Deze is nog freeware en werkt ook goed om ' verloren' foto's terug te halen, zelf na het formatteren van je kaart. De nieuwe versie is geen freeware meer maar schijnt ook beter te werken. Mailen?
quote:Ik denk zelf dat memory sticks een stuk beter zijn....
Op zondag 2 maart 2003 23:08 schreef Chocobo het volgende:
Wat lult iedereen nou. Das een gloednieuwe camera,...die moet gewoon werken. Terug met dat ding Gijs !Bedoel het goed hoor vriend
![]()
quote:Tuurlijk moet ie er mee terug maar ondertussen is hij wel zijn foto's kwijt en hij vraagt toch hoe hij ze terug kan krijgen? Zo `n progje als digital image recovery zou iedere dig. fotograaf moeten hebben. werkt ook
Op zondag 2 maart 2003 23:08 schreef Chocobo het volgende:
Wat lult iedereen nou. Das een gloednieuwe camera,...die moet gewoon werken. Terug met dat ding Gijs !Bedoel het goed hoor vriend
![]()
quote:yuri_enrico@hotmail.com
Op zondag 2 maart 2003 23:16 schreef Adfundum het volgende:[..]
Tuurlijk moet ie er mee terug maar ondertussen is hij wel zijn foto's kwijt en hij vraagt toch hoe hij ze terug kan krijgen? Zo `n progje als digital image recovery zou iedere dig. fotograaf moeten hebben. werkt ook
als je batterijen het tijdens het overzetten begeven of je per ongelijk zelf foto's gewist hebt..
vriend
quote:Ja,...das waar ja, maar ik word altijd boos als je iets duurs koopt en het werkt niet
Op zondag 2 maart 2003 23:16 schreef Adfundum het volgende:[..]
Tuurlijk moet ie er mee terug maar ondertussen is hij wel zijn foto's kwijt en hij vraagt toch hoe hij ze terug kan krijgen? Zo `n progje als digital image recovery zou iedere dig. fotograaf moeten hebben. werkt ook
als je batterijen het tijdens het overzetten begeven of je per ongelijk zelf foto's gewist hebt..
quote:Ehhhh,... Ker ? [Gijsjes 35] Schieten, tieten en.......
Op zondag 2 maart 2003 23:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
Thx!Ok, hij vind niks , ook niet na formateren
quote:Gaat via USB kabel, camera dus...
Op zondag 2 maart 2003 23:45 schreef Adfundum het volgende:
Kan ook een slecht contact in je camera zijn natuurlijk. Heb je ook een cardreader aan je pc of gaat alles via je camera?
quote:MemoryStick past enkel in Sony camera's. Andere geheugentypen als CompactFlash en XD zijn een stuk steviger dan SmartMedia en zijn ook een stuk gangbaarder. Helaas past er in jouw camera alleen SmartMedia geheugen. Op zich prima geheugen, alleen moet je er wel voorzichtiger mee zijn.
Op zondag 2 maart 2003 23:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Maar een memory stick is beter hè?
quote:Een vriend van mij kan ze ook gebruiken in een Konica apparaat...
Op zondag 2 maart 2003 23:55 schreef MSXUser het volgende:[..]
MemoryStick past enkel in Sony camera's.
Ik baal weg zeg dat ze weg zijn
quote:Kan het me voorstellen. Nu maar hopen dat een nieuw kaartje de oplossing is.
Op zondag 2 maart 2003 23:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik baal weg zeg dat ze weg zijn
Canon digital IXUS v2
Met compactflash kaarten die er een stuk beter uitzien
quote:Thx, je ruikt de kwaliteit gewoon(Canon),hij is echt superstrak en stevig.
Op maandag 3 maart 2003 19:48 schreef Adfundum het volgende:
Mooi ding, lekker klein. Feli .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |