abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8812511
Kopspijkers is terug! Dat wil zeggen dat het team van Jack zich weer heeft geinstalleerd en dat we allemaal uitkijken naar 22 maart. Dan is Kopspijkers weer iedere zaterdagavond rond acht uur te zien op Nederland 3.

Én, wil je er bij zijn? vanaf maandag 3 maart is je kans!

Voor het bijwonen van de nieuwe reeks opnames kun je vanaf maandag 3 maart a.s bellen met Vara Publieksservice. De kaarten zijn verkrijgbaar via telefoonnummer: 0900 - 0123 en kosten 4 euro 54.

Naar mijn mening moetten ze toch écht wel nieuwe elementen anders ben ik bang dat ze toch over hun hoogtepunt heen zijn. Maar, ik zit iig wel zaterdag 22 maart om 8 uur voor de tv .

// Last.fm
pi_8812548
Ik vind eigenlijk alleen het laatste onderdeel leuk. De cabaretiers. Maar de kwaliteit daarvan is ook nogal verschillend.
fokschaap
pi_8812606
Yey! Ik ben benieuwd... het blijft best leuk, alhoewel er sommige dingen onderhand wel eens wat aangepast mogen worden van mij.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 2 maart 2003 @ 14:40:47 #4
22534 buxx
http://www.buxx.nl
pi_8812764
Heb het gevoel dat ze net met het vorge seizoen zijn gestopt. Was het niet oudjaarsavond dat de laatste uitzending was?
Anywayz, prima nieuws. Mooi baken in het roerige weekend.
  zondag 2 maart 2003 @ 14:42:40 #5
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8812813
ik ben weer benieuwd wat dit seizoen gaat brengen
pi_8812840
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:28 schreef XxxPimxxX het volgende:
Kopspijkers is terug! Dat wil zeggen dat het team van Jack zich weer heeft geinstalleerd en dat we allemaal uitkijken naar 22 maart. Dan is Kopspijkers weer iedere zaterdagavond rond acht uur te zien op Nederland 3.

Voor het bijwonen van de nieuwe reeks opnames kun je vanaf maandag 3 maart a.s bellen met Vara Publieksservice. De kaarten zijn verkrijgbaar via telefoonnummer: 0900 - 0123 en kosten 4 euro 54.

Naar mijn mening moetten ze toch écht wel nieuwe elementen anders ben ik bang dat ze toch over hun hoogtepunt heen zijn. Maar, ik zit iig wel zaterdag 22 maart om 8 uur voor de tv .

jaaaaaaaaa nog maar 19 daagjes *telt al maanden af*
en JA er zitten nieuwe dingen in zoals dat liplezen dat die vrouw deed in de uitzending van 21 dec. dat wordt een vast item
  zondag 2 maart 2003 @ 14:49:16 #7
47102 Elvi
miemkwien
pi_8812931
Ik hoop dat het net zoals vorige keer gaat! Toen konden mensen per maand bellen, en niet zoals voorgaande jaren: 1 keer bellen voor het hele seizoen. Dan grijp je er al snel naast.

Bij deze mijn KS-smilie :

zondag 2 maart 2003 @ 14:51:02 #8
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8812968
Jaaa, het kwam deze maand weer terug dat klopt. Maar ik heb 22 maart eeen verjaardag . Gelukkig kijkt bijna iedereen op die verjaardag normaal Kopspijkers, dus grote kans dat het op gaat staan .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_8812974
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:28 schreef XxxPimxxX het volgende:

jaaa beter! we kunnen weer!
pi_8813007
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:49 schreef Elvi het volgende:
Ik hoop dat het net zoals vorige keer gaat! Toen konden mensen per maand bellen, en niet zoals voorgaande jaren: 1 keer bellen voor het hele seizoen. Dan grijp je er al snel naast.

Bij deze mijn KS-smilie :

vorige keer was t alleen al voor december in iets van een half uur uitverkocht en hoeveel zei jack ook alweer dat er toen gebeld hadden? 50 duizend ofzo toch? en toen wonnen ze ook nog es de televizierring ff hopen dat nog niet iedereen doorheeft dat je maandag kan bellen anders zonder kaartje erheen ....
pi_8813072
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:53 schreef swentibold het volgende:

[..]

vorige keer was t alleen al voor december in iets van een half uur uitverkocht en hoeveel zei jack ook alweer dat er toen gebeld hadden? 50 duizend ofzo toch? en toen wonnen ze ook nog es de televizierring ff hopen dat nog niet iedereen doorheeft dat je maandag kan bellen anders zonder kaartje erheen ....

Volgens mij weet bijna niemand het
// Last.fm
pi_8813333
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:57 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Volgens mij weet bijna niemand het

(ja ik wist t wel al ) maar t staat/stond niet op de gewone vara site maar wel bij bijwonen op de kopspijkers site zelf dus met een btje nadenken kijken mensen daar wel.. gewoon op tijd bij de telefoon zitten en hopen meer kan je niet doen toch hebben we t iig geprobeerd
pi_8814762
Zit er een minimum leeftijd aan? Netzoals bij veel programma's?
// Last.fm
  zondag 2 maart 2003 @ 17:31:20 #14
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_8815645
quote:
Op zondag 2 maart 2003 16:37 schreef XxxPimxxX het volgende:
Zit er een minimum leeftijd aan? Netzoals bij veel programma's?
Ik geloof dat die er wel aan zit ja (>16 geloof ik), maar daar letten ze verder niet echt op. Tenminste, je kan natuurlijk niet met een hele schoolklas aan komen zetten. Maar gewoon in een groepje van verder 16+ kan het in principe wel
pi_8815954
quote:
Op zondag 2 maart 2003 17:31 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Ik geloof dat die er wel aan zit ja (>16 geloof ik), maar daar letten ze verder niet echt op. Tenminste, je kan natuurlijk niet met een hele schoolklas aan komen zetten. Maar gewoon in een groepje van verder 16+ kan het in principe wel

ik dacht vanaf 11 dat daar de grens lag ofzo maar dat weet ik niet zeker trouwens k denk dat als een volwassen iemand die kaartjes besteld/haalt ze dan nog moeilijk iets kunnen zeggen over een jong iemand die mee is denk dat ze alleen niet al te kleine kinderen willen omdat die a. niet stilzitten en b. sommige dingen niet snappen
  zondag 2 maart 2003 @ 18:14:49 #16
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_8816319
quote:
Op zondag 2 maart 2003 17:48 schreef swentibold het volgende:
ik dacht vanaf 11 dat daar de grens lag ofzo maar dat weet ik niet zeker trouwens k denk dat als een volwassen iemand die kaartjes besteld/haalt ze dan nog moeilijk iets kunnen zeggen over een jong iemand die mee is denk dat ze alleen niet al te kleine kinderen willen omdat die a. niet stilzitten en b. sommige dingen niet snappen
Volgens mijn was het niet vanaf 11, maar ik weet niet helemaal zeker vanaf welke leeftijd het wel was eigenlijk
Maar die redenen die je noemt dat ze geen kleine kinderen willen kloppen idd ja
pi_8816384
het trainingspak van de week moet terug komen!
pi_8817619
Trainingspak vd week?
// Last.fm
pi_8821948
quote:
Op zondag 2 maart 2003 19:22 schreef XxxPimxxX het volgende:
Trainingspak vd week?
Dat was een item uit een van de eerste tv-shows van Spijkerman.. (ook iets met 'spijker' in de naam).. ging ie een prijs uitrijken aan de meest 'kamp' gekleedde man... André Hazes heeft hem wel eens gewonnen
pi_8829473
én? is t nog iemand gelukt kaartjes te krijgen?
pi_8833857
Niet geprobeerd, jij wel?
// Last.fm
pi_8835398
quote:
Op maandag 3 maart 2003 14:06 schreef XxxPimxxX het volgende:
Niet geprobeerd, jij wel?
ja ik wel en ik heb nog kaartjes kunen krijgen ook moest er wel 50 minuten voor blijven proberen te bellen maar dan heb je ook wat
  maandag 3 maart 2003 @ 18:44:31 #23
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_8839382
ik overweeg om samen met een groepie daar heen te gaan
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_8839398
Leuk, laaste onderdeel is nog altijd het leukst, alhoewel die dingnen die opvallen in de media ook altijd wel erg leuk zijn
pi_8842114
quote:
Op maandag 3 maart 2003 18:45 schreef DJ_Robbie het volgende:
Leuk, laaste onderdeel is nog altijd het leukst, alhoewel die dingnen die opvallen in de media ook altijd wel erg leuk zijn
dat laatste onderdeel roeleert de pan uit hehe en paul helemaal, nie slecht voor een 'soapie'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')