Ik doe zo af en toe wat theater werk, waarvan ik deze zelf nog steeds de leukste vindt:
En deze is het toppunt van amateur hobby werk:
De witte achterkant van een grote poster als achtergrond en een bureaulampje voor de verlichting.
ff gehaald van www.nigelriches.co.uk
Ken deze man, en heb zelf een origineel uit bovenstaande serie aan de muur hangen, erg mooi!
Kan ook mooi portetten maken!
quote:Hij maakt idd mooi werk, hoe kom jij daaraan?
Op zaterdag 1 maart 2003 10:29 schreef weststar het volgende:
[afbeelding]ff gehaald van www.nigelriches.co.uk
Ken deze man, en heb zelf een origineel uit bovenstaande serie aan de muur hangen, erg mooi!Kan ook mooi portetten maken!
Taart-eten:
Rijst gooien:
Materiaal: Kodak T400CN + 24-70/F2.8 lens
Edit: fixed (voor zolang het duurt...)
The-o: WB is ...???!!
[Dit bericht is gewijzigd door kwaakeend op 01-03-2003 17:03]
quote:Ze doen het weer eens niet.
Op zaterdag 1 maart 2003 11:33 schreef kwaakeend het volgende:
Geschoten tijdens 1 v mijn meest recente bruiloften:Taart-eten:
[afbeelding]Rijst gooien:
[afbeelding]
quote:'t is een kennis van me, kreeg de foto voor mijn verjaardag.
Op zaterdag 1 maart 2003 11:05 schreef drLiter het volgende:[..]
Hij maakt idd mooi werk, hoe kom jij daaraan?
quote:Dit is echt net zo'n Stockfoto
Op zaterdag 1 maart 2003 10:18 schreef Hiawatha het volgende:
En deze is het toppunt van amateur hobby werk:
[afbeelding]
De witte achterkant van een grote poster als achtergrond en een bureaulampje voor de verlichting.
Goed, ik kan even zo snel niets vinden, dan deze maar (heeft al eens op het forum gestaan)
Gemaakt in het Wereldmuseum (R'dam). Dat museum heeft de vaste tentoonstellingen heel donker ingericht met allerlei spots op de verschillende werken. Ideaal om het een en ander aan spannende foto's te maken.
heeft bij het scannen een beetje contrast verloren, dat is jammer maarja
[Dit bericht is gewijzigd door bolus op 01-03-2003 16:28]
Ik was de nieuwe camera van mn pa (Nikon D1x) ff aan het uitproberen, schiet wel leuke plaatjes. Dit is overigens mijn uitermate luie kat!
Excuus voor de slordige witte rand, maar zo staat 'ie wel beter op mijn website.
ik heb zelf Minolta 505si en wil er weer wat meer mee gaan doen. Heb je bij zwart-wit-rolletjes ook verschillen in asa enzo? Maakt het uit of je er landschappen of portret-foto's mee gaat nemen? ben beniewd!
quote:Zwart wit rolletjes zijn er (uiteraard) ook in verschillende ASA waarde. Van 100 to 3200. De Kodak T-Max 3200 gebruik ik bijvoorbeeld in het theater. Ik zou zeggen, koop gewoon wat Ilford Delta 400 rolletjes en schieten maar. Als je het goedkoop wil houden in het begin, neem dan een monochroom film. Is een kleurenfilm die zwart-wit beeld geeft. Daarom kan die gewoon door het goedkope kleurenbadje van de Hema of Dixons. Zwart wit voor de prijs van kleur. De Kodak T-400CN is bijvoorbeeld een mooie monochroom film of anders de Ilford XP-2, maar die is al wat ouder.
Op zaterdag 1 maart 2003 16:38 schreef [Efink] het volgende:
ff off-topic, welke zwart-wit-rolletjes gebruiken jullie?
Merk, type, prijs? Koop je die bij de fotograaf?ik heb zelf Minolta 505si en wil er weer wat meer mee gaan doen. Heb je bij zwart-wit-rolletjes ook verschillen in asa enzo? Maakt het uit of je er landschappen of portret-foto's mee gaat nemen? ben beniewd!
Euhm, ik haal ze (in bulkverpakking) bij Foto Klein - Weena - Rotterdam. Scheelt tot 3 /4 euro per rol (met name bij niet-standaard films).
Snel bespaard (als je in de buurt woont )
quote:Wauw!!!!
Op zaterdag 1 maart 2003 10:18 schreef Hiawatha het volgende:
Plaats hier je mooiste zelfgemaakte zwart-wit foto.Ik doe zo af en toe wat theater werk, waarvan ik deze zelf nog steeds de leukste vindt:
[afbeelding]En deze is het toppunt van amateur hobby werk:
[afbeelding]
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 10:29 schreef weststar het volgende:
[afbeelding]ff gehaald van www.nigelriches.co.uk
Ken deze man, en heb zelf een origineel uit bovenstaande serie aan de muur hangen, erg mooi!Kan ook mooi portetten maken!
quote:WAt ik grappig vind aan deze foto's is dat je totaal niet maar dan ook niet ziet dat het hier om een bruiloft gaat. Ik vind ze beiden erg sfeervol, maar niet om de bruiloft manier zegmaar. Is dat bewsut zo gedaan en zoja waarom eigenlijk?
Op zaterdag 1 maart 2003 11:33 schreef kwaakeend het volgende:
Geschoten tijdens 1 v mijn meest recente bruiloften:Taart-eten:
[afbeelding]Rijst gooien:
[afbeelding]
Ik probeer altijd die dingen te laten zien, die het bruidspaar niet zo snel ziet, maar vaak wel erg leuk zijn om terug te zien. Vandaar het mannetje dat zich helemaal klaar maakt voor een goed rijst-gevecht en het taart-eten van moeder en dochters .
Ik heb meer van deze serie, maar die kan ik niet plaatsen (jup, privacy..).
quote:Zwartwitkleinbeeldfilm is er ook in lagere waarden dan 100 asa.
Op zaterdag 1 maart 2003 17:20 schreef Hiawatha het volgende:[..]
Zwart wit rolletjes zijn er (uiteraard) ook in verschillende ASA waarde. Van 100 to 3200. De Kodak T-Max 3200 gebruik ik bijvoorbeeld in het theater. Ik zou zeggen, koop gewoon wat Ilford Delta 400 rolletjes en schieten maar. Als je het goedkoop wil houden in het begin, neem dan een monochroom film. Is een kleurenfilm die zwart-wit beeld geeft. Daarom kan die gewoon door het goedkope kleurenbadje van de Hema of Dixons. Zwart wit voor de prijs van kleur. De Kodak T-400CN is bijvoorbeeld een mooie monochroom film of anders de Ilford XP-2, maar die is al wat ouder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |