plantenbak!
en ja, was vol, hind eruit, sucks!
quote:DUS JIJ NIET
Op zondag 2 maart 2003 11:54 schreef Plantenbak het volgende:Laat iemand anders het maar proberen als de vorige wel vol is.
quote:iemand anders als het wel vol is, hij was vol, dus dat iemand anders vervalt
Op zondag 2 maart 2003 11:55 schreef detulp050 het volgende:[..]
DUS JIJ NIET
Sufkut
quote:weet ik, was ook foutje, sorry
Op zondag 2 maart 2003 11:57 schreef sweek het volgende:
Je opent deel 6 op zondag 2 maart 2003 11:48
Je sluit deel 5 op zondag 2 maart 2003 11:56
Dat is dus niet de bedoeling, Plantenbak.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 02-03-2003 12:02]
Het enige waar HMG zich doelbewust schuldig aan heeft gemaakt is het niet correct communiceren van de SMS-kosten. Het tellen van de stemmen verloopt echter 100% eerlijk.
Zodra iets succesvol wordt en de gemoederen bezighoudt wordt het uiteraard met veel argwaan gevolgd. Hoge bomen vangen veel wind zeg maar.
[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 02-03-2003 12:07]
quote:en waar baseer je dat allemaal op?
Op zondag 2 maart 2003 12:05 schreef RoK het volgende:
Wat is dat toch met notarissen en het oneindige vertrouwen daarin? Geloof me, zo diep als jullie ingaan op de materie, zo diep is er niet eens over nagedacht bij HMG. Wat voor belang zou er zijn om Jamai en niet Hind door te laten gaan naar de finale bijvoorbeeld? Een Hind - Jim confrontatie zou toch veel meer tot de verbeelding spreken?Het enige waar HMG zich doelbewust schuldig aan heeft gemaakt is het niet correct communiceren van de SMS-kosten. Het tellen van de stemmen verloopt echter 100% eerlijk.
quote:Op m'n eigen ervaring, zonder nou interessant te willen doen over waar ik werk of wat ik weet.
Op zondag 2 maart 2003 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
en waar baseer je dat allemaal op?
quote:laat dat laatste nou net hetgeen zijn waar het hier allemaal om draait.
Op zondag 2 maart 2003 12:08 schreef RoK het volgende:[..]
Op m'n eigen ervaring, zonder nou interessant te willen doen over waar ik werk of wat ik weet.
quote:Het voordeel wat ze er bij zouden hebben om Jim niet al te ver door laten gaan zou zijn die kinderarbeidswetten te omzeilen.
Op zondag 2 maart 2003 12:05 schreef RoK het volgende:
-knipje-
quote:juist
Op zondag 2 maart 2003 12:10 schreef sweek het volgende:[..]
Het voordeel wat ze er bij zouden hebben om Jim niet al te ver door laten gaan zou zijn die kinderarbeidswetten te omzeilen.
Het voordeel wat ze zouden kunnen hebben door nu toch Jim door te laten gaan, zou zijn om het te doen lijken alsof het geen oplichtingspraktijken zijn.
En natuurlijk is al die ophef rond het programma alleen maar goed voor hun kijkcijfers... Ze zouden dus ook eventueel expres zoiets de wereld in kunnen sturen..(ik zeg niet dat ze dat doen)
maar ik blijkf erbij dat een Idol méér is dan een mooi koppie op een cd-hoes. De cd in dat hoesje moet ook gedraaid kunnen worden; ik ben bang dat dat gaat tegenvallen.
quote:
Het voordeel wat ze er bij zouden hebben om Jim niet al te ver door laten gaan zou zijn die kinderarbeidswetten te omzeilen.
Het voordeel wat ze zouden kunnen hebben door nu toch Jim door te laten gaan, zou zijn om het te doen lijken alsof het geen oplichtingspraktijken zijn.
En natuurlijk is al die ophef rond het programma alleen maar goed voor hun kijkcijfers... Ze zouden dus ook eventueel expres zoiets de wereld in kunnen sturen..(ik zeg niet dat ze dat doen)
quote:Tja, dan kan ik je niet verder helpen. Er gebeuren binnen de commerciele zenders heus wel dingen die niet kies zijn, maar de complottheorieen die hier de ronde doen zijn gewoon niet conform de realiteit. Enig idee wat oplichtingspraktijken van deze omvang met het imago van een media-organisatie (al zullen sommigen zeggen dat de commercielen sowieso al niet deugen) zouden kunnen doen als ze uit zouden lekken? Ze kijken wel beter uit.
Op zondag 2 maart 2003 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
laat dat laatste nou net hetgeen zijn waar het hier allemaal om draait.
quote:De cd zak ook gedraait kunnen worden, welke van de 10 finalisten ze ook zouden laten winnen of welke ook wint. Het zijn allemaal goeie zangers en zangeressen, zelfs Jim zingt niet slecht... alleen moet zijn stem zich nog wat vormen.
Op zondag 2 maart 2003 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
juist
en het voordeel om jim op een van de stoelen te laten plaatsnemen is dat de volgende week nóg meer gestemd wordt.maar ik blijkf erbij dat een Idol méér is dan een mooi koppie op een cd-hoes. De cd in dat hoesje moet ook gedraaid kunnen worden; ik ben bang dat dat gaat tegenvallen.
quote:JFK is er niks bij
quote:Nogmaals, ik zeg niet dat dit gebeurd he?
Op zondag 2 maart 2003 12:17 schreef RoK het volgende:[..]
JFK is er niks bij
quote:jah oké, maar dan heb je het niet puur over de stem van de Idols. als je een stem heel erg moet gaan bewerken is het een ECHTE Idol zijn weer ver te zoeken.
Op zondag 2 maart 2003 12:16 schreef sweek het volgende:[..]
De cd zak ook gedraait kunnen worden, welke van de 10 finalisten ze ook zouden laten winnen of welke ook wint. Het zijn allemaal goeie zangers en zangeressen, zelfs Jim zingt niet slecht... alleen moet zijn stem zich nog wat vormen.
Wat ze nu moeten doen is best zwaar, live zingen, het moet in 1 keer goed gaan... ik denk dat als je in de studio echt met 1 van die 10 stemmen gaat werken, digitaal bewerken etc., dat je bij ze allemaal een meer dan behoorlijk resultaat krijgt.
quote:Een gemiddeld popidool hoeft ook bijna niet live op te treden, en als ze dat doen, dan gebeurd dat vaak nog niet helemaal live is bij bijvoorbeeld Britney gebleken laatst..?
Op zondag 2 maart 2003 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
jah oké, maar dan heb je het niet puur over de stem van de Idols. als je een stem heel erg moet gaan bewerken is het een ECHTE Idol zijn weer ver te zoeken.
Al kan een enrique Iglesias ook niet heel super zingen (hoorden we toen bij een playback optreden toch z'n microfoon openstond) en toch is ook hij wel een redelijk idool, dacht ik zo
Maar ze kunnen allemaal wel zingen, anders waren ze niet zo ver gekomen. Dat was alles wat ik duidelijk wilde maken.
quote:Zo hoorde ik Marieke een aantal weken geleden op Radio 3 Krezip zingen, zo vals als een kraai. Maar als platenbaas zou ik haar wel een single en clip laten maken. Met de technieken van tegenwoordig is het allemaal wel op te poetsen in de studio. En live zingen? Ach, Madonna playbackt ook de helft van haar concerten.
Op zondag 2 maart 2003 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
jah oké, maar dan heb je het niet puur over de stem van de Idols. als je een stem heel erg moet gaan bewerken is het een ECHTE Idol zijn weer ver te zoeken.
Al kan een enrique Iglesias ook niet heel super zingen (hoorden we toen bij een playback optreden toch z'n microfoon openstond) en toch is ook hij wel een redelijk idool, dacht ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |