Heb ik je topic verkeerd behandeld, moet er dringend ergens worden ingegrepen of heb je een geweldig idee voor dit forum? Ga je gang, post het hier en ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 28-02-2003 12:52]
ik zit altijd te zoeken tussen ontzettend veel topics naar iets over foto's nu hoef ik nog maar op dit forum te klikken
hopen dat dit net zo succesvol is als het voetbalforum en dat het ook blijft
Een centraal fotografie topic uit UVT, met vele plaatjes en interessant gebabbel. Ik kan 'm hierheen halen, maar daar staatie wel wat overbodig (we hebben er tenslotte nu een heel forum voor) hij kan ook gewoon op slot. Zeg het maar.
-update: ik zag een move richting hier, dat betekend dat er een tijdelijk (zegmaar voor een maand of 2) slotje opgaat- nieuwe topics zijn van harte welkom-
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 01-03-2003 00:56]
quote:Ik heb even MED zitten doorspitten, maar je hebt nu tijd om Fotografie en Muziek te doen of stop je met Muziek te modereren?
Op woensdag 15 januari 2003 13:16 schreef yvonne het volgende:
Afgelopen maandag is Vork weer blauw.
Hij gaf aan zich helemaal voor Muziek in te willen zetten en geen tijd te hebben voor het groene gebeuren.Bij deze
quote:Ik heb iets meer tijd, minder druk vanuit school. Het groene gebeuren is anders, daarbij hou je eigenlijk het hele forum in de gaten. Met muziek en Fotografie hoef ik maar naar twee fora te kijken, dit werkt wel een stuk overzichtelijker.
Op zaterdag 1 maart 2003 00:43 schreef Myster_E het volgende:
Ik heb even MED zitten doorspitten, maar je hebt nu tijd om Fotografie en Muziek te doen of stop je met Muziek te modereren?
Er bestaat overgens nog een kans dat er een tweede moderator bij komt, maar hoe dat zit moeten we nog even afwachten.
quote:Mooi, dus je blijft bij muziek.
Op zaterdag 1 maart 2003 00:45 schreef Vork het volgende:[..]
Ik heb iets meer tijd, minder druk vanuit school. Het groene gebeuren is anders, daarbij hou je eigenlijk het hele forum in de gaten. Met muziek en Fotografie hoef ik maar naar twee fora te kijken, dit werkt wel een stuk overzichtelijker.
Er bestaat overgens nog een kans dat er een tweede moderator bij komt, maar hoe dat zit moeten we nog even afwachten.
quote:binnenkort meer voor je , als je iets leuks wil doen moet je even info@objectief.org mailen
Op zaterdag 1 maart 2003 00:24 schreef SEMTEX het volgende:
YAY! Mijn favoriete forum vanaf nu!
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:46 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
binnenkort meer voor je , als je iets leuks wil doen moet je even info@objectief.org mailen
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:24 schreef SEMTEX het volgende:
YAY! Mijn favoriete forum vanaf nu!
Had al zo'n vermoeden toen ik op 'invoeren' drukte.
quote:Fotografie FAQ!
Op zondag 2 maart 2003 19:42 schreef Kimmie het volgende:
Wat is het nut van dit van het tijdelijke van dit formum? I don't get it. Of is het de maand van de fotografie
En dan met name het eerste stukje:
Fotografie Forum
Vanwege de opmars van onder andere de digitale camera en diverse multimediale toepassingen heeft de fotografie de laatste jaren een enorme impuls gekregen. Ook op het forum merkten we dat fotografie steeds vaker het onderwerp van gesprek is. Door de groeiende belangstelling naar dit onderwerp, hebben we besloten hier een thema-forum aan te wijden. Het thema-forum is echter wel van tijdelijke aard, namelijk van 1 maart tot 1 mei. Daarna gaat moeten we plaats maken voor een nieuw themaforum .
quote:hebk gelezen maar geeft geen sluitend antwoord op vraag naar het nut van het 'tijdelijke'
Op zondag 2 maart 2003 19:52 schreef mamamiep het volgende:[..]
En dan met name het eerste stukje:
Fotografie Forum
Vanwege de opmars van onder andere de digitale camera en diverse multimediale toepassingen heeft de fotografie de laatste jaren een enorme impuls gekregen. Ook op het forum merkten we dat fotografie steeds vaker het onderwerp van gesprek is. Door de groeiende belangstelling naar dit onderwerp, hebben we besloten hier een thema-forum aan te wijden. Het thema-forum is echter wel van tijdelijke aard, namelijk van 1 maart tot 1 mei. Daarna gaat moeten we plaats maken voor een nieuw themaforum .
quote:ow dus wat in de faq staat klopt niet (daar staat tot 1 mei dacht ik)
Op zondag 2 maart 2003 19:48 schreef Vork het volgende:
op Fok! wel.
dus svp antwoord, wat is het nut van het 'tijdelijke'
Daarnaast bestaat er ook de kans dat mocht het zo erg goed lopen dat je mogelijkerwijs een vast forum eraan over houdt. De fora zijn in weze tijdelijk, omdat Fok! een beetje vol begint te lopen met subfora. Hoe meer subfora, hoe moeilijker het wordt om alles goed te modereren en ook voor de users (ik zie zelf al dat er steeds vaker een topic in een verkeerd subforum terecht komt).
Zomaar als een razende nieuwe fora aanmaken heeft ook niet zoveel zin. Je zou natuurlijk een forum aan kunnen maken een het wegmikken als het niet blijkt te werken, maar dat is ook niet alles en niet leuk voor de vaste users daar. Met een tijdelijk forum weet iedereen waar hij of zij aan toe is, na twee maanden komt er een ander tijdelijk forum. Het is dus niet het doel van een tijdelijk thema-forum, maar het vorige themaforum 'Voetbal' liep zo goed dat het een vast en volwaardig subforum is geworden. Wie weet zou dat met dit forum ook nog wel eens kunnen gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |