abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8756344
Een zilveren armbandje met de naam erin gegraveerd. Dat vind ik altijd een heel leuk kadootje om te geven.

En inderdaad, rompertjes zijn volgens mij ook wel makkelijk voor de mams en paps...

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_8757854
Bij de etos verkopen ze een heel leuk zwitsalpakket, erg handig lijkt mij!

Daar zit dus haarlotion, shampoo, zeep, badschuim, bijdehandjes e.d. in voor de baby. Heb je altijd nodig

donderdag 27 februari 2003 @ 19:31:42 #28
30488 coolbabe
My little pwny
pi_8758040
Ik maak altijd een schoentje van het geboortekaartje, de reakties zijn altijd erg positief. Het kost je een uurtje moeite maar dan heb je ook wel wat.
http://members.lycos.nl/babywens/schoen-san-in/1.JPG
http://members.lycos.nl/babywens/schoen-san-in/2.JPG
http://members.lycos.nl/babywens/schoen-san-in/3.JPG
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_8760265
Wat ontzettend leuk en origineel Coolbabe! Dat had ik nog nooit gezien (niet dat ik zo'n expert ben natuurlijk). Jeetje wat crea!
  donderdag 27 februari 2003 @ 22:33:09 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8761411
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 19:31 schreef coolbabe het volgende:
Ik maak altijd een schoentje van het geboortekaartje, de reakties zijn altijd erg positief. Het kost je een uurtje moeite maar dan heb je ook wel wat.
http://members.lycos.nl/babywens/schoen-san-in/1.JPG
http://members.lycos.nl/babywens/schoen-san-in/2.JPG
http://members.lycos.nl/babywens/schoen-san-in/3.JPG
Oh, da's echt leuk!
Kan je mij vertellen hoe je die steek maakt, want die vind ik ook zo mooi om fleece dekens heen.
  † In Memoriam † vrijdag 28 februari 2003 @ 01:06:22 #31
7074 moussy
kuttekop
pi_8764642
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 16:03 schreef Qarinx het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje lomp om iets voor de ouders te geven wanneer er een kind geboren is...
Weet je wel hoeveel moeite de moeder heeft moeten doen voor zo'n kind er is ?? Of feliciteer je ook alleen het kind met zijn of haar geboorte en niet de ouders?
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:56 schreef Kimmie het volgende:
Een antroposofische pop!

(die geeft verder niemand nl. en de kindjes vinden het prachtig)

Klopt, ik heb ze tot nu toe zelf voor mn kinderen gekocht.

Mijn dochter was er zo verslingerd aan dat ze klein was dat ik er ooit eens 1 heb gemaakt van een rugpand van een fleece trui, dus een hele grote

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_8766602
Coolbabe wat is dat schoentje schattig. En wat een leuk idee. Heb dit nog nooit gezien. Beetje domme vraag maar je maakt dit vanhet kaartje. Print je het kaartje dan uit op leer ofzo, of maak je het echt van het kaartje (papier dus)zelf. Het lijk op de foto namelijk net leer. En als je het van het kaartje zelf doe, heb je dan altijd genoeg zegt maar voor een heel schoentje, of moeten de kaartjes dan groot zijn? Ik vind het heeeeeel errug leuk.

Over die antroppsofische poppen. Die soort hoofdjes met lappen lijfje die zie je tegenwoordig overal hoef je dus niet perse voor naar een speciale winkel. Wat Bo altijd erg lekker vind, is gewoon een grote zakdoek met een flinke knoop er in (zelfde effect) en dan zit je nooit met als haar knuffel zoek raakt, want ik heb gewoon een aantal zakdoeken in huis

Zwitsel of andere verzorgingsspulletjes kan je beter niet geven. Ook al is het heel aantrekkelijk. de geur si immers errug lekker. Bo heeft daar ook veel van gehad maar kon er dus niet tegen. Doordat er veel parfum in zit kunnen die tere babyhuidjes daar niet altijd tegen. Best zonde want het is duur spul allemaal.

Ik vond kleertjes krijgen heel erg leuk. Ik kreeg overgens juist veel maten 62 enzo en omdat iedereen zei dat het allemaal zo snel ging had ik zelf eigenlijk niks in maar 50 aangeschaft. Dit kwam ik dan ook wel te kort. Kleine maatjes hadden bij ons erg goed ontvangen geworden, huh rare zin
En kadootjes voor de mamma en pappa vonden wij als ouders juist heel erg leuk. Ik kreeg bv een heerlijke handcreme en een boek met lekkere kinderrecepten en pappa een voorleesboek en een lekker kitschig fotolijstje voor in de auto. Overal zaten ook briefjes bij, dat vond ik helemaal erg leuk. Dus als er bekenden meelezen....... dan weten jullie het alvast

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_8767220
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 16:42 schreef Leah het volgende:

[..]

Weet je wel hoe dúúr een kolf is?????

Nope heb zelf geen kinderen helaas.
Maar bij ons in de vriendenkring gaan dingen van hand tot hand.
pi_8767380
Ik heb ooit voor een vriendin die een tweeling kreeg 2 rompertjes en zo'n slinger voor in de box met allemaal speelgoed eraan gekocht. Beetje moeilijke uitleggen maar zo'n slinger waar een kind aan dingen kan trekken op knopjes kan drukken etc. Ze vonden het geweldig (en het stimuleert de ontwikkeling).

Voor mams had ik een mandje met alle zooi die ze maanden niet had mogen eten. bv. lekker flesje wijn, camambert en brie met toastjes en wat kaarsjes enzo voor een leuk avondje samen.

Werd geloof ik wel gewaardeerd.

vrijdag 28 februari 2003 @ 11:09:10 #35
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8768457
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 01:06 schreef moussy het volgende:
Weet je wel hoeveel moeite de moeder heeft moeten doen voor zo'n kind er is ?? Of feliciteer je ook alleen het kind met zijn of haar geboorte en niet de ouders?
Neej, maar door iets voor het kind te kopen feliciteer je toch juist de ouders....?

Als je gewoon een fles wijn geeft, dan lijkt het meer alsof het een gewone verjaardag is.. Ik vind dus wel dat bij een geboorte cadeautjes die met de baby te maken hebben in het middelpunt moeten staan..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  vrijdag 28 februari 2003 @ 17:06:55 #36
30488 coolbabe
My little pwny
pi_8777440
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je mij vertellen hoe je die steek maakt, want die vind ik ook zo mooi om fleece dekens heen.
Hoe je hem maakt is een beetje lastig uit te leggen maar het heet de festonsteek en als je daarop zoekt op google denk ik dat je de beschrijving er wel van kunt vinden.
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 08:58 schreef jessie het volgende:
Coolbabe wat is dat schoentje schattig. En wat een leuk idee. Heb dit nog nooit gezien. Beetje domme vraag maar je maakt dit vanhet kaartje. Print je het kaartje dan uit op leer ofzo, of maak je het echt van het kaartje (papier dus)zelf. Het lijk op de foto namelijk net leer. En als je het van het kaartje zelf doe, heb je dan altijd genoeg zegt maar voor een heel schoentje, of moeten de kaartjes dan groot zijn? Ik vind het heeeeeel errug leuk.
Dank je
Het is echt van het kaartje zelf gemaakt, dus soms heb je gewoon pech en valt er niets van te maken maar soms kom je met een beetje knippen en plakken ook nog een heel eind. Ik plastificeer het schoentje, daardoor ziet het er een beetje leerachtig uit op de foto.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † vrijdag 28 februari 2003 @ 17:08:45 #37
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_8777481
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 09:42 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Nope heb zelf geen kinderen helaas.
Maar bij ons in de vriendenkring gaan dingen van hand tot hand.

en die mensen kennen de "gevaren" van kolven van elkaar gebruiken?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_8848383
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 17:08 schreef just me het volgende:

[..]

en die mensen kennen de "gevaren" van kolven van elkaar gebruiken?

Is dat dan niet gewoon goed te reinigen?
Ik weet niet eens hoe die dingen eruit zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')