quote:bron : http://www.cnn.com/2003/SHOWBIZ/TV/02/26/television.buffy.reut/index.html
HOLLYWOOD, California (Variety) -- Sarah Michelle Gellar's done with "Buffy the Vampire Slayer."The actress has confirmed to producer Joss Whedon something most industry insiders have assumed for months -- namely, that this season will be her last with the UPN series, according to people connected to the show.
Her departure also likely means "Buffy," at least in its current incarnation, will wrap in May, something that's also not much of a shocker, given the show's apocalyptic storylines this season.
Still to be decided: whether the producers and UPN will proceed with a new "Buffy" spinoff, or whether the franchise will simply end. WB Entertainment president Jordan Levin said Tuesday he's hopeful but not certain that "Angel," a "Buffy" spinoff launched in 1999, will be back next fall.
Zou het anorexia patientje niet genoeg krijgen voor haar 'acteer' werk? Of denk ze meer te kunnen dan alleen Buffy. Ik heb geen idee maar van mij mag ze wegblijven van het grote scherm.
(dit is niet bedoeld als een troll of flame post)
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 26-02-2003 19:33]
quote:Heb je
Op woensdag 26 februari 2003 19:13 schreef Vampier het volgende:
Zou het anorexia patientje niet genoeg krijgen voor haar 'acteer' werk? Of denk ze meer te kunnen dan alleen Buffy. Ik heb geen idee maar van mij mag ze wegblijven van het grote scherm.
Maar ik denk dat ik teveel hap op je troll-achtige post.
quote:Je weet zelf donders goed wat je tikt, dus kom dan niet met zo'n lame opmerking van 'troll valt best mee......'
Op woensdag 26 februari 2003 19:32 schreef Vampier het volgende:
troll valt best mee..... ik kan dat mens gewoon niet uitstaan. En de films die je aangeeft heb ik niet gezien.
En hoe kan je er over praten als je niets van d'r gezien hebt? Cruel Intentions en Harvard Man waren onwijs goede film, mede door het goede acteren van La Gellar.
quote:Ze speelt haar rol goed, of je de rol leuk vind of niet, is bij iedereen anders
Op woensdag 26 februari 2003 20:19 schreef Disorder het volgende:
Ik heb haar in Cruel intentions gezien en vond haar redelijk goed, maar zeker niet geweldig. In Buffy vind ik haar ronduit slecht. Maar goed, met zo'n rol kun je ook niet veel.
dan maar verder met Angel
quote:KILL KILL
Op woensdag 26 februari 2003 20:37 schreef Vampier het volgende:
ze vermoordt vampieren 'for crying oud loud!!'
quote:Kies dan ook een andere username... En als iets jou niet aanstaat is het gelijk een slechte actrice? Ooit interview with a Vampire gezien? Zijn ook vampieren, dus Tom Cruise en Brad Pitt zijn ook slechte acteurs?
Bored now....
Buffy werd mij iets te vrolijk. Terwijl Angel lekker melodramatisch bleef. Gewoon nog een lekker "dark". Buffy werd meer zo'n tienersoap...
Bij Angel is tenminste het "eeuwige lijden" aanwezig en dat is gewoon cool en blijft aanspreken.
Def
quote:Dan ben je toch blij dat ze kapt!
Overigens: Mooi, de laatste twee seizeinen zogen toch.
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 23:47 schreef IndoGuyver het volgende:
Tja ik denk dat heel veel mensen zijn overgestapt op Angel.Buffy werd mij iets te vrolijk. Terwijl Angel lekker melodramatisch bleef. Gewoon nog een lekker "dark". Buffy werd meer zo'n tienersoap...
Bij Angel is tenminste het "eeuwige lijden" aanwezig en dat is gewoon cool en blijft aanspreken.
Def
Dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat ze er mee kapt
quote:Ze heeft trouwens ook een gastrol gehad in Sex and the City.
Op woensdag 26 februari 2003 19:28 schreef Melluh het volgende:[..]
Heb je
-Cruel Intentions
-Harvard Man
-Scream
wel eens gezien? Ze kan inderdaad ook in een film goed acteren. Vooral CI en HM vond ik d'r goed in.Maar ik denk dat ik teveel hap op je troll-achtige post.
quote:Buffy blij? Naar welk seizoen zit jij te kijken?
Op donderdag 27 februari 2003 00:02 schreef Neejoh het volgende:
Ik ben het inderdaad met de meeste eens hierboven. Ook ik vind Buffy de laatste tijd een beetje té blij geworden, en Angel daar integen erg gegroeit.Dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat ze er mee kapt
quote:ongeveer elk seizoen misschien? Het wordt gewoon te happy...teveel liefde...teveel soap...
Op donderdag 27 februari 2003 00:11 schreef HiZ het volgende:[..]
Buffy blij? Naar welk seizoen zit jij te kijken?
Def
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |