abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8735487
quote:
HOLLYWOOD, California (Variety) -- Sarah Michelle Gellar's done with "Buffy the Vampire Slayer."

The actress has confirmed to producer Joss Whedon something most industry insiders have assumed for months -- namely, that this season will be her last with the UPN series, according to people connected to the show.

Her departure also likely means "Buffy," at least in its current incarnation, will wrap in May, something that's also not much of a shocker, given the show's apocalyptic storylines this season.

Still to be decided: whether the producers and UPN will proceed with a new "Buffy" spinoff, or whether the franchise will simply end. WB Entertainment president Jordan Levin said Tuesday he's hopeful but not certain that "Angel," a "Buffy" spinoff launched in 1999, will be back next fall.

bron : http://www.cnn.com/2003/SHOWBIZ/TV/02/26/television.buffy.reut/index.html

Zou het anorexia patientje niet genoeg krijgen voor haar 'acteer' werk? Of denk ze meer te kunnen dan alleen Buffy. Ik heb geen idee maar van mij mag ze wegblijven van het grote scherm.

(dit is niet bedoeld als een troll of flame post)

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 26-02-2003 19:33]

Free people own guns! Slaves do not!
pi_8735778
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:13 schreef Vampier het volgende:
Zou het anorexia patientje niet genoeg krijgen voor haar 'acteer' werk? Of denk ze meer te kunnen dan alleen Buffy. Ik heb geen idee maar van mij mag ze wegblijven van het grote scherm.
Heb je
-Cruel Intentions
-Harvard Man
-Scream
wel eens gezien? Ze kan inderdaad ook in een film goed acteren. Vooral CI en HM vond ik d'r goed in.

Maar ik denk dat ik teveel hap op je troll-achtige post.

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_8735862
troll valt best mee..... ik kan dat mens gewoon niet uitstaan. En de films die je aangeeft heb ik niet gezien.
  woensdag 26 februari 2003 @ 19:33:36 #4
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8735883
jaaah Cruel Intensions..........zulke rollen mag ze meer spelen!
pi_8735937
Ja ik had dit gehoord ja ik wist het al een redelijk lange tijd omdat ik iemand ken die de kommende seasons al gezien had. Ik heb het een tijdje gevolgd maar het werdt me een beetje TE da ze eerst dood ging toen weer levend nu weer dood. En ik geloof dat haar zusje. Doan ??? Haar rol gaat over nemen. Ik ben na een tijdje over gestapt op Angel en kijk ik nu met veel plezier misschien da Gellar mooier is om naar te kijken maar David heeft zeker meer style als Angel dan Gellar als Buffy
I am The Magic Master M.
pi_8735955
hehe zoenscene!!
pi_8736533
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:32 schreef Vampier het volgende:
troll valt best mee..... ik kan dat mens gewoon niet uitstaan. En de films die je aangeeft heb ik niet gezien.
Je weet zelf donders goed wat je tikt, dus kom dan niet met zo'n lame opmerking van 'troll valt best mee......'

En hoe kan je er over praten als je niets van d'r gezien hebt? Cruel Intentions en Harvard Man waren onwijs goede film, mede door het goede acteren van La Gellar.

pi_8736699
Ik heb haar in Cruel intentions gezien en vond haar redelijk goed, maar zeker niet geweldig. In Buffy vind ik haar ronduit slecht. Maar goed, met zo'n rol kun je ook niet veel.
pi_8736906
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:19 schreef Disorder het volgende:
Ik heb haar in Cruel intentions gezien en vond haar redelijk goed, maar zeker niet geweldig. In Buffy vind ik haar ronduit slecht. Maar goed, met zo'n rol kun je ook niet veel.
Ze speelt haar rol goed, of je de rol leuk vind of niet, is bij iedereen anders
pi_8737066
ze vermoordt vampieren 'for crying oud loud!!'
pi_8737090
ik vind der wel lekker om eerlijk gezegt te zijn, alleen een beetje rare neus
  woensdag 26 februari 2003 @ 20:40:30 #12
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_8737124
Neeeeeee... mijn wereldje stort in...

dan maar verder met Angel

Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_8737161
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:37 schreef Vampier het volgende:
KILL KILL
pi_8737404
Nou vondt afgelopen seizoen die hier in Nederland kom gewoon het slechtste wat er is geweest. Van mij mag de show nu ook stoppen. Angel daar integen mag van mij voorlopig nog doorgaan. Verhaal daar blijft goed!
pi_8741508
quote:
Kies dan ook een andere username... En als iets jou niet aanstaat is het gelijk een slechte actrice? Ooit interview with a Vampire gezien? Zijn ook vampieren, dus Tom Cruise en Brad Pitt zijn ook slechte acteurs?

Bored now....

pi_8742252
Laat maar was als humor opmerking bedoeld... mijn hele mening.

pi_8742268
Tja ik denk dat heel veel mensen zijn overgestapt op Angel.

Buffy werd mij iets te vrolijk. Terwijl Angel lekker melodramatisch bleef. Gewoon nog een lekker "dark". Buffy werd meer zo'n tienersoap...

Bij Angel is tenminste het "eeuwige lijden" aanwezig en dat is gewoon cool en blijft aanspreken.

Def

pi_8742287
quote:
Dan ben je toch blij dat ze kapt!

Overigens: Mooi, de laatste twee seizeinen zogen toch.

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_8742306
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 23:47 schreef IndoGuyver het volgende:
Tja ik denk dat heel veel mensen zijn overgestapt op Angel.

Buffy werd mij iets te vrolijk. Terwijl Angel lekker melodramatisch bleef. Gewoon nog een lekker "dark". Buffy werd meer zo'n tienersoap...

Bij Angel is tenminste het "eeuwige lijden" aanwezig en dat is gewoon cool en blijft aanspreken.

Def

Angel.
  woensdag 26 februari 2003 @ 23:53:03 #20
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8742377
Jammer.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_8742610
Ik ben het inderdaad met de meeste eens hierboven. Ook ik vind Buffy de laatste tijd een beetje té blij geworden, en Angel daar integen erg gegroeit.

Dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat ze er mee kapt

pi_8742785
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:28 schreef Melluh het volgende:

[..]

Heb je
-Cruel Intentions
-Harvard Man
-Scream
wel eens gezien? Ze kan inderdaad ook in een film goed acteren. Vooral CI en HM vond ik d'r goed in.

Maar ik denk dat ik teveel hap op je troll-achtige post.

Ze heeft trouwens ook een gastrol gehad in Sex and the City.
pi_8742823
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 00:02 schreef Neejoh het volgende:
Ik ben het inderdaad met de meeste eens hierboven. Ook ik vind Buffy de laatste tijd een beetje té blij geworden, en Angel daar integen erg gegroeit.

Dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat ze er mee kapt

Buffy blij? Naar welk seizoen zit jij te kijken?
pi_8743850
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 00:11 schreef HiZ het volgende:

[..]

Buffy blij? Naar welk seizoen zit jij te kijken?

ongeveer elk seizoen misschien? Het wordt gewoon te happy...teveel liefde...teveel soap...

Def

donderdag 27 februari 2003 @ 01:01:36 #25
42426 Vizual
Full Time Buffy-freak
pi_8743851
ik geloof het niet
Into Every Generation A Slayer Is Born
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')